بیانیه باشگاه پدیده علیه تیم داوری بازی با تراکتورسازی

بیانیه باشگاه پدیده علیه تیم داوری بازی با تراکتورسازی

9396
16:28
24 اسفند 1397
باشگاه پدیده خراسان بیانیه تندی درباره قضاوت داوران دیدار این تیم با تراکتورسازی صادر کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده شهرخودرو، این باشگاه در واکنش به اتفاقات عجیب هفته‌های اخیر، به ویژه آنچه در تبریز رخ داد، بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

به نام خدا
هیچگاه نخواسته‌ایم با هوچی‌گری و جنجال‌سازی بی‌مورد، نسبت به اتفاقاتی که در لیگ برتر رخ می‌دهد، موضع‌گیری کنیم. هواداران پدیده شهرخودرو می‌دانند که این تیم به عنوان تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر، جز امام مهربانی‌ها و هواداران خونگرم خود، هیچ ندارد.

از اتفاقات و نابرابری هایی که در نیم فصل اول از سوی سازمان لیگ و برخی داوران برایمان رقم زدند تا نتوانیم در بین تیم های بالا جدول باشیم که اتفاقا تیرشان به سنگ خورد دیگر نمی خواهیم بگوییم که خود داستان مفصلی است. اما در نیم‌فصل دوم بازهم متاسفانه اتفاقاتی به صورت سریالی و مستمر درحال وقوع است که مطمئن شده‌ایم، افرادی هستند که نمی‌خواهند پدیده شهرخودرو موفق باشد. چطور ممکن است در 4 هفته، 2 گل صحیح ما مقابل پیکان و صنعت نفت با تصمیم اشتباه تیم داوری بسوزد و امتیازاتی که می‌توانستیم بگیریم را از چنگمان بیرون آوردند؟ چطور ممکن است اتفاقات تبریز در مقابل دیدگان تیم داوری 6 نفره رقم بخورد و جز سکوت و عدم شجاعت داوران، هیچ نبینیم؟

صحنه منجر به گل تراکتورسازی را هزار بار نگاه می‌کنیم، در مقابل چشمان داور خط دروازه ، مهاجم تراکتورسازی خطا می‌کند اما گل تایید می‌شود تا یکی از جدی‌ترین رقبای ما برای قهرمانی و کسب سهمیه، سه امتیاز از این دیدار کسب کند. کاش داور کنار خط توضیح دهد در آن لحظه در چه فکری بود که چنین صحنه‌ای را دید و هیچ نگفت؟

بازیکن تراکتورسازی با مشت، اکبر صادقی را می‌زند، اما هیچ واکنشی نه از سوی داورو نه از سوی 5 کمکش می‌بینیم. با این شرایط گویا اگر 10 داور هم در زمین باشند وقتی نمی‌خواهند تیمی به حقش برسد فایده ای ندارد!

به راستی خوش‌بین ترین علاقه‌مند به فوتبال هم با دیدن این اتفاقات و تصمیمات بحث‌برانگیز به این نتیجه می‌رسد که نه تنها داور مسابقه، بلکه تمامی همکارانش در این بازی شجاعتشان را بیرون از مستطیل سبز جا گذاشته‌ بودند و از ترس و فشارهای دیگر به سوت خود نمی دمیدند؟!

مشت به اکبر صادقی هم پایان کار نبود. مسعود شجاعی، بازیکن تراکتورسازی با کلماتی توهین‌آمیز، کمک ‌داور را مقابل دیدگان سرمربی و تمامی نیمکت نشینان ما خطاب قرار می‌دهد. کمک داور اتفاقات را به داور وسط منتقل می‌کند اما تصمیم داور، گذر از این صحنه است! چرا که اخراج ممکن است داور را تحت فشار قرار دهد! چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و در نهایت داور جرات برخورد با وی را نداشته‌ باشد؟

در لیگی که انواع و اقسام نابرابری‌ها و فشارها را تجربه کرده‌ایم، هنوز هم شانس کسب سهمیه آسیایی داریم. برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم اما واقعا دیگر نمی‌دانیم چرا و با چه هدفی، به پدیده شهرخودرو ظلم می‌شود. پدیده شهرخودرو در مقایسه با 4 مدعی دیگر کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی، به گواه کارشناسان، از نظر کیفیت فنی به مراتب بالاتر از رقبا بوده‌ است اما نمی دانیم با اتفاقات بیرون از زمین فوتبال چه کنیم؟ کاش داوری‌ها نیز در ادامه به شکلی باشد که بتوانیم در کنار کیفیت فنی، با کسب نتایج خوب، به حق‌مان در جدول نیز برسیم و در کنار آن برخی لابی‌های افراد مختلف باعث رقم زدن شرایطی خارج از زمین فوتبال نشود.

تا پایان لیگ، تمام اعضای باشگاه از بازیکن تا کادرفنی و مدیریت و هواداران، در کنار هم واژه اتحاد را معنا می‌کنیم و بر هر فشار بیرونی که وجود دارد، غلبه می‌کنیم. ما پدیده شهرخودرو هستیم و با مدد امام رضا(ع) و هواداران بی‌مثال‌ و با غیرت‌مان، مدعی هستیم.

1870

نظرات کاربران
زانیار
دقیقا درست گفتن . گل تراکتور خطا بود
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵:۲۸
پاسخ
48
70
ابومسلم کبیر
چرا این اتفاقات واسه 4تا تیم دیگه بالای جدول امکان نداره رخ بده؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۳:۴۷
پاسخ
23
27
ناصر
دست پیش گرفتن پس نیفتن
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰:۲۴
پاسخ
51
73
MRS
تراکتور استاد بازی ناجوانمردانه و حاشیه خدا جای حق نشسته واسه همین هیچ افتخاری تو کارنامشون نیست
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵:۳۸
39
69
hadi
این لیگ بایدیه ۵سال تعطیل شه بعدازاروپاچن نفربیارن رابندازه بامدیریت اونا حرفه ای بودنوبه اینایادبدن فوتبال مام یکم لذت بخش بشه هرکی میبازه گردن داورمیندازه هیشکی نمیگه تاکتیک نداشتیم فوتبال بلدنبودیم خودهمین سپاهان که الان صدرخدایش چه فوتبالی بازی میکنه اصلاجاموبدن به سپاهان یاپرسپولیس یااستقلال ایاباگرفتن جام چیزی حل میشه فوتبال شماپیشرفت میکنه به جای گیردادن به داوربرین زیربنای تیمتونودرس کنین بازیکن هنوزبلدنیس چطوری به توپ ضربه بزنه میبینی بازیکن دوقدمیشه شوت میکنه براش میبینی ده مترفاصله داره توپوهول میده تنهاتیمی که توایران باسبک فوتبال بازی میکنه تراکتوره
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۱۳
پاسخ
83
56
آبیه آبی
واقعا عجیبه ها طبق آمار خود همین ۹۰ نیم فصل اول بیشترین سود داوری رو پدیده برده و بعد از اون مقام دوم مشترکا به سپاهان و پرسپولیس رسیده . حالا جالبیش اینجاست بیشترین بیانیه رو هم همینا میدن بعد هم میگن ما هوچیگر نیستیم حالا شما پیدا کنید پرتغال فروش رو !!!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴:۳۷
پاسخ
101
110
داووتی
طبق امار همین 90 پرسپولیس و استقلال نیم فصل اول سود و ضررشون برابر بوده و سپاهان بیشتر سود کرده,ولی تو اینجا ب دروغ اسم پرسپولیسم گذاشتی بغل سپاهان ک این یعنی هوچیگری و تحریف...طبق همین 90 لیگ پانزدهم تیم پرسپولیس بیشترین ضرر رو از داوری کرد و استقلال جزو تیمهای سود کننده از داوری بود و پرسپولیس اون فصل بخاطر تفاضل گل نایب قهرمان شد...طبق همین 90 فصل شانزدهم و هفدهم پرسپولیس جزو تیمهای ضررکننده از داوری بود و استقلال جزو تیمهای سودکننده,طبق همین 90 و کارشناسایداوری توی نیم فصل دوم پرسپولیس بیشترین ضرر رو کرده از داوری...خواهشا ادمین چاپ کن دیگه خسته شدیم از این همه تحریف و هوچیگری
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴:۰۳
25
56
محمدرضا ایرانی
تو تبریز یه شعار دادن یحیی خوشش نیومد و اونم یحیی پرسپولیسی بود. که البته حرف بی ربطی هم نیست. یحیی جلو پرسپولیس داوری علیه تیمش بود و حرف نزد. حالا به چیزایی تو بیانیه شون گفتند که مرغ پخته هم خنده اش می گیره !! تراکتور حداقل تا حالا 2 امتیاز مقابل پرسپولیس و 2 امتیاز هم مقابل نساجی نقداً و خیلی واضح از داوری ضرر کرده. یحیی پرسپولیسی بهتره فکر مشکلات فنی تیمت باشی تا این حرفا !
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷:۱۰
پاسخ
103
108
امیر تراختورچی از رومانی
پدیده زمانی صدر رو ازدست داد که: در زمان اوج مالکش رو عوض کرد...در نیم فصل بازیکنان تاثیر گذارش رو از دست داد...در نیم فصل تیمش رو تقویت نکرد...جناب گلمحمدی شما باید بعد بازی با پیروزی بیانیه میدادید نه حالا...شما تو سه بازی با پیروزی پی در پی بباختید و اعتراضی نداشتید...الان باخت به تراکتور اینقدر براتون سخت بوده...متاسفم برای شما که روزی محجوب بودید و الان رسم هوچیگری در پیش گرفته اید...بروید ایرادات تیم خود را برطرف کنید...ادمین جان بچاپ
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵:۵۶
پاسخ
97
55
من
آخه چقد هوچیگری . خب باختین قبول کنین دیگه . شما بخاطر فشار هواداراتون (البته اگه داشته باشین )فقط دنبال یه مقصر هستین تا باختتونو گردنش بندازین .
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱:۳۱
پاسخ
68
57
امیرحسین قاسمی طوسی
در بازی پدیده با پیکان و صنعت نفت دو گل پدیده که کاملا صحیح بود رو آفساید اعلام کردند ... واقعا خنده داره که بعضیا میان اینجا میگن که اینها بهونس چه بهونه ای آخه وقتی که دوتا گل سالم رو مردود اعلام میکنن ... یکم طرف حق باشیم پدیده از شروع نیم فصل دوم تا الان حداقل هفت امتیاز بابت اشتباهات تیم داوری از دست داده که برای همه اینها سند و مدرک داره.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰:۰۲
پاسخ
65
62
پرسپولیس
هر کی میبازه میاد بیانه میده
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱:۳۰
پاسخ
34
68
تهرانتراختورچیلاری
اگه غیر این بود تراکتور الان 50 امتیاز داشت...هر کی میبازه میاد بعدش بیانه میده...
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱:۱۴
پاسخ
73
38
محمد
همه یاد گرفتن توو فوتبال ایران با شلوغ بازی امتیاز بگیرن.فدراسیون باید یکبار برا همیشه جلو این روش مسموم رو بگیره.اخه داوری بازی تراکتور با پدیده کجاش ایراد داشت/؟؟؟؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸:۳۸
پاسخ
42
46
سالار تراختور
این بیانیه به خاطر مردم مظلوم مشهد نوشته نشده بلکه یه پرسپولیسی که الان اتفاقا سرمربی پدیده هم هست خواسته دینش رو نسبت به عشقش پرسپولیس ادا کنه، وگرنه همه دیدن که استوکس یه بازیکن بی حاشیه در زمین فوتبال هست و کار خودشو میکنه و گلشم کاملا حرفه ای زده شد، جناب آقای محمدی ما با این کارای شما بیشتر انرژی میگیریم و یقین پیدا میکنیم که در مسیر درست حرکت میکنیم.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴:۴۱