بوستانی از سرمربیگری استقلال خوزستان کناره‌گیری کرد

بوستانی از سرمربیگری استقلال خوزستان کناره‌گیری کرد

999
14:46
07 اسفند 1397
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، کریم بوستانی امروز با مراجعه به باشگاه از سمت خود در این تیم استعفا کرد. بوستانی اعلام کرد شرایط ادامه همکاری را ندارد و با توافق باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد. کریم قنبری که به عنوان دستیار بوستانی فعالیت می‌کرد جانشین او شد.

قنبری به طور موقت به عنوان سرمربی استقلال خوزستان حضور دارد و عملکرد او در هفته‌های آینده ارزیابی می‌شود تا تکلیف سرمربی این تیم به طور قطعی مشخص شود.

1870

نظرات کاربران
ضد پرچم ژاپن
به نظر من بهترین گزینه برای جانشینی آقای بوستانی آقای فیروز کریمی هست چون او قبلا در تیم برادر استقلال خوزستان یعنی استقلال اهواز مربی گری کرده و شناخت خوبی از فوتبال اهواز داره و می تونه این تیم رو توی لیگ نگه داره
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳:۳۸
پاسخ
0
9
جبارسینک
خدا وکیلی چرا تیمش که خوب بازی میکنه من پرسپولیسی هستم ولی در کل با سپاهان و نفت و ماشین سازی مساوی کرد با پرسپولیس هم چقدر خوب بازی کردن
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸:۴۹
پاسخ
2
25
عشقممم نیمار
واقعا باعث تاسفه ک تیم‌قهرمان لیگ ..ب چنین روزی انداختن ک‌داره سقوط میکنه :-P بخاطر همینه‌ ک‌ فوتبالمون‌ پیشرفت نمیکنه ..چرا ؟؟..چون ثبات در یه تیم ایرانی وجود نداره .:-P اما خوشم میاد .. اومد قهرمان شد و‌شیش_پولیسیارو‌ دست ب پماد تاریخی کرد و‌داره میره :-)
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶:۲۵
پاسخ
72
2
Wien
در جواب رضا: من کاری به کری خونیهای هواداران سرخابی ندارم،ولی تاریخ را که نمیشه تحریف کرد،نمیشه انکار کرد،اس خوزستان سه،چهار فصل پیش قهرمان شد،حالا هر جوری که بود،تفاضل گل یا اینکه بعضی هواداران قرمز ادعا دارند در آن فصل اشتباهات داوری علیه پرسپولیس وجود داشت،یا هر بهانه دیگه،ولی واقعیت اینه که اس خوزستان قهرمان لیگ شد،حالا جنابعالی یا حضور ذهن نداری یا از روی تعصب بیمورد میخوای این واقعیت را انکار کنی،فرقی نداره و راستشو بخوای اهمیت هم نداره،تاریخ عوض نمیشه.
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸:۰۹
5
9
رضا
جمع کن بساطت رو پسرم کی استقلال خوزستان قهرمان شد که ما خبر نداریم اینقدر تو سایت ها چرت وپرت نگو اگه منظورت به لیگ 16 هستش که پرسپولیس قهرمان شدش بعدشم مگه تیمی می تونه ما رو دست به پماد کنه اونی که شیشتقلال و شماها رو دست به پماد کرده شخص برانکو ایوانکویچ و پرسپولیس بوده