بونجاح بهترین بازیکن عرب در سال ۲۰۱۸

بونجاح بهترین بازیکن عرب در سال ۲۰۱۸

2019
10:05
29 آبان 1397
نسخه عربی سایت گل در نظرسنجی از مخاطبان عرب زبان به انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ جهان عرب پرداخت و در نهایت بغداد بونجاح الجزایری این عنوان را به نام خودش ثبت کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - نسخه عربی سایت گل در نظرسنجی از مخاطبان عرب زبان به انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ جهان عرب پرداخت و در نهایت بغداد بونجاح الجزایری این عنوان را به نام خودش ثبت کرده است.

به گزارش وب سایت نود، بر این اساس بغداد بونجاح، مهاجم باشگاه السد قطر که علاوه بر آقای گلی لیگ این کشور عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد عنوان بهترین بازیکن سال 2018 فوتبال در جهان عرب را نیز به نام خودش ثبت کرد.

بونجاح در شرایط آمادگی آرمانی قرار دارد به طوری که عملکرد این بازیکن موجب جلب توجه چند باشگاه اروپایی شده اما مدیران باشگاه السد تمایلی به از دست دادن این مهاجم تاثیرگذار ندارند.

 

2051

نظرات کاربران
امیدوحیدیفر
سه گل تو بازی مقدماتی دور رفت رو بیرو زدخدا این پرسپولیس رو حفظ کنه که توی اقای گل شدن و بازیکن سال شدن کمک زیادی میکنن خخخ
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴:۰۷
پاسخ
22
10
جواب آیدا سادات
از اسم کاربریت معلومه خیلی بچه ای و از روی عقده نظر میدی، سه گل به استقلال زده که دوتاش پنالتی بوده، سه تا هم به شانسپولیس در حین بازی.
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱:۳۹
0
3
ایدا سادات قیطریه 1380
5تا به متخصص اسیا زد ههههههههههه
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶:۰۱
2
4
امید
یادت رفته السد با استقلال توی تهران چیکا کد..اطلاعاتت واقعا شاهکاره..قبلا هم گفته بودی هاشمیان بازیکن سایپا بوده
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱:۱۵
5
11
mori titan
مقدماتی رو بی خیال تو 1/4 چند تا گل به متخصصین آسیا زد؟
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳:۴۰
5
11
فیگو
چرا نرفته اروپا بازیکنه خوبیه
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۴۹
پاسخ
0
18
مصطفی
مهاجک چارچوب شناسی هست اما گلهاش تو لیگ قطر واقعا شاید باید نصفش رو حساب کرد خیلی تیمای ضعیفی هستن و حضور ژاوی هم بی دخیل نبوده
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸:۱۹
پاسخ
0
29
MAHDi
محمدصلاح نه بونجاح آره؟؟!!!
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵:۲۴
پاسخ
1
30
Farhad
یادشون رفته اول بار به خودشون ۳تا گل زد البته داخل جریان بازی ،۳گلی هم که به ما زد ۲تاش از روی نقطه پنالتی بوده
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۱۶
4
2
بادام
واقعا دم بچه های پرسپولیس گرم که تیم میلیون دلاریشونو حذف کردن
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱:۵۰
پاسخ
14
37
دروغ اگه تکرار بشه، ساده لوح ها باورش میکنن مثل 6 جعلپولیس
جواب بیهقی کوچولو، روز روشن دروغ میگی؟ 3 گل به استقلال زده که دوتاش پنالتی بوده، سه تا هم به شانسپولیس در حین بازی.
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹:۱۸
0
1
امید
بونجاج بخش عمده ایی از این موفقیت رو مدیون استقلال و رحمتی هست
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰:۰۵
7
14
بیهقی( من یک پرسپولیسیم)
واقعا دم استقلالی ها گرم با پنج گلی که به اونا زد هم آقای گل جهان، هم بهترین بازیکن عرب شد
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶:۰۲
10
27
شازده آبی
چه ربطی داشت؟؟؟؟ کاشیما هم میلیاردی بود؟؟؟؟ گو اویوا (سرمربی کاشیما) نصف برانکو سن داشت و "یک دهم" برانکو مبلغ قرارداد داشت. ولی 180 دقیقه به دروازشون نزدیک هم نشدین. مچکرم