به انتخاب کاربران سایت نود: علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران در سال ۹۷

به انتخاب کاربران سایت نود: علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران در سال ۹۷

4526
19:00
03 فروردین 1398
علیرضا بیرانوند با رای کاربران سایت نود بهترین دروازه‌بان ایران در سال ۹۷ شد.

به گزارش وب سایت نود، وب سایت نود مطابق ۲ سال گذشته، اقدام به انتخاب تیم منتخب سال نموده است که این گزینش بر اساس رای مردم خواهد بود. اولین بخش این نظرسنجی در خصوص بهترین دروازه‌بان سال ۹۷ صورت گرفت که علیرضا بیرانوند با کسب ۶۹٪ آرا در تیم منتخب سال قرار گرفت.پس از او مهدی رحمتی، محسن فروزان و پیام نیازمند در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
علیرضا بیرانوند در شرایطی به این موفقیت دست یافت که پیش از این در نظرسنجی برنامه نود به عنوان بهترین بازیکن سال ۹۷ معرفی شد.این بازیکن در سال گذشته در ۴۷ دیدار در رقابتهای مختلف برای تیم ملی و پرسپولیس به میدان رفت که در آن موفق به ثبت ۲۴ کلین شیت شد.
مهار تاریخی پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی، بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی تا مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا، رسیدن به رکورد بیشترین کلین شیت در یک فصل لیگ قهرمانان آسیا از جمله مهم‌ترین افتخارات فردی دروازه‌بان شماره یک در سال ۹۷ است.بیرانوند به جز این موفق به قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. 
60610

نظرات کاربران
mr bahadori
علیرضابیرانوند عشق منه
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷:۴۳
پاسخ
2
9
ashkan
سلام این این نیم فصل و حتی فصل های قبلی ایران کلی دربازه بان عالی داشته انتخاب یک دربازه بان به انواع بهترین بازیکن خیلی سخته حتی پیش میاد یه نفر پرسپولیسی باش و دربازه بان استقلال رو دوست داشته باشه به خاطر دربازه بانی خوبش این رنگ ها فقط یه بهونه برای درکنارم هم بودنه
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۸:۴۲
پاسخ
0
8
عباس
جلوی تیم های ضعیف دروازه رو بسته نگه داشته بود اما جلوی ژاپن که محک اصلی این دروازه بان بود روی هر سه گل مقصر بود. تیم کیروش هم کلا دفاعی بازی می کرد و اینکه کم گل خورده به این دلیل بوده چون کل تیم در حال دفاع بوده.
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۴:۰۰
پاسخ
11
4
Taajj
بی انصاف نباشیم بیرانوند در حال حاضر اول ایرانه تو تیمیای مطرح هم میتونه باشه رحمتی و حسینی هم عالی هستن. ولی با اینکه استقلالیم رحمتی حاشیه داره با اینکه خوبه. حسینی هم زیاد بهش بازی نرسیده وگرنه شاید حداقل تو جام‌جهانی میبودش
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۰۹
پاسخ
8
54
اژدهای آبی
این آقا انگشت کوجیکۀ سید حسین حسینی هم نمیشه.
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶:۳۷
پاسخ
133
12
ایوب عشقپولیسی از خنج
بازم ک توهم زدی عامو شما 6 دق لالی ها اصلا منطق میدونین چیه؟ واقعا تا کی میخواین هوچی گری کنین و با توهم زدن خودتون و نشون بدین وقتی شما حسینی خودتون و از بیرانوند بهتر میدونین دیگه دلیلی نداره با امثال شما بحث کرد
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۹:۰۹
2
7
علی :)
چشم چشم
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۶:۰۶
1
11
Manam
افتخار ما پرسپولیسیایی ، مرسی که ادمای دورو ورتو عوض کردی قشنگ هم از لحاظ فنی پخته شدی و هم از لحاظ شخصیتی البته از اولم ادم باشخصیتی بودی و مشخصه همیشه سعی کردی نون قلبتو بخوری ، واس همینم به اینجا رسیدی ، دلیل رفتارای گذشتتم به خاطر سادگیه بیش از حدت بود ولی الان پخته شدی واقعا ،، چه تو چه رادو وقتی تو دروازه این واقعا خیالمون راحته مرسی که هستین عقاب های ایران (رادو ) و اسیا (بیرانوند )
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۴۹
پاسخ
6
78
امپراطور مسی
یک سال از پنالتی رونالدو میگذره یک ساله خبر ورزشی شبکه سه هر روز میگه بیرانوند پنالتی رونالدو رو گرفته. بس کنید دیگه. شده مثه آهنگ تکراری میشنوی حالت بد میشه
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹:۴۲
پاسخ
64
45
Amir
جووووووونم بیرانوند
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷:۳۹
پاسخ
13
66
مهدی
کاش اینقد انصاف داشتیم بدون تعصب نسبت به رنگ رای بدیم
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲:۰۲
پاسخ
15
68
امیرعلی یزدانی
با توجه به تعداد زیاد هواداران پرسپولیس اگر ضعیف ترین دروازبان هم اگر گلر پرسپولیس می بود و در نظرسنجی جز گزینه ها بود الان اون بود که انتخاب می شد چرا که هوادران بدون دلیل و صرفا با توجه به تعصب هواداری رای می دهند.
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸:۲۰
پاسخ
38
36
ramin
والا منم رای ندادم یادم رف دیروز بازم اول شده. دسخوش ارتشمون عشقید عشق
۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲:۴۱
0
5
احمد
خوبه پذیرفتید طرفدارای قرمز بیشتره!! اگر قرار بود اونایی هم که مثل من رای ندادن رای بدن که درصد زیره 90 نبود!
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸:۲۸
9
41
Asad
اگر ?! ضعیفترین جزو گزینه ها بود ؟!ضعیفترین جزو گزینه های کارشناسا ؟؟!!
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۴۹
4
17
سرخی پرچم سه رنگ ایران
پس سیدحسین حسینی چی؟
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷:۵۲
پاسخ
7
49
عشقممم نیمار
اما ب نظر من ک‌تازه محترمم هست .. بیرانوند بهترین دروازبان سال ۹۷ نیس ..و بیرانوند ..در اصل نونه اون‌پنالتی ارومه رونالدو‌ تا الان داره میخوره و‌ب همین دلیله ک بهترین میشه :-) ولی من ب نظرات کاربرای سایت ..احترام‌میذارم :-)
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷:۱۳
پاسخ
73
8
ناصر
به نظر میاد که مدافعین تیم ملی و مدافعین پرسپولیس باعث شدن که در اکثر مواقع دروازه ی بیرانوند بسته نگه داشته شود مطمئنا هر گلری هم جای ایشان بود همین افتخار را کسب می کردند.
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳:۵۰
پاسخ
22
36
یاشاسین پرسپولیس
خب الان بقیه تیم ها هوادارانشون شروع میکنند.از حسادت پرچم ژاپن میگیرن دستشون باید گفت بهتره بخودتون تکیه کنید نه به دکلی جات
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۳۸
پاسخ
6
75
Ahmadreza
نکنه انتظار داشتین با وجود مهار پنالتی رونالدو رحمتی اول بشه؟هر بچه ای میدونه که بهترین دروازه‌بان سال کیه.
۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۰۹