بن‌بست تراکتور با دایی/ نکونام با دستیار اسپانیایی می‌آید؟

بن‌بست تراکتور با دایی/ نکونام با دستیار اسپانیایی می‌آید؟

23041
10:48
28 اردیبهشت 1398
تیم فوتبال تراکتورسازی فصل را با لیکنز بلژیکی به پایان رساند و این مربی بعد از توشاک و تقوی به عنوان سومین سرمربی فصل به درب خروجی باشگاه هدایت شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، باشگاه تراکتورسازی در فصل جاری در دو مقطع از ترکیب سرمربی خارجی و دستیاران ایرانی و میان آن دو با سرمربی و دستیار ایرانی کار را دنبال کرد و اکنون ارکان تصمیم گیرنده به این نتیجه رسیده‌اند که در تجربه سوم و برای فصل آتی از ترکیب سرمربی ایرانی جوان و پر انرژی و دستیاران خارجی در کادر فنی استفاده ببرند.

تصمیم گیرندگان بر این باورند که سرمربی خارجی با برخی جوهای خاص فوتبال ایران بیگانه خواهد بود و بر این اساس تصمیم گرفته‌اند که از یک سرمربی ایرانی جوان به همراه دستیاران خارجی بهره ببرند. مالک باشگاه تاکید کرده که هر چه زودتر سرمربی تیم از میان گزینه‌های روی میز، مشخص و نسبت به یارگیری اقدام شود تا مراحل آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در فصل آتی دنبال شود.

علی دایی و علیرضا منصوریان به همراه جواد نکونام سه گزینه احتمالی باشگاه در مقطع کنونی برای فصل آتی هستند که در این میان مذاکرات با دایی تا این لحظه به بن بست رسیده و در رابطه با دو گزینه دیگر، مدیران باشگاه فعلاً بر سر این مساله در دو راهی قرار دارند که منصوریان از لحاظ رزومه نسبت به نکونام برتری دارد اما در سوی مقابل نیز نکونام به جهت حضور در اسپانیا و ارتباطی که با کاپیتان‌های تیم دارد می‌تواند به همراه دستیاران اسپانیایی در کادر فنی مورد استفاده قرار گیرد.

2051

نظرات کاربران
حامد تبریزلی
مطمئن باشین آتا زنوزی نیمکت تراکتور رو به امثال نکونام و منصوریان نمیده. اینا همش گمانه زنی رسانه هاست.تراکتور به اون روز نیفتاده که نکونام بخاد سرمربیش بشه.پیسکسوتهای سرخابیها پیشکش خودشون
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰:۲۵
پاسخ
11
32
Omid
من هوادار سپاهانیم ولی تراکتورو هواداراشادوسدارم اقا اصلاب لینکنز فرصت ندادن بزارید یکی دوفصل بمونه تابتونه تیماجمع کنه هنوز نیومده دادنش رفت ولی جدا ازاین حرفا مربی ترکیه ایی خوب بوددلیل رفتنشانفهمیدم
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۱۲
پاسخ
6
14
سعید
دو فصل قبل هم قرار بود نکونام رو بیارن تراختور. الان هم. بعد میگن تراختور خصوصی شده و ... هنوز آدمهای قبلی هستند و هنوز میخوان برای تیم ما تصمیمات اشتباهی بگیرند.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۲۵
پاسخ
9
11
فرهنگ فوتبال نداریم
استاد زنوزی شما یه مربی خوب خارجی بیار برای ماشین سازی اگر خوشت اومد بزارش برای تراکتور....چرا انقدر مربی عوض میکنی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳:۱۶
پاسخ
18
34
هوادارسرخ
نکونام!!!!!!!! فصل بعد تراکتورباید برای بقا بجنگه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳:۲۶
3
21
...
برای اینکه استراتژی مشخصی نداره ، خودش هم‌ نمیدونه به کی و چی احتیاج داره
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲:۴۳
3
12
arya
تراکتور فقط بخاطر دخالتهای بیجای زنوزی توی مسائل فنی نتیجه نمیگیره. اگر هواداری تراکتور دلشون برای تیمشون میسوزه از زنوزی بخوان که توی مسائل فنی دخالت نکنه.زنوزی فکر کرده با خرج کردن های بی حساب میتونه تراکتور رو قهرمان کنه ولی نمیدونه ثبات شرط موفقیته.اول سرمربی رو انتخاب کنین بعد بهش اجازه بدین تیم رو خودش ببنده و هیچ دخالتی توی مسائل فنی و ارنج بازیکنان نداشته باشه. حتی اگه سرمربی هم تا نیم فصل نتیجه نگرفت بهش اطمینان بدن نه اینکه از هفته اول روی مربی فشار بیارن که نتیجه بگیره. منصوریان و نکو گزینه های خوبی هستند و دایی از این دوتا بهتره.فقط ثبات ثبات و حمایت میتونه تراکتور رو به رده های بالا برسونه.البته فکر قهرمانی نباشید که فصل آینده پیروزی بولینگی از قبل قهرمانه.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۱۳
پاسخ
42
23
امین خان کلهر
سولشر بهترین گزینه است چون احتمالا از منچستر جدا بشه و ازونجایی هم که تراکتور بعد از منچستر اوله بیاد تراکتور عالی میشه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳:۳۳
پاسخ
40
59
Ahmad
آقا جان نکونام به حدی نیست که تراکتورسازی را همراهی بکند ولی دایی یا منصوریان چرا خوبه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۰۷
پاسخ
20
29
رامین
آقای زنوزی چراخرج بیخودی میکنی تاچندسال آینده نام قهرمان روجام حک شده وفدراسیون هم اجازه نداره به هیچ تیم دیگه ای بده ازالان پوکروزارت ببخشیدپرسپولیس روتبریک میگم
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳:۵۴
پاسخ
162
96
فیفا
بوی سوزشت تمام دنیا رو ور داشته.... مگه پماد أتا زنوزی مصرف نمیکنی؟؟؟؟
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۳۱
27
39
ایمون زائد
بوی سوزش میاد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۵۴
27
38
مرتضی
از همین الان بهونشون رو اماده کردن میدونن قهرمان نمیشن اخه شما رو چه به قهرمان شدن بین چهارتا مدعی پنجم شدین :)))
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۰۸
21
33
جواد خرم آباد
حرف بی منطق،وفقط توهم
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۵۸
19
18
سپهر۰۰۷
تا زمانی که نگاه هوادارا تراکتور به سایر تیم ها مثل نگاه دشمن به به دشمنه هرکسی بیاد نهایتا میشه سوم جدول.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۰۰
پاسخ
45
156
حمید
با اینکه اصلا از تراکتور خوشم نمیاد ولی یکی از بهترین مربیانی که تو لیگ ما اومده ساغلام بود نمیدونم چرا انداختنش بیرون.مبتدی هستن دیگه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰:۰۶
12
27
فریبرز
نه که نگاه شما خیلی دوستانه است !!! مثلا به سپاهان یا استقلال یا تراکتور نگاهتون خیلی مهربانانه و بر مبنای فیر پلی هست !!!
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸:۲۸
23
23
hadi
ساغلام
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۰۰
پاسخ
52
32
محمد
استاد اسدی و خطیبی و سیروس دین محمدی بهترین گزینه هستند برای رساندن تراکتور به جایگاه واقعی خودش دسته دوم
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۵۰
پاسخ
49
154
جوادی
مجتبی محرمی و ناصر ممدخانی و قلیچ و فنونی زاده هم گزینه های خوبی برای تیم شما هستند برای به قول خودتون پوکر !!!‌
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۲۰
17
20
عشقممم نیمار
نکونام گزینه مناسبیه ..ولی بنظرم ک‌محترمه ..علی فقط دایی با توجه ب اینک‌زیر بمه این فوتبال و‌ حواشیشه میشناسه ..گزینه بهتری بود ..هرچند ک‌تراکتور اگ‌مورینیو هم بیاره .. باید برای رتبه چهارم ب بعد تلاش کنه :-)
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳:۲۹
پاسخ
79
52
amasa23
زنوزی که دو تا تیم داره امسال بیاد روی ماشین سازی سرمایه گذاری کنه شاید نتیجه گرفت
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۴۲
پاسخ
28
101
تیم بی افتخار
پیش بینی این فصل : نکونام رو میارن با یه دستیار خارجی ، قبل نیم فصل اخراجش می کنن ، بعد تیم رو میدن به دستیار خارجیش ، بعد تقوی رو میارن تا اخر فصل این دفعه وسط جدول و آخر فصل هم میندازن تقوی رو بیرون . فکر می کنید چرا با دایی نبستن ؟ دایی شرطش مالی نیست عدم دخالت زنوزی در خرید بازیکن و مسائل فنی هست . پس با این شرایط زنوزی فقط میتونه با یه مربی بی رزومه ببنده .
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۵
پاسخ
30
116
حمیدرضا
شما وکیل علی دایی هستی؟ خودش بهت گفت این موضوع رو ؟!!! ضمنا هر مربی اومده رزومه داشته توشاک و لیکنز هر دو رزومه دارند اما شرایط کاری در فوتبال ایران متفاوته.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۱۶
21
13
arash_trt
یعنی گزینها یکی از یکی بدترن