بوسنی 3-1 ایران / امان از شانس، خداحافظ جام

بوسنی 3-1 ایران / امان از شانس، خداحافظ جام

5496
22:23
04 تیر 1393
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه جام جهانی 2014 برابر بوسنی و هرزگوین تن به شکست داد.

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه جام جهانی 2014 برابر بوسنی و هرزگوین تن به شکست داد.

به گزارش بیست چهارده ، دیدار تیم‌های ملی ایران - بوسنی و هرزگوین از ساعت 20:30 امروز در  ورزشگاه فونته‌نوا شهر سالوادور برزیل آغاز شد که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود بوسنی به پایان رسید.

ادین ژکو (24)، میرالم پیانیچ (59) و ورشایویچ (83) گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند و رضا قوچان‌نژاد هم تک گل ایران را در دقیقه 82 وارد دروازه بوسنی کرد.


در نیمه اول این بازی در حالی که تیم ایران با یک گل عقب بود بار دیگر تیم ایران یک فرصت عالی برای گلزنی در مسابقات این دوره جام جهانی را از دست داد و شوت استثنایی شجاعی با برخورد به تیرک دروازه به زمین برگشت تا ایران فرصت به تساوی کشاندن و بردن بازی را از دست بدهد.

 قضاوت سومین دیدار این دو تیم در گروه F را کارلوس ولاسکو کاربایوی اسپانیایی به عهده داشت.


ترکیب ایران: علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، جواد نکونام،‌ آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه(کریم انصاری فرد 68)، مسعود شجاعی(خسرو حیدری 46)، احسان حاج‌صفی(علیرضا جهانبخش 63) و رضا قوچان‌نژاد.

ترکیب بوسنی: آسمیر بگوویچ، ورسایویچ، امیر اسپاهیچ، کولاشیناچ، ابیسویچ، سوسیچ، سونیچ، محمد بسیچ، میرالم پیانیچ، ایزت هاجییچ و ادین ژکو.

 در دیگر دیدار این گروه هم که همزمان با بازی ایران - بوسنی برگزار شد، تیم‌ آرژانتین با نتیجه 3 بر 2 از سد نیجریه گذشت تا با 9 امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود. نیجریه نیز هرچند در این بازی شکست خورد، اما با توجه به باخت ایران، با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله دوم صعود کرد.

جدول رده‌بندی گروه F

  نام تیم بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل گل امتیاز
1 آرژانتین 3 3 - - 6 3 3 9
2 نیجریه 3 1 1 1 3 3 - 4
3 بوسنی 3 1 - 2 4 4 - 3
4 ایران 3 - 1 2 1 4 3- 1
نظرات کاربران
ف
هیچ چیزی به شانس ربط نداره.بازی ایران خیلی بد بود
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۴:۱۵
پاسخ
1
2
alireza
ایران - آرژانتین = بهترین بازی جام ایران - بوسنی= بدترین بازی جام این تناقض رو چجوری میشه توجیه کرد؟!؟!
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷:۵۳
پاسخ
1
1
شقایق
بی انصافیه اگه بگیم که تیم بد بود ...بچه های ایران استرس داشتن و بوسنی بدون هیچ استرس و دلهره بازی کرد ...البته تو حمله خیلی بد بودیم...
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۹:۱۰
پاسخ
1
2
mahdiyeh
واقعا همینطورهsh چیزی از ارزش ایران و ایرانی بودنمون کم نمیشه. فوتبال همینه برد و باخت داره. بچه های تیم سعی و تلاششون رو کردن نتونستن.
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۴:۵۱
پاسخ
12
23
zohreh
تو این بازی دفاعمون برعکس بازی با آرژانتین پر اشتباه ظاهر شد!اما بازم دمشون گـــــــــــــرم...
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۳:۲۷
پاسخ
7
13
sh
تیم ما با افتضاح ترین وضع ممکن تا اینجا اومد بازم دمشون گرم...خسته نباشن!همینشم 20 بود...
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۹:۳۸
پاسخ
16
13
زهیر
دوستان یاد بازی با اردن تو بازی های غرب آسیا بیافتید.بازی که قرار بود بعدش با برزیل دوستانه بازی کنیم.جلوی اردن افتضاح بازی کردیم و باختیم اما جلوی برزیل هرچند3،0باختیم اما عالی بودیم.اون بازی جلوی آرژانتین که همه بهش دلخوش کردیم جوگیر شدن بچه ها بود.شاید اگه ماهم جای کاستاریکا بودیم صعود میکردیم چون اونوقت بچه ها سه تا بازی رو در اوج هیجان و به قول خودمونی جوگیر انجام میدادن.فوتبال ما متاسفانه بر اساس جو و احساسات و تعصب کورکورانه پایه گذاری شده...
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۳:۰۰
پاسخ
2
7
مهرسام
شما ها به سطح فوتبال ایران و آسیا چیکار دارین؟بازیکنا عملکردشون نسبت به بازی قبل 180 درجه عوض شده بود اگه نبردن فقط به این خاطر بود که نمیخاستن ببرن:حالا مجری های برنامه هی تقصیر رو گردن زمین و هوا و چیزای دیگه بندازن. به نظر من مربیایی مثل کیروش به درد تیم ملی ما نمیخوره.تو این جام از لحاظ نحوه بازی ضعیف ترین تیم اسیا بودیم
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۱:۳۳
پاسخ
14
8
ابراهیم
زیاد شلوغش نکنید. بضاعت فوتبال ایران همینه. با این سطح استعدادیابی، لیگ بی کیفیت، بازیکنان پولکی و... انتظار بیشتر از این درست نیست. حقیقت مطلب اینه که کیروش تمام تلاشش رو کرد ولی ابزارش رو نداشت. دژاگه، آموزش دیده آلمان، گوچی، آموزش دیده هلند و بلژیک و بیت آشور و داوری هم همینطور. ما بازیکن نداریم و دیدیم که تاثیرگذارها همین گوچی و دژاگه بودند. تا کار پایه ای صورت نگیره وضع همینه،نهایت میتونیم امید داشته باشیم هر سال یکبار بریم جام جهانی، ولی صعود ! ... فکر نمیکنم.
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۱:۰۰
پاسخ
3
23
masoud
بازم مثل همیشه ازدست دادن فرصت وسهل انگاری وترس.کی میخواد این قصه تکراری تموم بشه.
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۹:۰۵
پاسخ
1
9
hadi
افتضاح بودیم. اگه با بچه محلا رفته بودیم بهتر بازی میکردیم!!!!! نه حمله میتونیم بکنیم، نه کنترل توپ بلدیم، نه شوت زدن، نه پاس دادن. فقط زیر توپ میزنیم ببینیم چی میشه!!! فوتبال دفاع + حمله است نه فقط دفاع خیلی هم بی غیرت بازی کردیم بجز آندو و گوچی متاسفم واسه خودمون دیگه هم بازی تیم ملی رو نمیبینم چون فقط باید 90 دقیقه حرص بخوریم.
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۷:۱۷
پاسخ
5
17
امید
بهر حال خوب یا بد باید کیروش را نگه دارن
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۰:۴۹
پاسخ
5
11
قریب
ما ایرانی ها روحیه مون ضعیفه تو شرایط حساس بد بازی می کنیم گناه داشتن بازیکنای ما ؛ دلم برای تک تک شون برای دوندگی هاشون غیرتشون می سوزه حق شون این نبود . ای کاش کیروش می موند خیلی بهش احتیاج داریم هیچ مربی نمی تونه مثل کیروش فوتبال ایران عوض کنه
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۰:۳۹
پاسخ
5
9
حامد
به نظرم سطح فوتبال آسیا همینه 3 تیم از 4 تیم تو گروهشون آخر شدنو حذف شدن. بچسبید به والیبال که چه میکنه
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۶:۴۵
پاسخ
8
21
Sh
واقعا كه....! مردم ما واقعا دم دمه مزاجند و دقيقا مشكل ما هم همينه و نه تنها فوتبال بلكه ورزش هاي ديگه ما هم از اين لطمه مي بينند. خوب قبول كنيد در كل ما نسبت به توانايي هامون بيشتر از حد انتظار بوديم و نبايد بيشتر از اين ازشون انتظار داشته باشيد. مثل اين ميمونه كه از يه بچه كلاس اولي بخواهي جبر حل كنه اگه بتونه حل كنه اون موقع اون نابغه هست مثل مسي. اگه ما تيم اسپانيا را داشتيم و اون موقع حذف مي شديم اون موقع واقعا مايه ي خجالت بود. ما مدريت درستي در ورزش كشورمون نداريم بايد اونا درست كنيم.
۰۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۶:۲۴