بیرانوند: الهلال - پرسپولیس فینال جام باشگاه‌های جهان است!

بیرانوند: الهلال - پرسپولیس فینال جام باشگاه‌های جهان است!

6563
09:59
03 اردیبهشت 1396
دروازه‌بان تیم پرسپولیس دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان را فینال جام باشگاه‌های جهان دانست.

وبسایت رسمی برنامه نود -  دروازه‌بان تیم پرسپولیس دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان را فینال جام باشگاه‌های جهان دانست. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند درباره دیدار الهلال عربستان - پرسپولیس، گفت: امیدوارم بازی خوبی از آب درآید. هم الهلال و هم پرسپولیس در لیگ خودشان قهرمان شدند و این بازی فینال جام باشگاه‌های جهان به حساب می‌آید.

دروازه‌بان پرسپولیس افزود: به هواداران‌مان قول می‌دهیم این بازی را ببریم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نمایشی ارائه دهیم که دل هواداران شاد شود. نتیجه هم دست خداست.

الهلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم می‌روند.

 

2051

نظرات کاربران
حسین
آخخخخخی ...چقد دنیاش کوچیکه .فقط ایرانه و عربستان . البته ی کشور ثالث هم هست ک فینال باشگاههای جهان اونجا برگزار میشه !!!!!! خدایی نعمتیه این بیرانوند
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸:۳۹
پاسخ
0
8
فهیمه تاجی
ای بابا یعنی ما این همه وقت اشتباه بازی های رئال و بارسا رو می دیدیم فینال باشگاههای جهان اینجا بود و...امان از اطلاعات کم!!!استاد بیرانوند زودتر توجیه میکردی مارو!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵:۲۸
پاسخ
0
5
ayoob zabihi1
فینال جام باشگاه های جهان خخخخخ خدا کنه این حرفو خارج از ایران درز نکنه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵:۰۲
پاسخ
1
7
امین
نمیدونه قاره های دیگه ای هم به جز اسیا هست
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴:۵۷
پاسخ
1
7
Mo.Ali.Heidari
داداش لاییتو ببند تو و این حرفها چی
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶:۰۲
پاسخ
1
6
بهتاش
واي خدا، مردم از خنده! تيمي كه هنوز رنگ فينال آسيا رو نديده چطور فينال جام باشگاههاي جهان رو برگزار مي كنه؟!!! خداييش شاهكارن اين سه تايي ها!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶:۳۸
پاسخ
1
7
SS
فینال جام باشگاه های جهان!!!؟ D:
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵:۵۰
پاسخ
1
6
saeed
خخخخخخخخخخخ قشنگ بود- دمت گرم . خيلي خنديدم
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳:۳۱
پاسخ
1
7
مهدی-بارسایی-استقلالی
باز این خودشو سوژه کرد
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷:۰۳
پاسخ
1
12
کلمات قصار
وای چه تیمهایی هستند اینا پس یعنی پرسپولیس و الهلال تمام نمایندگان قاره های دیگه رو حذف کردند و به فینال رسیدند.نسیم سرخ آسیا
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶:۵۷
پاسخ
1
9
sepahan9
حالت خوبه؟پس سالی صدتافینال باشگاههای جهان برگزارمیشه بااین استدلال.اسطوره سازی ورکوردسازیتونم همین شکلیه.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴:۱۶
پاسخ
1
8
حسین
امیدوارم هم شهری های عزیزم موفق باشند و بعد از بازتاب خوبی ک از حضور بیرانوند در خندوانه از اخلاقشون داشت.وحید امیریم که بسیار بسیار بااخلاقه و خیلی دوسش داریم کمی بیشتر از علیرضا تا چند سال دیگه تو فوتبالمون باشن
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳:۲۸
پاسخ
6
1
علی
زرشک طلایی می رسد به آقای بیرانوند خخخخخ شوخی نکن ,بی خیال بابا یه جام بردین بعد 10 سال چه توهمی زدن بیچاره ها ,خدایا اینارو از ما نگیر بزار شاد باشیم یکم... بیرانوند است دیگر...!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱:۴۰
پاسخ
2
9
شهرام
پول نهضت رفتن این رو هم از هوادارا جمع کنید بفرستیدش 4 کلاس سواد یادش بدین. بنده خدا تا دهان باز می کند آبروی خودشو و باشگاهشو میبره....خخخخخ
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱:۱۶
پاسخ
9
64
مسعود گل باشی
دمت گرم خخخخخ عالی بود
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵:۵۶
2
10
مجید
خخخخخ، جوک می که چالش مانکن. خخخخ.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸:۴۱