بیانیه کی روش در آستانه سال نو میلادی؛ برنامه من یک پیشنهاد ساده، صادقانه و در کمال فروتنی است

بیانیه کی روش در آستانه سال نو میلادی؛ برنامه من یک پیشنهاد ساده، صادقانه و در کمال فروتنی است

30143
18:36
10 دی 1396
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز سال نو میلادی بیانیه ای منتشر کرد.

وب سایت رسمی برنامه نود- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز سال نو میلادی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در بیانیه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آمده است: بعد از 36 سال تجربه بین‌المللی و حرفه‌ای و پس از گذشت هفت سال از نتایج و دستاوردهای تاریخی برای فوتبال ایران اگر همکار عزیز بنده جناب آقای کرانچار هنوز من را نمی‌شناسند و به من اعتماد ندارند هیچ وقت این شناخت را پیدا نخواهند کرد و اعتماد نخواهند داشت.

یک جلسه خصوصی تغییری در شرایط ایجاد نخواهد کرد ولی در همین حال بنده بسیار خرسند و خوشحال خواهم شد اگر آقای کرانچار بتوانند از امکانات ما در تیم ملی بازدید کرده و کارها و اهداف ما را دنبال کنند.

در حال حاضر بنده فکر نمی‌کنم احتیاجی به تاکید مجدد این مساله به کسی باشد که بازیکنان ملی پوش داخلی ما اگر بخواهند نتایج خاصی را کسب کنند، نیاز به یک برنامه‌ریزی خاص از بعد فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی-روانی خواهند داشت.

در زمان مناسب و مقتضی من همیشه آماده و در اختیار دوستان و همکاران مربی خود هستم تا نقطه نظراتم، تجاربم و دانش خود را با آنها مبادله کنم؛ با آنهایی که با حسن نیت آمده و به معنای واقعی متعهد به حمایت از منافع تیم ملی ایران هستند.

بازیکنان تیم ملی ایران خود بهترین شاهد برای صحبت راجع به تلاش‌های زیاد ما و بهترین شاهد برای ابراز حرفه‌ای‌گری که ما همیشه تقدیم آن‌ها کردیم، هستند.

این برنامه که از تاریخ چهارم ژانویه 2018 (14 دی 96) شروع می شود یک پیشنهاد ساده، صادقانه و در کمال فروتنی از سوی من است.این الزامی نیست و این برنامه تنها با اعتماد و اطمینانی که از طرف بازیکنان تیم ملی و همکاران بنده به من ایجاد می شود امکان پذیر است.

در پایان امیدوار هستم با کمک خداوند قادر باشم که بتوانم تصمیمات انتخابی مناسبی را درباره بازیکنانی که واقعا ابعاد فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی و روانی را دارند، اتخاذ کنم تا آن‌ها بتوانند در راستای منافع تیم ملی خدمت کنند.

خداوند نگهدار شما باشد

برای همگی شما شادی و سلامتی را در سال ٢٠١٨ آرزو دارم.

کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران

 

نظرات کاربران
هادی اقامرادی
درود به کی روش. همه مردم ایران دوسش دارن.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۳:۳۶
پاسخ
9
7
مهران
آخه بازی با لیبی اونم پشت در بسته به چه درد تیم ملی میخوره؟؟ تیم قحطی بود با لیبی؟!!!!!
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱:۴۲
پاسخ
4
9
سلطان
با اینکه کی روش بهترین مربی ادوار تیم ملی ایرانه ولی این درخواستش به دور از انصاف واصلا حرفه ای نیست. چون منافع باشگاهها و مربیاشون به خطر میفته
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱:۳۰
پاسخ
7
5
تا ابد قرمز
منظورش از دستاوردهای تاریخی رو نمیفهمم.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳:۳۹
پاسخ
8
11
سیاوش
خدایا فوتبال کشور ما رو از شر مربیان کروات در امان نگه دار اینها جز پرروئی و بی ادبی در فوتبال هیچی بلد نیستند و در فوتبال جهان منزوی هستند و بدلیل عقب موندگیشون از فوتبال جهان شروع میکنند به پرخاشگری به دیگران
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴:۵۶
پاسخ
8
9
hossein
میشه اقای کیروش در مورد نتایج و دستاوردهای تاریخی شون توضیح بدن ببینیم منظورشون حذف از جام ملتهای آسیاست یا چهارو شدن تو گروه چهار تیمه جام جهانی؟ وگرنه وقتی از اسیا چهار و نیم تیم به جام جهانی میرند دیگه کسب سهمیه جام جهانی دستاورد تاریخی محسوب نمیشه.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸:۰۳
پاسخ
9
8
مارلون براندو
تو بهترینی مرد خوب....you are the best man.....
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵:۰۹
پاسخ
8
9
رسول
مشکل از لیگ ایرانه اگه لیگ حرفه ای و بازیکن حرفه ای داشتیم الان سرمربی تیم ملی مجبور نمیشد برای اینکه سطح بازیکنهای داخلیمون رو به لژیونرها نزدیک کنه هفته ای یه جلسه از الان باهاشون کار کنه هرچی میخوریم از این فوتبال آماتور داخلیمون میخوریم که فسادم توش بیداد میکنه
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۴:۱۵
پاسخ
7
6
حامد پرسپولیسی
این شد یه نظر و حرف از طرف یه جنتلمن... کاش همیشه این نوع ادبیات رو از کی روش شاهد باشیم
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۹:۱۷
پاسخ
9
7
امییییییییررررررررر
پرسپولیسیا دارن حرص میخورن استقلالیا قشنگ خودشونو کشیدن کنار دارن نگاه میکنن والا با این فاصله امتیاز اگر قرار باشه بازیکن ها 2 روز برن استقلال خیلی بیشتر ضرر میکنه.یک در صد فکر کنید جام حذفی استقلال حذف بشه بعد میدونید چه کار سختی داره با این فاصله امتیاز که بخواد تو لیگ سهمیه اسیا بگیره چون سال بد سهمیه ما 2+1 میشه یعنی تیم اول لیگ و اول حذفی و تیم دوم لیگ میره پلی اف.با توجه به اینکه تیمای پارس پدیده سایپا ذوب پیکان بازیکن تیم ملی ندارن یا یکی دو تا دارن کار استقلال خیلی سخت میشه.بعد هم پرسپولیس نیمکت خوبی داره و یه تیم کامل رو نیمکت داره و با سیستم چرخشی به راحتی لیگ رو میتونه به سرانجام برسونه ولی استقلال اگه این 7 تا بازیکن برن و خسته برگردن هیچ کس رو رو نیمکت نداره
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۲:۱۳
پاسخ
6
8
پرویز
کیروش عزیز سال نو میلادی برشما مبارک باد.به امید موفقیت درجام جهانی.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۸:۳۱
پاسخ
21
23
فری لیورپولی
کارلوس کیروش اگر بر طبق برنامه هایی که داده و بازیهای تدارکاتی که مدنظر داره برای بالا بردن کیفیت تیم ملی از همه جهات بهتره سازمان لیگ و مربیان لیگ و فدراسیون راه را برای آماده سازی تیم ملی هموار کنند نه این که چوب لای چرخ تیم ملی و مربی اش بذارند...اگر از تیم ملی حمایت نشود تیم ملی نمی تواند بازیهای قابل قبولی رو جدای از نتیجه ی آن در روسیه به نایش بگذارد.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۰:۱۱
پاسخ
21
19
star
حالا خوب با تیم ضعیف بازی میکنه میبره بعد تو جام جهانی که با تیم های حسابی رو در رو میشه میگه چون مربیا بازیکنارو ندادن اخه لامصب درسته شاید یه تیم کلا دو سه تا بازیکن تیم ملی داشته باشه ولی قطعا اون دو سه تا بهترین بودن که دعوت شدن تیم ملی اگه با این کارش بازیکنی نتونه به تیم باشگاهیش برسه بعدا طرفدارا با مربی تیم باشگاهی دعوا میکنن
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۶:۴۳
پاسخ
10
25
رائول
لطفا این حرف کیروش رو با عملش یعنی اخراج مربیان ایرانی تیم ملی مقایسه کنید : در زمان مناسب و مقتضی من همیشه آماده و در اختیار دوستان و همکاران مربی خود هستم تا نقطه نظراتم، تجاربم و دانش خود را با آنها مبادله کنم؛ با آنهایی که با حسن نیت آمده و به معنای واقعی متعهد به حمایت از منافع تیم ملی ایران هستند.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۱:۰۱
پاسخ