به اتوبوس پرسپولیس در تبریز حمله شد

به اتوبوس پرسپولیس در تبریز حمله شد

38826
21:01
10 اردیبهشت 1398
دو نفر که سوار بر یک موتور بودند به اتوبوس پرسپولیس در تبریز سنگ پرتاب کردند که این موضوع باعث شکسته شدن شیسه اتوبوس حامل پرسپولیسی‌ها شد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، زمانی که اتوبوس حامل مربیان و بازیکنان پرسپولیس از فرودگاه تبریز به سمت هتل محل اقامت این تیم می‌رفت مورد حمله دو نفر قرار گرفت.

دو فرد که سوار بر یک موتور بودند دو سنگ به سمت اتوبوس پرسپولیس پرتاب کردند که این دو سنگ باعث شکسته شدن شیشه اتوبوس تیم پرسپولیس شد. 

در این اتفاق خوشبختانه مشکلی برای پرسپولیسی پیش نیامد و این دو نفر هم توسط پلیس بازداشت شدند.

1004

نظرات کاربران
اورومیه تراختور چی سی
در جواب نارنجک دستی های پرسپولیسی ها این که چیزی نیست فقط یه نوازش ساده است بقیه هم بماند ..
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۵۴
پاسخ
1023
222
طرفدار تاتنهام
واقعا جز سکوت کاری نمیشه کرد...
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۱:۵۹
پاسخ
69
648
سعید سعیدی
باید اول بازجویی بشن که از کی خط گرفتن که این کار رو بکنن و به اشد مجازات برسن تا درس عبرتی باشه برای بقیه.یک بار محکم برخورد کنید تا تکرار نشه.عرضه داشته باشین قانون رو سفت و سخت اجرا کنین تا اتفاق تلخی در آینده برا کسی نیفته.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۱۷
پاسخ
50
661
سیدعلی
در جواب دوستانی که میگن این اتفاقا فقط برای پرسپولیس میوفته چون تیمهای دیگه تو مستطیل سبز زورشون به پرسپولیس نمیرسه دق و دلیشون رو بیرون زمین خالی میکنن..
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۰۱
پاسخ
160
830
TT کرجی
واقعا من موندم چرا انقدر لایک کردن واقعا برای اونایی که پسندیدن متاسفم چرا باید یکی دو نفر باعث بدنامی ما بشن کاش دستم بهشون میرسید تا کاری کنم که دیگه هوس بردن آبروی ما تی تی هارو نکنن
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۰۳
پاسخ
92
621
امین خان کلهر
درود بر تو . بخدا ما فقط تو فوتبال کری داریم خدای نخواسته چه تو آذربایجان چه تو کردستان چه خوزستان اتفاقی رخ بده همیشه ما کنار هم و یک ملتیم هیچ کس دشمن کسی نیست و تفاوت قومیتی رو نباید قاطی کری فوتبالی کرد در ترکیه طرفداران گالاتاسرای و فنرباهچه تفاوت قومیتی ندارند که ولی باز کری شون تبدیل به دعوا میشه پس کری ربطی به قومیت نداره اما باز باید کنترل بشه
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۲۳
33
524
ساوالان
دقت کنید به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان حمله شد. و این بار در تبریز؟چقدر شبیه هم هستند؟ ولی باز پرسپولیس قهرمان می شود . اول فصل گفتم اگه امسال پرسپولیس قهرمان شود. معجزه کرده ؟ چه برای بعضی ها سخته که ما 3 بار پی در پی قهرمان شویم؟
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۳۷
پاسخ
98
663
هادی
خیلی عجیبه تو خبرگزاری ها عکس اتوبوسی رو گذاشته که پلاکش 16هه، در حالی که پلاک ماشینهای تبریز 15 هستش.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۲۳
پاسخ
446
91
گلادیاتور سرخ
سلام دایی جان ناپلئون
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۱۳
59
289
جی اچ
اصلا توکشورمادیگه چیزی به اسم فرهنگ نداریم
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴:۵۸
پاسخ
27
465
حمیرا
هر جا اسم درگیری، سنگ، داوری و ضدفوتبال بیاد یه طرفش پیروزیه.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷:۰۵
پاسخ
588
107
خان دایی
قهرمانی و هتریک یادتون رفت اصافه کنی!
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۵:۰۳
66
409
محمد
آخه اونایی که میگن حمله شده اولا چندتا ماشین پلیس اسکرتشون کرده بود و به این راحتی نمیشه زد در رفت دوما پلاک اتوبوس با اونیکه شیشه اش شکسته فرق میکنه همینجوری چشم بسته همه چیرو قبول نکنین ممنون یاشاسین تراختور
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷:۰۵
پاسخ
429
58
هوادار واقعی
وقتی به کاپیتان خودشون رحم نمی کنند می خواهید به بازیکنان تیم بالای سرشون رحم کنند ؟؟؟ آقای حسن زاده که 90 ملیون جریمه میکنی حالا ببین پول گرفتن نتیجه داره یا نه؟؟؟؟؟ فقط بجای بچه های تیم بودم همین الان برمیگشتم تهران و فیلم این کارشون را با فیلم حمله به مسعود شجاعی (بازی پیکان )را میفرستادم afc تا اونا برای فرهنگ این هواداران تصمیم بگیرند . سالها پرسپولیس و استقلال رقیب هم بودن کی یک نفر آسیب دید ؟؟؟؟ کی دیدید هواداران بهم سنگ بزنند؟؟؟ کی و کجا یکنفر چشمش را از دست داد؟؟؟این فرهنگ سنگ پرانی از همینا شروع شد و تا زمانی که محروم نشن همین داستان هست . یکبار تو بازی پرسپولیس و استقلال اونم تنش از بازیکنان داخل زمین شروع شد بعد رفت رو سکوها هر دو تا تیم و هوادارانش را طوری محروم کردن که .... الان می خوام ببینم کی قانون عوض شد و شد قانون 90 ملیون بده بازم سنگ بزن که ما خبر نداریم ؟؟؟ الان آقای حسن زاده سکوت کن تا یک فاجعه اتفاق بیفته بعد بیا مقدار جریمه نقدی را مشخص کن .
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶:۲۲
پاسخ
64
493
حسین
مرسی. عالی بود.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۷:۲۰
30
228
تراختور
من به عنوان طرفدار تراکتور این حرکت رو تایید نمیکنم و امیدوارم فوتبال باعث برهم زدن آرامش نشه! البته این آرامش تو همه شهرها و ورزشگاهها باید وجود داشته باشه!!!
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳:۰۳
پاسخ
15
395
ali
امیدورام روزی تمام رقبای پرسپولیس طرفداران محترمی مثل شما داشته باشن، نه اینهایی که از روی تعصبات رنگی و کوتاه بودن دستشون از جام تو 3 سال گذشته شروع میکنن به توجیه این جور رفتارای زشت!
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۳۱
30
298
یاشاسین پرسپولیس
تحویل بگیر کمیته انظباطی تحویل بگیر اقای حسن زاده.شورشو دراوردین.اگه نمیتونید قانون اجرا کنید استعفا بدین برین پی کارتون
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱:۴۰
پاسخ
28
341
رامین
هوادارای هوچی گر پرسپولیس طوری مظلوم نمایی میکنن که انگار خودشون نبودن که ورزشگاه ازادی نارنجک میکوبیدن به رختکن تراکتور.بس کنین تورو خدا.تا کی مظلوم نمایی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۳۵
پاسخ
430
44
هوادار واقعی
هوچیگر شما هستیدکه به کاپیتان خودتون هم حمله میکنید یا ما ؟؟؟ نه جنبه باخت دارید نه ظرفیت برد . کی بود رفت 3 سال قبل تو فرودگاه به هادی نوروزی مرحوم بی ادبی کرد ؟؟؟ کجای دنیا دیدی کسی اینکارا بکنه ؟؟؟ کی بود رفت دم درب هتل با لگد زد تو کمر بازیکن پرسپولیس ؟؟ تمام تنشها از اون روز شروع شد همون روز که کمیته انضباطی هم مثل امروز چشماش را بست و شما هر روز ادبیاتتون بدتر شد . تعجب اینه مدعی فرهنگ هم هستید. فقط اینا بدونید دلایل خواب جام دیدنتون همین کارهاست .
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷:۵۹
30
338
ali
هوچی گر کسیه که هر اتفاق بدی بیفته تلاش میکنه یه توجیهی براش پیدا کنه. به عنوان یک انسان کمی از طرز فکر خودتون تو طرفداری از چنین رفتارهایی خجالت بکشید. نه فقط شما بلکه هر کدوم از طرفدارای 16 تیم لیگ که هر وقت طرفداران باشگاه خودش کاری کنند شروع به اینجور توجیه های غیراخلاقی میکنن.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۱۳
19
248
سعید سالاری
واقعا متاسفم اینه فرهنگ هواداری بابا فوتبال برا لذت و هیجان و رقابت سالم هست نه برای جنگ‌ و دعوا عجبا