به دلیل کرونا کویت از میزبانی پرسپولیس - التعاون انصراف داد

به دلیل کرونا کویت از میزبانی پرسپولیس - التعاون انصراف داد

2365
19:46
05 اسفند 1398
کشور کویت به خاطر ویروس کرونا حاضر نشد که میزبانی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را قبول کند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از ایسنا، قرار بود که کشور کویت میزبان دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کویت به خاطر ویروس کرونا از میزبانی این دیدار در تاریخ 19 فروردین 99 انصراف داده است.

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان رسمی این دیدار را انتخاب نکرده است و باید دید که آیا میزبانی معرفی می شود و یا اینکه بازی‌ها به خاطر ویروس کرونا لغو می‌شوند.

امروز صبح هم روزنامه الریاضیه تاکید کرد که تاشکند به عنوان میزبان سپاهان برابر النصر عربستان انتخاب شده است.

باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که دیدار هفته سوم این تیم برابر التعاون در تاریخ 12 اسفند 98 در ورزشگاه الوصل دبی برگزار خواهد شد.

4416

نظرات کاربران
فقط زرد طلایی
در حالی که چند بازی لیگ ایتالیا هم لغو شد ، فقط مسئولان بی کفایت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش اصرار بر انجام بازی و محروم کردن هوادار سپاهان از حق مسلمشون بودند ، نتیجش تفرقه ای هست که بین مردم یک مملکت ساختند و فوتبالی که همه باید ازش لذت ببرند را عرصه ی نفرت پراکنی و توهین کردند . کویت هم ترسید ، فقط نفهمیدیم اونهمه خبرنگار و عکاس و مسئولان کرونا نمیگرفتند فقط تماشگر میگرفت ! خسته نباشی ادمین
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳:۳۱
پاسخ
93
32
طوفان زرد آسیا
همه جا دنیا بازی رو لغو میکنن اونوقت تو ایران دنبال بدونه تماشاگر کردن بازی ها هستن یا محکوم کردن سپاهان هستن/از کرونا هم میخوان بهره برداری کنن به نفع پیروزی/تا ترکیه رفتن تا به پیروزی لطمه نخوره اینجا که ایرانه ریشو قیچی دست خودشونه...
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۳۲
46
13
علی آبی
حالا انصاری فرد میاد مصاحبه میکنه میگه کویتیها از قدرت پرسپولیس ترسیدند باید بازی 3 بر 0 به سود ما اعلام بشه
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷:۲۳
پاسخ
95
41
یاس کبود پرسپولیسی
ای بابا کروناست!! سرطان هوچگین نیست ک انقد واهمه دارید. بعد از توالت، قبل از غذا خوردن، و بعد از تماس با اجسام اطرافت دست هاتو بشوری و ایضا با کسی دست ندی و روبوسی نکنی و فاصله یه متری با افراد داشته باشی، عمرا کرونا بگیری. کرونا همون عامل سرماخوردگی است ک ویروسش تو این مقطع زمانی قوی شده ولی فقط دو درصد کشندگی داره. این همه قرنطینه، بازی بدون تماشاگر و غیره واسه اینه ک جلو شیوعش رو بگیرند. نه اونقد باید گنده اش کرد نه اونقد بیخیالش شد.
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴:۴۸
پاسخ
14
60
سینا
خب عزیزم این حرفا رو یگو فدراسیون اعلام کنه تماشاگرا انجام ندن ولی بیان ورزشگاه دیگه عجب
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳:۰۴
38
8
عاشق مهدی مهدوی کیا
الان سپاهانی ها میگن باید بازی لغو بشه چون کرونا پرسپولیسیه خخخخخخخ
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴:۱۶
پاسخ
16
61
علیرضا م.
نه عزیزم، معمولا توی این شرایط آقای انصاری‌فرد میگه چون اونا نیومدن کویت بازی ۳ بر صفر برای ما! بعد پیروانی میگه ما نیم ساعت صبر کردیم، کسی رو ندیدیم! مرادی هم احتمالا میگه داور تو زمین بود، پشت دروازه کمین کرده بود کسی نبیندش، پس ۳-۰ برای پرسپولیس! مهدی هم که احتمالا میگه کسی به ما خبر نداده بود، خوش گذشت، خداحافظ!
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۶:۳۴
25
10
توپچیهای قرمز تبریز ایلناز ایناز عاشق پرسپولیس
الان متوهم های سپاهانی میگن چرا کویت از میزبانی انصراف داد؟چون میخوان کاری کنن پرسپولیس قهرمان بشه.وگرنه چ ربطی داشت ک کویت انصراف بده.بازی یا باید فقط ب میزبانی کویت برگذار بشه یا میخوان پرسپولیسو قهرمان کنن.دوستانی ک میگید ایتالیا لغو کرد چرا ما لغو نکنیم.خبرای جدید رو بخونید ایتالیا اعلام کرده ب خاطر فشرده بودن لیگ ولیگ قهرمانان و یورو۲۰۲۰ قادر ب لغو بازیا نیست و بازیها باید بدون تماشاگر برگذار بشه حتی حرف از این شده ک میزبانی اینتر تو لیگ اروپا ازش گرفته بشه و اینتر تو ی شهر دیگه تو لیگ اروپا بازی کنه.دوستان رنگی نگاه نکنید.همه جا لیگ داخلی دارن لیگ قاره دارن و تیم ملی دارن امسال همه جا بازیها فشرده هستن و کرونا هم چیز خطرناکی هستش پس بهترین قانون همینه ک بازیا بدون هوادار برگذار بشه.بعدشم پرسپولیس هم این هفته میزبان پدیده هست ک بدون تماشاگر باید بازی کنه.پس رنگی نظر ندهیم
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۳۵
پاسخ
9
46
یک قدم جلو
کویت؟؟؟؟ ای داد از این دل... . کویت!!!!
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۲۶
پاسخ
50
25
روبرتو باجو(ضد مکتب شوالیه جعلی)
انقد که دوچرخه سواران و چهارچرخه رانان از جنجال ماجرای دیروز با سپاهان حرص و جوش می خورن خود سپاهانیا عین خیالشون نیست
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲:۰۳