بودیمیر با پرسپولیس به تهران نمی‌آید

بودیمیر با پرسپولیس به تهران نمی‌آید

8963
11:11
29 دی 1397
مهاجم جدید پرسپولیس با سرخپوشان به تهران بازنمی‌گردد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، سرخپوشان امروز شنبه در حالی آخرین روز اردوی خود در قطر را پشت می‌گذارند که ماریو بودیمیر، بوژیدار رادوشوویچ و مارکو استیلینوویچ از دوحه عازم کرواسی خواهند شد. آنها طبق برنامه، روز چهارشنبه همزمان با شروع تمرینات، به تهران باز می‌گردند.

1870

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
سرخ پوش ابدی
بابا خب دلمون خون شد دیگه بیا زود تر قرارداد ببند مصاحبه کن بیشتر بشناسیمت (•____•) (*____*)
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۲۷
پاسخ
1
25
عشقممم نیمار
۱۰میلیارد و یا بیشتر بهش دادن .. بعد هنوز نیومده رفت مرخصی با حقوق :-P نظم انضباط برانکو ..تو حلقم !!! :-)
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۲۵
پاسخ
57
2
Melika
وای خدا آدم نمی دونه بهت چی بگه!! اقا اطلاعات نداری نیا کامنت بزار زورت نکردن که!!! الان کنستانت بازیکن تراکتورم رفت و بیاد! الان زمان استراحت بین تمریناست رفت وسیله جمع کنه!!! همه مثل شفرد بی برنامه نیستن!!! یکم تحقیق کن بعد کامنت بزار سوژه خنده نشی!!! ادمین چاپ کنی ممنون میشم
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹:۲۳
0
34
پرسپولیس عشقه
تو حلقم؟؟؟؟ با خودتم به مشکل خوردی؟؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱:۰۲
2
21
ملیحه
چاپ مطالب دروغ هم تخصص شما هوچی گرا است:)))یک روز اندازه نیمار میگید دستمزد بودینیر کم مونده تا مبلغ مسی که برسونید مبلغ قراردادش رو :))خودتون خنده تون نمیگیره خدایی :))باهوش واسه اینکه برای همیشه بیاد تهران کلا هر باید برگرده کرواسی از نظر اداری و آمادگی خودش و خانواده اش همه کارا رو انجام بده همینجوری که فقط با یک ساک با لباس ورزشی نمیان: ))البته این مدل بازیکن آوردن تخصص شماست امثال بویان مصدوم و و گرو و نیومایر (از ترکیه ) همینجوری آوردید: ))به راحتی هم دیپورت شدن و یا رفتن بدون بازی و یا بازدهی :))
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۲۸
2
24
داود
اشکال نداره ما برای دربی آوردیمش همون موقع بیاد 3تا بزنه بره . فقط ای کاش بدونیم شیشتقلال تا اون موقع میاد ایران ؟؟؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱:۵۸
پاسخ
2
164
دبل.۶::::::۶+۶
هنوز نیومدی ...لرزه برتن این شیشتایی ها افتاده ...اگر بیایی .حتما همون ترکیه میمونن ....
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳:۳۵
پاسخ
2
164
شازده آبی
بودیمیر، فوتبالش تموم شده :::::: الانم احتمالا خسته شده که نیومده تهران ::::: این همه پول برای خریدن یک پیرمرد کروات از کجا میاد؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸:۳۶
پاسخ
311
15
سرخ پوش ابدی
هیس التماس کنندگان واسه خرید جباروف ۳۶ساله کامنت نمیزارن!!! (•_____~)
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵:۳۴
3
30
فتل
از همونجا که الحاجی گرون پدیده فوتبال جهان اومد
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹:۴۴
0
68
حسین
شما میشه بگید اون همه پول برای خرید پیر مرد ازبک که بازم براتون ناز اورده از کجا اومده و پولهای زیادی که برای خرید اون ده جین بازیکن مصدوم و بی کیفیت رو از کجا اوردید؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸:۴۶
1
118
امین خان کلهر
فعلا برید واسه جبارف 37 ساله کامنت بذارید شاید دلش سوخت و اومد به تیمتون
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷:۴۳
1
124
علی
از پاداش نایب قهرمانی در آسیا و پول دو فصل بازیکن نخریدن.جواب رو گرفتی؟ حالا برو برای رفیقات هم تعریف کن
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰:۰۵
1
113
من
از همون جا که پول گرو و نیومایر اومد با این تفاوت که بودیمیر به درد تیم هم میخوره
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴:۰۳
1
109
پارسه
ترسیدیا !!!!!!!!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱:۳۸
1
92
دبل.۶::::::۶+۶
از نائب قهرمانی شیشتقلال ...از فروختن ۲۴ بازیکن ...از پیش خور کردن پول اسپانسر .و باز هم بگم ....از اینجا میاد ....۶ بار بگو .تا یادت بمونه .......قربونت ادمین ....
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۱۱
1
102
MMS
دیگ شما ها حالا انقد نسوزید دیگ قول میدم تو دربی بیشتر از سه تا بهتون نزنه البته اگه باز فرار نکنید برید ترکیه:) بعدشم تیم یک پیرمرد ها ک مال خودتونه از اون دروازبان تون شرو میشه تا منتظری تو دفاعو جباروف ۳۷ساله ای ک التماسش می کردید بر گرده بازم بگم یا بسه؟:)))
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶:۱۱
1
86
بدهکار میلیاردی
قراربود اون دوتاکروات رو بندازن بیرون حالا رفتن یکی دیگه هم آوردن قربون مدیریت قوی پرسپولیس خخخخخ
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶:۲۸
پاسخ
234
1
Melika
دلش می خواد شما سر مربی تیم یا مدیر شدی کروات ها رو بیرون کن!!!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۱۲
1
12
حسین
نه عزیزم مدیریت شما قویه که پول چند سال اینده بعلاوه حق پرسپولیس رو پیش خور کردن حالا به کی دادن به بازیکنی که فقط باهاش عکس گرفتن حتی تمرینم براتون نکرد خخخخخخخخ
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۵۹
1
84
کیروش صدای حق و عدالت مردم ایران
پول مفت و بی حسابه کی به کیه
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵:۲۴
101
0
من
مدرک؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴:۳۵
1
62
امین خان کلهر
در دور ه ای که تیم های لیگ برتر با مینی بوس های دهه 70 میلادی به شهرهای دیگر می روند پرسپولیسی ها با هواپیما سفر میکنند و بازیکن 50 میلیون یورویی میخرند....
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳:۴۰
پاسخ
151
48
ملیحه
کی با مینی بوس رفته که شما برید ؟؟در ضمن همین چند روز پیش تو اصفهان به اتوبوس پرسپولیس سنگ زدن :))اتوبوس هم هواپیما میبینید ؟؟؟تنها شهری که با هواپیما میرن مشهد و یا اهواز به خاطر مسافت طولانی که همه همینن:))هوچی گری فوران داره میکنه دیگه: ))
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴:۵۱
1
22
Melika
هم اکنون ارز بودیمیر بالا رفت توجه توجه!!! ۵۰ میلیون یوروووو :)))))))))))))))))))
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸:۵۵
1
15
فردین
دفعه بعد خواستیم بریم شهرهای دیگه میاییم باشگاه دوچرخه سواران با دوچرخه های شما میریم یه وقت به شما زور نیاد! راستی تا ترکیه چجوری رفتید زمینی و هوایی یا؟ آها بدو بدو رفتید :)/یکم اخبارو دنبال میکردی همین دیروز یکی از درآمدزایی های پرسپولیس تو این مدت رو مشاهده میکردی :پاداش حواله و لوح تقدیر نائب قهرمانی آسیا رو دادن! البته که خبر دارید فقط چشمتون بستید و گوشاتونو گرفتید! و دهان مبارک رو باز می کنید! ولی چه می شود کرد شما و طرفدارهای اون دو تا تیم دیگه دوست دارید سوزش و ضعف چندسالتون رو پشت تهمت زدن قائم کنید کی به کیه؟ :)/پول مفت و بی حساب، اونی که به گرو و نئومایر دادید هم برای خریدشون و هم برای فسخشون باقی بماند
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰:۵۵
1
32
آنتی اتوبوس
بابایی، می تونی بگی پنجاه میلیون یورو چندتا صفر داره؟!؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰:۳۰
1
28
من
پنجاه میلیون یورو؟ التماس تفکر
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵:۲۰
1
67
قرمزم رو عشقه
امیدوارم انقدر خوب بدرخشه که جای خالی طارمی دیگه حس نشه امید وارم تو همین نیم فصل یا با پاس گل هاش علی پور رو اقای گل کنه یا خودش انقدر گل بزنه اقای گل بشه
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵:۵۷
پاسخ
1
163
حسام
مطمئن باش انقدر خوب میدرخشه که دیگه جای خالی گولچ اصــــــــلاً احساس نشه! قول میدم.
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰:۱۳
82
1
مهرداد(only red)
به امید هتریک قهرمانی قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان انشاا...
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹:۴۱
پاسخ
1
151
گل تو فینال آسیا حسرت پرسپولیسیا...
گل تو فینال آسیا بزنید قهرمانی پیشکش فکر کردید لیگ قهمانان هم مث ایرانه که زمین و زمان بهتون حال بدن؟
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱:۴۳
70
1
آنتی اتوبوس
الان مربی کلمبیا یه بیانیه آتشین صادر می کنه که چرا دستیارای برانکو رفتن کرواسی، ولی دستیارای من نرفتن؟!؟!!!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴:۵۵
پاسخ
1
191
اس اس
جای گولچ رو میگیره .
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴:۴۲
پاسخ