بلیت استراماچونی برای دوشنبه بعدازظهر رزرو شد

بلیت استراماچونی برای دوشنبه بعدازظهر رزرو شد

9172
11:43
23 آذر 1398
سرمربی استقلال تهران دوشنبه وارد ایران خواهد شد تا کارش را با این تیم از سر بگیرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، استقلال تهران سرانجام توانست مشکل آندره آ استراماچونی سرمربی خود را حل کند. صبح دوشنبه پول به دست این مربی می رسد و بلیت او برای دوشنبه بعد از ظهر رزرو شده است. بدین ترتیب او از روز سه شنبه در تمرین استقلال حاضر خواهد شد. این خبر را خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال تائید کرد.

2051

نظرات کاربران
farhad
100 سال سیاه میخوام نیاد
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۰۰
پاسخ
109
36
ستارگان سرخ ایران
خدا رو شکر ولی من جای تو بودم به احترام هواداران یک هفته تا دوهفته صبرمی کردم
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۴۵
پاسخ
40
40
علی
یه هفته هست می گن فردا میاد.صدر نشینی رو که مفتکی از دست دادن.خدا کنه امروز جلوی شاهین آبروداری کنن.من که از استرس نگاه نمی کنم.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲:۱۴
پاسخ
16
34
آریا
کدوم دوشنبه؟ آخه تقویمو نیگا کردم خیییییییلی دوشنبه توش بود!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲:۳۰
پاسخ
4
63
رفرش تو بشکه
فکر کنم وزیر بره فرودگاه وتسه استقبال، مازیار‌ناظمی که قطعا میره تا طلوع رو از دست نده
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۲۱
پاسخ
37
48
دیبالا
۴ امتیاز رو از دست دادیم. تا کی تاسف خوراک هواداران باشه. اینقدر هواداران رو اذیت نکنید به خدا. استقلال همیشه قهرمان
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸:۵۳
پاسخ
20
43
استقلال
حالا اگه برانکو بود فرست کلاس براش می گرفتن .
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۱۱
پاسخ
40
47
هوچی گر آبی
استعفاهوچینی بالاخره داره برمیگرده با حسابهای پر از دلار!!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۰۹
پاسخ
130
75
جعلی های بی منطق
خدایی چقدر فکر کردی تا این اسمو(استعفاهوچینی) بسازی.یک دهم وقت میذاشتی ی پماد میگرفتی بهتر نبود!!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۰۳
24
67
ضد هوچی گر قرمز
دمش گرم که واسه حق و حقوق قانونیش ایستاد...توی زندگیت ازش یاد بگیر و کمتر حرف بزن...راستی عمو کالی چرا اعتراض نمیکنه؟؟؟آها حواسم نبود پول اونو دارن منظم پرداخت میکنن..
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۱۱
18
58
ایمان۰۴
به فتحی میگفتیم دروغ گو این یه سور به اون زده
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۳۴
پاسخ
22
70
Nima
دروغ میگه
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۴۷
پاسخ
17
71
حسام
من نمی دونم چرا پرسپولیسیا از برگشتن مربیمون ناراحتند؟انتظار داشتن بره دیگه برنگرده لابد!همینجوریشم دوتا بازی سه امتیازیمونو خراب کردند!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳:۳۶
پاسخ
53
146
محمد
هر کسی با تلاش کافی به موفقیت میرسه، پرسپولیسی هستم و دوست دارم که مربیتون برگرده، به جای ح زدن تلاش کنه و اگر لایقش بود نایب قهرمان بشه، میانه‌ی نیم فصل دوم حالتون رو میپرسیم
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴:۱۶
42
21
مسعود گل باشی
تانیاد بشینه رونیمکت من یکی باور نمیکنم
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۵۹
پاسخ
12
139
علی
یعنی بی اعتمادی اوج میزنه. رفتار استراماچونی توهین به همه ایرانیاس. میخواد پول تو حسابش باشه بعد قرارداد جدید رو تصمیم بگیره. فدراسیون و باشگاه تححویل بگیرن اینقدر ضعیف نشون میدید مردمو
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۳۳
پاسخ
112
81
امید زشک
جریان چوپان دروغ گو شده وقتی ده بار قول واریز بدی و پولی ندی همین میشه نمیشه توقع داشت یک خارجی از ایتالیا بیاد ایران بعد تمام توانش رو بزاره بدون دست مزد توی ایران این مسائل عادی شده در منچستر مویس رو اخراج کردن ۴ سال کنار نشست و قراردادش رو لغو نکرد و هر ماه حقوقش رو میگرفت اگر ایران باشه فکر کن به مربی اخراجی حقوق بدن بعد شما توقع داری وزارت روی تیم تعصب نداره بعد مربی خارجی تعصب داشته باشه و بدون پول کار کنه
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷:۲۷
14
53
Sajjad
چرا نمیگی رفتار مدیرامون توهین به همه‌ی ایتالیایی ها و جامعه ی مربیگری هستش
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۳۶
15
65
امین
نه که خیلی راستگو و کاردرست هستن مدیرامون و تا حالا هر قولی به خارجیا دادیم عمل کردن اینه که خیلی توهین آمیزه که به مدیران لایقمون اعتماد ندارن!!!! یچیزی بگو خندمون نگیره داداشم! از راس تا ذیل اینقد دروغ گفتن و قول الکی و فردا ایشالا پس فردا ماشالا کردن که عمرا باور کنه ماست سفیده و شب سیاه!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۳۸
11
46
عشقممم نیمار
بلخره ماموریت انجام شد و ب خاستشون رسیدن ک‌استراشاه بازی با شاهین هم نباشه :-P گناهه این همه حاشیه برای عشق_تقلال و‌اینک‌راحت ازهم‌تیم‌یه دسته پاشوندن ..این بود ک در جدول بالاسره شیش_پولیس بود و صدرنشین :-P چشم‌ندارن ببینن ک‌سرورشون‌تاج‌کبیر..صدرنشین باشه :-P
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۵۰
پاسخ
69
86
رفرش تو بشکه
یه سر قزوین برو عمو، سنگ پا رو هم قیمت بگیر ....
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۲۹
23
15
خطاب به بالایی
خب دیگه برو مشقاتو بنویس که بازیو ببینی یه چند بار تمربن کن اسم پرسپولیس کبیر رو درست بگی صدر جدول امانت بود دستتون ما می ریم به جایی که سه ساله اونجا بودیم ادمین بی طرف چاپ کن
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴:۴۴
23
16
مجید
امیدوارم فقط مثل خبر های قبلی نشه و این دوشنبه هم مثل دوشنبه قبل نباشه ولی من به عنوان یک استقلالی دارم میگم که لیلی به لالای این مربی نزارید همین طور که شما مسئولیددر قبال ایشون اون اقا هم مسئوله اول فصل وقتی قرارداد دوساله بسته باید پاش میموند حالا که نمونده این نشون میده که این ادم دنبال پوله یعنی اگه نتایج خوب بگیره تا اخر فصل یا دنبال دوبرابر کردم مبلغشه برای سال بعد یا دنبال رفتن به تیم ها عربی چون الان موفقیتی رو که داره با استقلال کسب میکنه رو با هیچ تیمی کسب نکرده درثانی تیم بزرگی مثل استقلال باعث شده این اقا دوباره سر زبون ها بیفته و خواهان پیدا کنه البته مدیران ما نباید با ایشون قرارداد ترکمنچای امضاء میکردند و باید احترام باشگاه و هوادار هارو حفظ میکردند نه این که با یه فشار کوچیک جا بزنند من خودم از استرا خیلی راضیم و دوسش دارم اما شان و منزلت تیمم واسم مهم تره اون از شفر که همینجوری فراری شد اون از تیام و جباروف و ... خواهشا وقتی دارید یه قرارداد امضا میکنید قبل قلم به دست گرفتن کمی فکر کنید اقایان مدیر عامل
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹:۰۳
پاسخ
50
70
kaveh
آقای مجید مثلا استقلالی! ، اگه شمام جای استرا بودی با این افتضاح مدیریتی شامل بدقولیها در تحقق وعده، ناتوانی در انجام ساده ترین مسائل باشگاه،یقینا نمیموندی... استاد توجه داشته باش که قرارداد استرا فسخ شده.... یعنی قرارداد قبلی فاقد اعتباره...که اینهم بخاطر شاهکار مدیریتی بوده.. اینکه گفته شده قرارداد از دو ساله به یکساله کاهش پیدا کنه مربوط به قرارداد جدیده.. اگه شرایط رو مهیا میکردند و به وعده ها ی ناتمامشون عمل میکردند، چرا باید استرا قراردادش رو فسخ میکرد؟ داستان اتهام پولشویی و لغو پروانه مربیگری و... رو هم در نظر بگیرید که مسببش باز هم مدیریت استقلال بوده...
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۳۴
5
20
مهدی
بعید میدانم استقلالی باشید.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۴
13
32
فریبا
احترام امامزاده رو اول باید متولیش نگه داره. وقتی مدیران استقلال به قراردادشون پایبند نیستن مربی خارجی هم میتونه طبق مفاد قراردادش، فسخ کنه که کرد و الان هم میتونه ادعای خسارت کنه و تمام پولش رو تا آخر قراردادش بگیره و بره که نکرد. در اصل خود ما مقصر پیش آمدن این وضع بودیم نه استرا.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۰۹
9
36
علی
ای خدا.باورم نمیشه؟یه استقلالی با منطق؟یکی پیدا شد گفت این اقا دنبال پول بوده. به خدا عزت خودتون رو که داغون کردید که هیچ، ادامه فصل رو هم میبینیم چه نتایجی میگیره این اقا. استرا خیلی باهوش بود.خیلی