بلیت فروشی دربی آغاز شد

بلیت فروشی دربی آغاز شد

10289
12:59
27 شهریور 1398
بلیت فروشی اینترنتی دربی تهران آغاز شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بلیت فروشی دربی از امروز آغاز شده اما تماشاگران باید به این نکات توجه کنند:

*حتما پرینت یا تصویر بلیت خریداری شده (روی تلفن همراه) را با خود به ورزشگاه بیاورید.

*همراه داشتن کارت ملی هنگام ورود به ورزشگاه آزادی الزامی است.

*برای دچار مشکل نشدن در دربی برگشت، تنها بلیت جایگاه تیم محبوب خود را خریداری کنید. یعنی اگر طرفدار تیم استقلال هستید، در دربی برگشت هم فقط می‌توانید بلیت مربوط به بخش استقلالی‌ها را خریداری کنید و بالعکس.

*بدون تردید در ساعت‌های اولیه سایت مورد نظر با حجم عظیمی از کاربران همراه خواهد بود، لطفا صبور باشید.

نشانی سایت فروش بلیت:

https://www.pin90.ir

2051

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
Abedi
اونم چه بلیط فروشی خوبی یهو بیایید جامو با پیک موتوری بفرستید واسه سوگولی و تموم جایگاه ها به مساوی تقسیم نشده سوگولی انگار میزبانه
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۴۲
پاسخ
18
7
امیر۶
اگه اینطوری فکر میکنی پس چرا حرص میخوری؟جامو قراره بدن به سرورتون.برو تو غار که اینجا خبری نیست.
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵:۳۲
0
10
همه درمقابل قانون برابرند(البته پرسپولیس کمی برابرتره)
۷٫۵جایگاه استقلال و ۶جایگاه پرسپولیس بایدخالی باشه.میزبان:استقلال.معنی ۵۰٪-۵۰٪روهم فهمیدیم
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱:۲۴
پاسخ
12
7
سید محمود
همینو اگر پر کردید بیایید هوچیگری کنید
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۳۸
2
9
طوفان سرخ اسیا
میخوام بلیط بخرم جایگاه همه کارا رو کردم میگه صندلیتو انتخاب کن...انتخاب میکنم میزنه صندلی بدرستی انتخاب نشده....واقعا فدراسیون 5ستاره الحق و الانصاف تکه تک!!!!!!
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳:۳۱
پاسخ
1
23
رسول همیشه آبی
ما که خریدیم جایگاه خوبشم خریدیم خیلی راحت بود
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴:۴۸
پاسخ
18
6
حسن قوژد
هواداران عزیز پرسپولیس هرکدوم میرید ورزشگاه دمتون گرم جای مارو خالی کنید خیلی دوست داشتم برم ورزشگاه اما حیف....
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۵۶
پاسخ
22
21
پیروزی تنها چوبله دربی های جهان
بلیط ما که رزرو شد.طرفداران پیروزی نیان ورزشگاه که حال و هوای این دربی قراره بشه حال و هوای چهار دربی پشت سر هم اومدن و دقیقه 75 ورزشگاه رو خالی کردن.خخخ.
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۴۵
پاسخ
29
30
خوزستان آبی
ان شاالله که همین طور هم بشود ...
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۱۷
15
5
4 یا 6؟ مساله این است
90 به 10 چی شد// عزیزم ارتش سرخ این همه ترسناکه؟ تا پرسپولیس بازی اول میزبان نباشه این عملی نمیشه! دو فصله استقلال در دور رفت میزبانه و این کنسل میشه. آخه اقلیت ها بهانه میارن که در روز تعطیل نبود و... :))
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۲۸
پاسخ
22
25
پیروزی تنها چوبله دربی های جهان4
از میزبانی بازیهای اسیایی سال قبل پیروزی با نهایتا چهل و هشت هزار تماشاگر در مقابل شکستن دو دوره رکورد پرتماشاگرترین تیم اسیا مشخصه .خخخخ
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۱۷
22
6
پرسپولیس
همه چیمون با همه چیمون همخونی داره یه سایت فروش نمیتونن راه بندازن ادعای پنج ستاره بودن هم دارن
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۳۷
پاسخ
0
18
سام
همش الکی مردم رو سر کار میزارن بلیط کجا بود
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۳۵
پاسخ
2
18
علیرضا استقلالی ۴
اینقدر ملت و سرکار نزارین به والله شب کار بودم ساعت ۶ صبح اومدم نخوابیدم برای بلیط به خدا مردم گناه دارن بازی و که وسط هفته انداختن یه ساعتی هم هست که کسی نیاد بابت بلیط اذیت نکنین تر قران پیام منم نشون بدین
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۲۴
پاسخ
0
19
میثم مقدم مشهد
فکر کنم این بازی هم جایگاه استقلال پر نشه و اونطرف جایگاه مربوط به پرسپولیس طوری میشه که راه پله های ورزشگاه مشخص نباشد از شدت هجوم قرمزها خخخخ ارتش سرخ
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۲۲
پاسخ
24
8
شهربانو
به عشق دختر آبی میبریم پرسپولیسو
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۴۵
پاسخ
17
19
جهانک
به عشق دختر ابی نفت رو میبردید نمیخواد مارو ببرید.خخخخخخ
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳:۰۸
4
22
پرسپولیسی ام
دوستان یه پیشنهاد دارم استقلالی ها . پرسپولیسی ها بیاید برای اعتراض به وضع موجود این دربی استادیوم نریم تا وقتی اوضاع درست نشده نریم استادیوم تا کی هفتگی باید برای تلفات فوتبال شوک زده و ماتم زده بشیم؟ شاید یه مدت هوادار نره آقایون بفهمن چه خبره؟ به شدت از هواداران همه تیم ها خواهش مندم تا ایجاد شرایط امن برای همه اقشار در ورزشگاه ها ورزشگاه نرن خواهش می کنم نرید ورزشگاه!!!
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷:۲۷
پاسخ
13
15
صابر666666
*بدون تردید در ساعت‌های اولیه سایت مورد نظر با حجم عظیمی از کاربران همراه خواهد بود، لطفا صبور باشید. سوالم اینه که در طراحی و معماری سایت به این هم فکر شده که برای خرید بلیتها معمولا هجوم ناگهانی کاربران وجود داره ؟ مطمئنا" بهش فکر شده و برای کاهش هزینه ها از سرورهای محدود و ضعیف استفاده شده که الان پیش بینی این مشکل رو می کنید .
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۵۱