بوفون: پیشیمان نیستم و حرف هایم را پس نمی گیرم

بوفون: پیشیمان نیستم و حرف هایم را پس نمی گیرم

4212
12:57
26 فروردین 1397
کاپیتان یوونتوس از اظهاراتش پس از حذف از لیگ قهرمانان پشیمان نشده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان یوونتوس از اظهاراتش پس از حذف از لیگ قهرمانان پشیمان نشده است. 

به گزارش وبسایت نود، جیانلوئیجی بوفون که انتقادات تندش از داور بازی پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید بحث برانگیز در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده حاضر نیست حرف هایش را پس بگیرد. 

بوفون به mediaset گفته:

پای حرف هایم هستم. باز هم آن ها را می گویم البته شاید این بار به نحو دیگری حرف بزنم. من انسان هستم و گاهی اوقات کاری را با احساسات و خشم انجام می دهم. شاید اظهاراتم بیش از اندازه تند بنظر رسیده باشد اما من جیجی بوفون هستم و تغییر نخواهم کرد. 

مطمئنم این داور کارنامه خوبی خواهد داشت اما برای قضاوت در چنین دیدارهایی هنوز جوان است. یک داور باتجربه در چنین شرایطی پنالتی اعلام نمی کرد. او اجازه می داد دو تیم در وقت های اضافه با هم بجنگند. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
مهران رونالدو
شما که قدیمی ترین عهد بوق چیکار میکردید خو میگرفتین هی بسوزید هی بسوزید هی بسوزید
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۵۴
پاسخ
17
12
CR 6+4 FCP
حمید مسی امیدوارم بودم بعد از چند روز سوزش صعود سرورت کمتر شده باشه.
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴:۲۸
پاسخ
21
10
حمید مسی
آقای بوفون تا بوده همین بوده مافیای داوری برای رئال.تازه طرفدارای رئال میگن 12 تا UCL داریم.اولاً نصفش که مال عهد بوقه که معلوم نبوده چی بوده چی نبوده دوماً همین چند سال اخیر که قهرمان شدید همش با اشتباهات داوری بوده پارسال اون اشتباهات روبروی بایرن فینال چند فصل قبل گل آفساید در فینال.دیگه اگه بازم بگم که از رو میرید "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن==تازگیا ریباند گل
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶:۲۵
پاسخ
28
69
سپیدرود رود بزرگ گیلان
همچین عهد بوق هم نبوده حمید خان! در دوره های اول جام باشگاه های اروپا که بصورت متمرکز در یک کشور و بین حدود چهار تا شش تیم برگزار میشده تیم رئال مادرید در اون سالها چند باری فقط با دو تا برد قهرمان اروپا شده!!!؟؟ و تیم های دیگر به همین مسئله اعتراض دارن و میگن نباید این بردها با چمپیونز لیگ فعلی مقایسه بشه ولی خوب رئال لابی قوی داره (داوری، یوفا و .... ازش حمایت می کنن)
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷:۳۴
8
21
Amirhossein
۵اولا حتی اگه نصفش مال عهد بوق هم باشه باز از کل uclهای تاریخ بارسلونا بیشترن(۶تا) دوما ما تو بیست سال اخیر ۵تا uclگرفتیم شما تو کل تاریختون کلا۵تا و سوما اگر امسال رئال به امید خدا قهرمان بشه تعدادuclهایی که رونالدو گرفته با تعداد کل ucl های تاریخ بارسا برابر میشه دوست عزیز به فکر تیم خودت باشی بهتر نیست؟ Hala madrid
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶:۲۰
23
12
حامد مسی
درضمن چرا باید از حرفاش پشیمون باشه وقتی حقیقت رو گقته؟
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۴۸
پاسخ
22
73
حامد مسی
دقیقاً، وقتی پنالتی رو شک داری (در جریان بازی وگرنه تصاویر نشون داد که توپ رو زده) تو چنین لحظه‌ای یه داور با تجربه پنالتی نمی‌گیره ولی وقتی تو شک داشتی نباید پناتی اعلام می‌کردی. بماند که کلا هر سال رئال مادرید با داوری می‌ره بالا
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲:۲۵
پاسخ
36
90
Amirhossein
نباید پنالتی میگرفت چون: بوفون دوست داشتنی بوفون تا حالا ucl نگرفته یووه داشت کامبک میزد و نباید دقیقه۹۳ پنالتی بگیری از همه مهم تر شب قبلش بارسا توسط یه تیم ایتالیایی حذف شده بود واقعا چرا داور پنالتی گرفت؟ منطقی باشید Hala madrid
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳:۲۰
39
16
Fgh
از پشت هلش داد سوارش شد بعد ناخنش ب توپ برخورد کرد..بحث با شما بی منطقایی ک از رو تعصب و الکی حرف میزنین ب هیچجا نمیرسه.
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۷:۰۴
39
14
شهرام
خودش داره میگه پنالتی درست بوده ولی داور نباید میگرفته (ما گناه داشتیم) حالا باز بارساییا بگن پنالتی نبوده خخخ