بلاتکلیفی ایران در روز دیدار کی‌روش با کره و ژاپن!

بلاتکلیفی ایران در روز دیدار کی‌روش با کره و ژاپن!

10722
17:15
27 اسفند 1397
همه تیم‌های قدرتمند آسیایی برای هماهنگ شدن تیم‌شان در فیفادی پیش‌روی بازی می‌کنند؛ به جز ایران که همچنان در خواب زمستانی است.

به گزارش وبسایت نود، از سه روز دیگر اولین فیفادی بعد از جام ملت‌های 2019 در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی ایران همچنان بلاتکلیف است. در تیم ملی خبری از سرمربی جدید نیست و جانشین کی‌روش مشخص نشده است. در حالی که سایر تیم‌های آسیایی همگی برای این تعطیلی برنامه ریخته‌اند و بازی ملی تدارک دیدند. ژاپن و کره‌جنوبی از این فرصت نهایت بهره را بردند و با تیم جدید کارلوس کی‌روش یعنی کلمبیا بازی می‌کنند. این دو تیم فقط به بازی تدارکاتی مقابل کلمبیا بسنده نکردند و با بولیوی هم بازی دوستانه در پیش دارند. ازبکستان دیگر تیم قدرتمند آسیایی با اروگوئه بازی دوستانه برگزار می‌کند. قطر هم برای فیفادی بعدی که سه ماه دیگر برگزار می‌شود، با مکزیک و آمریکا برنامه فیکس کرده است. 

ژاپن

2 فروردین/ ژاپن – کلمبیا

6 فروردین – ژاپن – بولیوی

عراق

29 اسفند/عراق – سوریه

6 فروردین/ عراق – اردن

کره‌جنوبی

2 فروردین/ کره‌جنوبی – بولیوی

6 فروردین/ کره‌جنوبی – کلمبیا

امارات

1 فروردین/ امارات – عربستان

سوریه

29 اسفند/عراق – سوریه

4 فروردین /اردن – سوریه

چین

1 فروردین/ چین – تایلند

عربستان

1 فروردین/ امارات – عربستان

5 فروردین/ عربستان – گینه

تایلند

1 فروردین/ چین – تایلند

اردن

6 فروردین/ عراق – اردن

4 فروردین /اردن – سوریه

عمان

29 اسفند/ عمان – افغانستان

3 فروردین/ عمان – سنگاپور یا مالزی

افغانستان

29 اسفند/ عمان – افغانستان

ازبکستان

2 فروردین/ ازبکستان – اروگوئه

5 فروردین/ ازبکستان – چین یا تایلند

14001

نظرات کاربران
مصطفی
از بی عرضگیه مسوولاست
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۱۹
پاسخ
1
76
عباس معصومی
یعنی همه اون تیم هایی که با ما بازی میکردن به اعتبار کیروش بود ؟ خدا کنه مربی بعدی هم مثل کیروش بتونه بازی تدارکاتی جور کنه
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۵۵
پاسخ
53
138
علی آبی
همه ی اون تیما یعنی سوریه و اردن یا بازیای دوستانه دیگه ای هم داشتیم؟
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷:۱۲
45
32
من آنم که رستم بوَد پهلوان!
شما راست میگید و قبل کیروش اصلا بازی تدارکاتی انجام نمیدادیم!!! و کیروش به ما یاد داد بازی تدارکاتی وجود داره!!!. تیم ملی مربی نداره و تیم بدون مربی، دعوت و چینش و بازی نداره و ربطی به کیروش نداره.
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲:۳۵
35
30
علیرضا
مترو بگو که چه دل خوش بودیم زیدان و مورینیو جای کیروش رو میگیرن به این مسئولای فدراسیون نباید اعتماد داشت....
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۵۰
پاسخ
5
94
پرسپولیس، سرور هر چی هست و نیس
واقعاً متأسفم برای این فدراسیون به اصطلاح 5 ستاره!
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۱۵
پاسخ
7
94
amir
دیگه رنگ مساوی یا برد از عراق و ازبکستان رو باید در خواب دید
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۵۹
پاسخ
27
104
ما که خونمون آبیه شما چه طور؟
ایران : انتخاب بین برانکو و هروه رنارد ! بین بدترین و بهترین ! اگه رنارد هم نشد فدای سرتون فقط این برانکو رو نزارید ! هر وقت نفت مسجد سلیمان رو برد اونوقت مربی تیم ملی کنیدش ! ته تاکتیک برانکو خرید بازیکنای تاپ لیگ برتره .
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷:۴۷
پاسخ
66
120
طرفدار
میگن از ماست که بر ماست!!!! فیفا دی رو تعطیل میکنیم تا لیگ از فشردگی خارج بشه اونوقت لیگ رو تعطیل میکنیم تا در روزهایی که فیفا دی نیست تیم ملیمون اردو تشکیل بده و هماهنگ بشه!!!! یکی نیست بگه لیگ ژاپن 20 تیم اس، لیگ کره 12 تیم اس!!! لیگ عراق 20 تیم اس!!! چطوریه برای اونها لیگشون فشرده نیست اما لیگ ما فشرده اس؟؟؟؟ وقتی که تیم های باشگاهی ما برای تیم ملی تصمیم میگیره تیم ملی هم برای باشگاه ها تصمیم میگیره همین میشه!!! فوتبال بی صاحب همینه!!!!
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹:۱۵
پاسخ
3
148
طرفدار
درجواب ما که خونمون آبیه : لطفا درمورد چیزیکه نمیدونی نظر نده!!! عراق یک سهمیه در لیگ قهرمانان اسیا داره و 3 سهمیه هم در afc cup داره که مثل لیگ قهرمانان هست ولی با سطح پایینتر و برای کشورهای ضعیفتر( مثل همون جام یوفا در اروپا)!!!! بعدشم در لیگ 16 تیمه ما 240 مسابقه برگزار میشه اما در لیگ 20 تیمه 380 مسابقه برگزار میشه یعنی 140 مسابقه بیشتر!! جام حذفی ما 64 بازی داره که بدلیل لغو نیمی از مسابقاتش (بدلیل انصراف تیم های دسته دومی و دسته سومی) معمولا 40 مسابقه برگزار میشه!!! یعنی هر فصل در لیگ و جام حذفی ما معمولا 280 مسابقه برگزار میشه اونوقت لیگ 20 تیمه عراق بدون جام حذفیش 380 مسابقه داره!!!! یعنی 100 مسابقه بیشتر!!!! حالا لیگ کی فشرده تره؟؟؟؟
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۶:۲۵
5
24
ما که خونمون آبیه شما چه طور؟
در مورد لیگ های دیگه هیج ولی تو عراق اولا جام حذفی ندارن . ثانیا فقط یه تیم تو لیگ قهرمانان دارن نه مثل ما سه تا .
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳:۰۹
47
9
بی نام
داداش بازیکنای ما حساسن زود خسته میشن ! اسپانیا و انگلیس و ... سه روز ی بار بازی دارن غالبا ! اینجا هفته ای یک بازی بیشتر اگه داشته باشن خسته میشن نمیتونن سخته درک کن
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷:۳۸
9
63
sajjad
الان باید دعا کنیم که صعود به جام جهانی برامون رویا نشه..صعود به مرحله بعدی پیشکش...............
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۲۸
پاسخ
20
126
آفتاب پرست
در جواب شهربابک: خواب دیدی خیر باشه!! افزایش سهمیه در جام جهانی 2026 هست نه 2022!!! درجام 2022 همچنان 4.5 سهمیه داریم!!!!
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶:۱۹
1
18
شهربابک
هر مربی باشه جام جهانی صعود می کنیم چون سهمیه زیاد شده
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳:۰۲
64
26
کیومرث
و همچنان پرسش این هست که ما ضرر کردیم یا کی روش ؟؟؟ و البته همچنان هم منتظریم درخشان تر طلوع کنیم !!!!
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۲۹
پاسخ
22
135
مسی090
دیگه باید عادت کنیم
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷:۳۴
پاسخ
8
91
SABER
اقای برانکو گفته بودن تیم ملی نیازی به بازی تدارکاتی و این فیفا دی نداره شاید بقیه تیم ها عقلشون نمیرسه که دارن بازی میکنن
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶:۱۴
پاسخ
44
150
حسین
کیروش با توجه ب اعتباری ک داشت بعضی تیم ها حاضر میشدن باهامون بازی کنن.اونایی ک میگفتن کیروش از بازی بزرگ میترسه حالاتو نبود کیروش با تیم های بزرگ بازی میکنیم :))
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴:۴۴