بودیمیر با پرسپولیس به تهران می‌آید

بودیمیر با پرسپولیس به تهران می‌آید

5197
15:06
28 دی 1397
مهاجم کروات تیم پرسپولیس با بامداد یکشنبه به تهران می‌آید.

به گزارش وبسایت نود، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب به پایان خواهد رسید و اعضای این تیم بامداد یکشنبه راهی تهران خواهند شد.

ماریو بودیمیر مهاجم کروات که با پرسپولیس در این اردو حضور دارد همراه با اعضای این تیم به تهران خواهد آمد تا بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

1004

نظرات کاربران
عشقم کریس
یه ترکیب هماهنگ وعالی شروع لیگ پرسپولیس غوغا خواهد کرد.ترکیب شریفی سرعتی علیپور سرعتی نعمتی شوتزن رفیعی خلاق بازیساز ترابی پابه توپ سرعتی ماریو شوتزن سرزن.رقبا را سوت خواهیم کرد و وادار با اعتراف قدرت پرسپولیس
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸:۳۰
پاسخ
1
29
سردار سرخ پوش
مطمئنم به استقلال گل میزنه .
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۰۹
پاسخ
3
91
ایداسادات25بهمن1380
خوش اومدی
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳:۱۶
2
17
مهدی جومونگ
شک نکن دربی برگشت سه هیچ دوچرخه سواران رو زدیم با گلهای بودیمیر و ترابی و نعمتی
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰:۱۰
1
20
دبل.۶::::::۶+۶
بودیمیر جان ..بیا که ...خاطرات ایمون زاید را دوباره زنده کن ...البته اگر دوباره فرار را بر قرار ترجیع ندهن ...
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۴۰
پاسخ
0
75
رضا
قابل توجه منتقدین ششتقلالی الحاجی گرون و نیومایه دار فراموش نشه با سلام صلوات نرفتن هر کدوم واسه یه نیم فصل ده میلیارد درامد زایی کردن و رفتن بیست میلیارد ناقابل برای نیم فصل با مجموع یک گل زده از نقطه پنالتی
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹:۱۱
پاسخ
0
55
ققنوس سرخ
بیا که دروازه ها منتظرتن!
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶:۰۶
پاسخ
1
58
کی بود کی بود من نبودم
آقا ریز هزینه ها و درآمدهای استقلال و پرسپولیس رو اعلام کنید، اینجوری معلوم میشه همه چیز
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰:۳۱
پاسخ
5
95
رضا
مطمعن باش اولین نفراتی که مخالف میشن مدیران استقلال هستن انقدری که اینا ریخت و پاش کردن و پنهون کاری کردن شما هوادارن رو هم متوهم کردن نمونش هم فسخ الحاجی گرون و نیو مایه دار
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷:۳۰
0
61
RedBoy
امیدوارم موفق باشی تو پرسپولیس
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷:۵۶
پاسخ
4
121
کیروش صدای حق و عدالت مردم ایران
حیف و میل بیت المال بی حساب توسط سوگولی دولت و وزیر. بقیه تیم ها چرا از بودجه ورزش سهمی ندارند؟!!
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱:۴۲
پاسخ
167
16
ایلیا
خیلی جالبه ، شماها چرا به هزینه و حیف و میل بیت المال تیم خودتان نگاه نمیکنید و نگران نمیشوید ، کیروش صدای حق و عدالت مردم ایران ، این هم اسمه برای خودت انتخاب کردی
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۳۲
1
58
آنتی اتوبوس
از سی و چند میلیارد پول خرج کردن شیشتقلال چه خبر؟
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰:۴۶
1
103
آنتی اتوبوس
وقتشه که مربی پر حاشیه کلمبیا، از امارات یه بیانیه علیه پرسپولیس و برانکو صادر کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲:۲۶
پاسخ
1
153
aban
گرونترین بازیکن حال حاضر و تاریخ فوتبال دنیا از دید شیشتقلال و تیم اوت دستی سپاهان بودیمیر هزینش یک دهم پول فسخ قراردادهای تیم سوم پایتخت هم نمیشه
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹:۰۲
پاسخ
6
134
ممدان بنگلادش یادت نره هوادار تیم پیروزی
ماشالا گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ ایران. جناب آقای بودیمیر مربی قبلیش هم تو کرواسی گفته که این خیلی به ما خدمت کرد آخر فوتبالش باید میرفت یه جایی که پول خوبی بهش بدن.... نوش جونت عزیزم.
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷:۵۲
پاسخ