بلیت بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز؛ حداکثر ۸۰ هزار تومان

بلیت بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز؛ حداکثر ۸۰ هزار تومان

12126
09:51
13 آبان 1397
قیمت بلیت بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، تعیین و اعلام شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - قیمت بلیت بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، تعیین و اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بر این اساس، بلیت جایگاه برای بازی پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا که برای اولین بار در تهران برگزار خواهد شد، به ارزش 80 هزار تومان، عرضه می‌شود. بلیت روبه‌روی جایگاه 50 هزار تومان خواهد بود و بلیت سکوهای پشت دروازه و طبقه دوم که بخش اعظم بلیت فروشی این مسابقه را شامل می‌شود، به قیمت 30 هزار تومان ارائه می‌شود.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 18:30 دقیقه روز شنبه 19 آبان ماه 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

1870

نظرات کاربران
Perspolis
توخارج هم فینال ها گرون تره
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵:۵۹
پاسخ
4
5
taji
فیناله دیگه گرونه تازه فینال لیگ قهرمانان اروپا به پول ما نفری 12 ملیون به بالاست 80 تومن ارزونه
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳:۰۱
پاسخ
4
12
محمد
من ۵ هزار تومن دارم میتونم از دم در استادیم تشویق کنم
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۹:۴۵
پاسخ
1
15
بی تعصب
قیمت بلیط باید با توجه به درامد مردم محاسبه بشه اگر میزان درامد پایه رو یک میلیون و دویست هزار تومن در نظر بگیریم و میانگین قیمت بلیط رو 40 تومن در نظر بگیریم میشه 3.3 درصد درامد پایه اگه با اروپا مقایسه کنیم و درامد پایه رو 2500 یورو در نظر بگیریم متوسط قیمت بلیط فینال لیگ قهرمانان در حد 250 یورو بوده که میشه 10 درصد حقوق پایه ولی خب شرایط ورزشگاه، کیفیت بازی و امکانات اونجا بیشتر هستش با این حساب میشه گفت قیمت بلیط برای فینال اسیا منطقی هستش دیگه جایی بلیط بازی مجانی نمیدن این کار غیر حرفه ای هستش و من به شدت مخاف بلیط رایگان هستم.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱:۵۴
پاسخ
7
16
فرزاد
منه سپاهانی حتما میام ورزشگا واسه تشویق کاشیما بازی های باشگاهی ملی نیست
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۴۰
پاسخ
29
21
ققنوس سرخ
در فوتبال حرفه ای هیچ چیز رایگان معنی نداره ولی میتونستن قیمتها را کاهش بدهند گرچه اگه شیشتقلال بود علاوه بر مجانی بودن بلیت کیک وساندیس هم میدادن!!!!!!!
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹:۵۹
پاسخ
15
22
سعید
برای تشویق کاشیما 80 تومن پولی نیست...به امید پیروزی تیم محبوب همه مردم ایران "کاشیما"
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶:۲۳
پاسخ
32
13
هوشيار
زمان اغاز بليت فروشي را نيز اعلام كنيد قبل از اينكه دير بشه
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۴۴
پاسخ
8
32
عباس سپاهانی
حتما برای تشویق کاشیما از اصفهان میاییم. کاشیما تنها نیست.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳:۱۳
پاسخ
52
37
امیر ۶
با خودت شله زردم بیار گشنت شد بخوری موقع تشویق کاشیما ضعف نکنی.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷:۵۳
13
37
شیراز
توی این اوضاع اقتصادی اسپانسر یعنی ایارنسل هرکاری دلش میخاد میکنه وقتی مدیریت درست نباشه خصوصی نباشه تیم همین میشه
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰:۲۷
پاسخ
2
40
صادق
چه روزی میخوان بفروشن؟؟
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵:۲۸
پاسخ
4
28
Alex
از فردا 11 صبح
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴:۵۳
1
2
مهدی
سلام اولا 80 تومن یعنی تماشاگر نصف هم نمیان !! ثانیا بلیط بخری خدا تومن بری استادیوم رات ندن خیلیه !! بازی قبل با وجود اینکه بلیط داشتم نتونستم برم تو !! کی پاسخگو بود ؟ داشتن بلیط هیچ تضمینی واسه رفتن توی استادیوم هم نیست ، چه برسه به جایگاه و صندلی
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷:۳۷
پاسخ
6
50
سپهر عارفیان
پول بازسازی آزادی باید هوادار ها پرداخت کنن.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶:۵۵