بنگر بازی برابر پرسپولیس را از دست داد

بنگر بازی برابر پرسپولیس را از دست داد

7044
15:09
13 دی 1396
مدافع کهنه‌کار تیم فوتبال نفت تهران دیدار تیمش برابر پرسپولیس را از دست داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع کهنه‌کار تیم فوتبال نفت تهران دیدار تیمش برابر پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش وب سایت نود، نفت تهران در شرایطی روز جمعه به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت که محسن بنگر به دلیل بیماری به این بازی نخواهد رسید و از این‌رو هومن افاضلی نام او را از لیست تیمش برای این مسابقه خارج کرد.

همچنین غیبت عیسی‌ آل‌کثیر در تمرینات اخیر نفت باعث شد که هومن افاضلی تصمیم بگیرد در بازی روز جمعه تیمش او را نیمکت‌نشین کند. آل‌کثیر بعد از چند روز غیبت از امروز در تمرین نفت شرکت کرد.

دیدار پرسپولیس - نفت تهران از ساعت 16:30 روز جمعه 15 دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

2051

نظرات کاربران
E
آخخخخیییی بنده خدا برانکو گفت که با افاضلی دوسته هااا. بنگرم که اگه باشه وااا میده. هر چند نباشه هم دوستان هستن ک جاش خالی نباشه
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۳:۲۱
پاسخ
44
24
محمدپارسا
شانسپولیسه دیگه قبل هربازی بهترین بازیکنای حریف مصدوم و محرومن حالا جلو اس خوزستان دوثه تا بازیکنشون نبود از سوزش میگفتن تیم امیدشون بود خخخخ
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۹:۳۵
پاسخ
47
26
ج بالایی
حنیف ابشاردرمحوطه جریمه
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۵:۲۹
8
22
یاشار TT
والا بعد از اون بازی بودار تراکتور و پرسپولیس اگه منم مربی بودم بازی بهش نمیدادم .. تیمو یه تنه به فنا داد ... خداروشکر که سریع از تراکتور اخراج شد
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷:۵۸
پاسخ
50
35
خلیج پارس ایران پرسپولیس قهرمان
آره راست میگی داداچ شما الان ۳ ساله چه تو تبریز چه تهران دارید به پرفسور و پرسپولیس کبیر میبازید .بنگر تو همه اون بازیها بوده و باعث باختتون شده همون بازی اگه بنگر نبود ۳ نا دیگه خورده بودید برید خوشحال باشید که ۶ تایی نشدید
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۶:۳۰
12
21
ادمین میدونم بی طرفی بچاپ
بازی پارسال سوزشش هنوخوب نشده تراکتوری موظب باشیداستقلال اوج گفته تراکتورراپنچرنکنه
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۶:۵۶
9
18
4فینال آسیا 4 گل دربی
بهترین کارو کرد افاظلی ..معلومه که آمار همه چیز تو دسش ...الان یسریا نیان حنیف حنیف کنند ...حنیف تو همون بازی ی حد عالی زد که داشت گل میشد ..یه تکل عالی هم زد و خودش انداخت جلوی ظربه جابر که داشت گل میشد
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵:۲۱
پاسخ
49
27
4فینال آسیا 4گل دربی
هد
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸:۰۶
16
11
آقا معلم
چند كلاس سواد داري بابا جان !
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴:۱۵
10
24
سولدوز تراختور
بنگر حالت خوبه؟؟؟
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱:۰۹
پاسخ
45
28
66
اختلاف امتیازسوزشش زیاده اول پمادبعد125حله فکرتیمت باش سقوط نکنه
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۲:۵۱
8
19
سهیلا
شربتی چطوره؟؟ چالش مانکن...........ادمین برای ی بارم که شده بچاپ
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴:۵۴
9
26
دختر پرسپوليسي
كاپيتان بنگر انشالله كه زودتر خوب بشي غيرت يعني بهترين ٦ دنيا
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲:۴۳
پاسخ
24
54
آبی مطلق
یه یار از تیم پرسپولیس کم شد
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵:۲۵
پاسخ
71
52
6666
115
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۵:۴۲
14
30
پیمان
ای بابا حالا کی به نفع پرسپولیس بازی رو برگردونه؟؟
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵:۱۴
پاسخ
62
46
شهاب
میگیم حنیف عمران زاده بیاد..
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۴:۱۱
14
33
cnm
شانس به نفت روکرد! بعدشم این مربی جدید نفت افاضی امسال دسته یک صبارو نابود کرد والان بهش جایزه دادند شده مربی نفت !،معلومه این مالکان نفت چقدر مدیریت ورزشی بلندند !
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷:۵۹
پاسخ
6
60
حمیدرضا
صدر بستس. تیمای دگ‌ برن برا سهمیه.
۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳:۲۵
پاسخ