بونوچی: پنالتی رئال مادرید مقابل یوونتوس؟ اگر من در میدان بودم کنترلم را از دست می دادم

بونوچی: پنالتی رئال مادرید مقابل یوونتوس؟ اگر من در میدان بودم کنترلم را از دست می دادم

3851
15:40
28 فروردین 1397
لئوناردو بونوچی مدافع سابق یوونتوس اعتراف کرد که اگر او در بازی مقابل رئال مادرید حضور داشت، نمی توانست خود را کنترل کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - لئوناردو بونوچی مدافع سابق یوونتوس اعتراف کرد که اگر او در بازی مقابل رئال مادرید حضور داشت، نمی توانست خود را کنترل کند.

به گزارش وبسایت نود، هفته گذشته رئال مادرید در مقابل یوونتوس ۳-۱ شکست خورد اما به دلیل پیروزی ۳-۰ در دیدار رفت به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. تک گل لوس بلانکوس در دقیقه ۹۷ توسط رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و همین موضوع جنجال زیادی چه در زمین بازی و چه خارج از میدان به پا کرد. حال بونوچی در این باره گفت:

از خدا تشکر می کنم که در زمین بازی حضور نداشتم؟ بله. زیرا فکر می کنم که نمی توانستم حرکاتم را کنترل کنم.

۴۴۱۶

نظرات کاربران
هیوا
خدایی این غارسایی ها چقد با نمکن تیمشون حذف شده هذیون میگن شما پارسال با نامردی پی اس جی رو بردین ما اومدیم چیزی به شما گفتیم تیمتون شما خودتون تو مافیای فوتبال اولید تو هر بازی حتما باید یه پنالتی واستون بگیرن یا تیم حریف حتما باید گل به خودی بزنه شما خودتون تو ناجوانمردانه بازی کردن استادیدحالا دم از جوانمردی میزنید
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۷:۰۷
پاسخ
2
2
jamshid doosti
وای از دست شما بارسایی ها همه روزنامه های دنیا،رسانه ها،تأیید کردن حتی روزنامه موندو که مال خود بارسلونه پنالتی رو صحیح دونسته بازم شما میایین کارشناسی میکنین.حالا اگه بگیم رئال داور خریده باز یه چیزی دیگه نمیتونه نظر تمام رسانه ها و کارشناس های دنیارو بخره.خودتونم معلوم نیست باهم چند چندین!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۸:۳۴
پاسخ
6
3
فرهاد
پنالتی کاملا درست بود همه و عالم و ادم اینو تایید کردن حالا این یونتوسی ها توقع داشتن همه چیز و همه کس کاملا به نفعشون باشه جنبه اینکه یه سوت ممکنه علیه شون زده بشه یا اینکه شکست بخورنو نداشتن واقعا تو این سطح از فوتبال خیلی زشته
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵:۳۹
پاسخ
44
19
بارسا
همه تایید کردن اره ... مخصوصا این 25 نفری که به شما دیس لایک دادن :)
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۲:۵۲
1
8
بارسا
یعنی هنوز عادت نکردید ؟؟!! یکی دو سال دیگه کاملا براتون عادی میشه . اصلا قوانین فوتبال مخصوصا آفساید ، پنالتی ، اخراج ، دایو و ... برای رئال فرق می کنه . مثلا اگه لباس بازیکن حریف به لباس پنالدو مماس بشه پنالتی اخراج صد در صد به نفع رئال هست خخخخخخ.... بارسا فراتر از یک باشگاه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۹:۵۰
پاسخ
16
39
حامد مسی
دقیقا. حتی یه کارشناس تو یکی از برنامه‌های تلویزیونی خارج کشور همراه خودش یه تابلو آورده بود به داخل استودیو که روش نوشته بود مواظب باشید با بازکنان رئال تماسی نداشته باشید وگرنه داور براشون پنالتی می‌گیره. کل دنیا قبول کرد که رئال به زور داور رفت بالا بجز چند طرفدار خردسالش که نمی‌خوان بپذیرن.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۴۱
14
26
یه رئالی
مطمئن باشید داور حداقل تو این مسابقه به نفع رئال نبود اگه بود تو همون نیمه اول گل ایسکو رو به راحتی قبول میکرد یا خطای بن عطیه روی رونالدو روپنالتی میگرفت و کار تموم میشد نه دیگه با گرفتن پنالتی تو دقیقه 93 هم برای خودش و هم برای رئال جنجال و حاشیه درست کنه دیوونه که نیست
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲:۰۰
پاسخ
46
21
جواب حامد
حامد جان اگه یوونتوس گل چهارم رو میزد برنده میشد که. دیگه وقت اضافه ای در کار نبود.
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰:۴۶
4
5
بارسا
چقد باهوشن این هوادارای رئال :) افسایدو کمک داور میگیره و نه داور رئال چرا باید دو برابر خرج کنه؟ داورو میخره که براشون پنالتی بگیره دیگه
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰:۳۶
3
6
حامد مسی
برای اینکه داور فکر نمی‌کرد یووه بتونه ۳ گل بزنه. برای همین نمیومد وجه‌ی خودشو با قضاوت اشتباه تو اول بازی خراب کنه. وقتی دید کار از کار گذشته و کار داره به وقت اضافه کشیده می‌شه و رئال حسابی روحیه‌ش رو باخته کاری کرد که دیگه کاری از دست یوو بر نیاد. گواه بر این مطلب اینکه داور حتی اجازه نداد کرنر آخر یوونتوس زده بشه که مبادا باز توپ گل بشه و کار به وقت اضافه بکشه.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲:۴۵
15
31
joseph09
همه دارن میگن داور رعالو برده مرحله بعد .. رعال چی شد کارت به اینجا کشیده .. چی شده این همه آبرو ریزی برا خودت درست کردی .. چرا نمیتونی عادلانه ببری؟
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۲۳
پاسخ
23
46
Amirhossein
این جور حرف ها پشت یه تیم موفق خیلی زیاده مهم رئاله که داره امسال با قدرت کارشو ادامه میده و ان شالله قهرمانه و ماهم هیچ توجه ای به حرف های شما نداریم و مهم نیس بقیه چه فکری میکنن الان هم اگه کامنت دادم فقط محض اطلاع بود Hala madrid
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۹:۵۳
9
6
صدرا پرسپولیسی
پنالتی بود عزیز اول از پشت دست گذاشت بعد همراه توپ بازیکن هم زد
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷:۱۶
پاسخ
52
28
حامد مسی
چرا الکی حرف می‌زنید خودتون رو ضایع می‌کنید؟ قبول کنید به زور داور رفتید مرحله‌ی بعد انقدر هاشا نکنید. لااقل اگه طرفدار تیم جوانمردی نیستید خودتون جوانمرد باشید.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰:۲۰
24
42
میثم بارسایی
لئوناردو جان هرکی جای بوفون عزیز بود یه کتک درستو حسابی داورو میزد ولی جی جی افسانه‌ای بخاطر همین محبوب شده... رئال مافیادرید همینه نمیشه کاریش کرد... ۱۲ قهرمانی با زور پول و مافیا و رشوه!!!
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲:۰۳