بیرانوند برای عذرخواهی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد

بیرانوند برای عذرخواهی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد

14086
11:25
04 خرداد 1398
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای عذرخواهی از مامور انتظامی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش وب سایت نود  و به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل باشگاه نشستی را با مأمور نیروی انتظامی که در جریان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم برخورد زننده‌ای داشت برگزار کند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در حالی در دفتر باشگاه پرسپولیس حضور دارد که هنوز مأمور نیروی انتظامی در دفتر ایرج عرب حاضر نشده است.

بیرانوند بعد از این بازی حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم احضار و برای چند ساعت با حکم این کمیته تعلیق شد.

2051

نظرات کاربران
ابی دلان
تقصیر مردم و رسانه های ما هست که اینقدر به یکی پر و بال میدن که خودش رو بزرگتر از هرکس و هرچیزی میبینن. بزرگ شدن و بزرگی کردن جنبه بالا هم میخواد که متاسفانه خیلی ها ندارن و مردم و روزنامه ها باعث غروره کاذب بعضیا از بازیکنها و حتی هنرمندا میشن و اخرش هم همین چیزهایی رو. باید به وضوح دید که مدام در حاله اتفاق افتادن هستن. کسایی که باید الگوی نسل جدید باشن خودشون دچاره انواعه بی قانونی تو زمین بازی یا بیرون از زمین هستن متاسفانه
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۴۸
پاسخ
7
6
امیر خان درشتی
همه ادمها یه جاهایی عصبی میشن علی بیرو هم متوجه اشتباهش شده عذر خواهی کرده این کجاش ایراد داره نکنه بخاطر هت تیریکه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲:۵۶
پاسخ
4
21
عشقممم نیمار
چ‌ عذرخواهی کنی چ‌ نکنی .. بخشیده ای و از طرف کمیته اخلاق ب فاصله کمی محروم و‌سپس با یه تلفن‌..بخشیده شدی :-P من یه چیز تو‌این چن سال فهمیدم ..ک بازیکنا و‌مربی پیروزی باش..و‌هرکاری دلت میخات کن و هیچ محرومم نمیشی :-) حالا اگ بیرانوند ..دروازبان سپاهان بود و قبل همین جام حذفی ..عین اب خوردن کمیته اخلاق ..بیرانوند محروم‌میکرد ولی در زیر چتر شیش_پولیس ..همه در امانن حتی با هول دادن پلیس زحمتکش :-)
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۳۶
پاسخ
77
30
جونوم بیرانوند
تراکتوری باشی مثل دژاگه بزنی تماشاگرو چی؟؟ یا سپاهانی باشی از طبقه اول ورزشگاه چند تا مامور بندازی پایین چی؟؟ استقلالی باشی مثل منشا حمله کنی به طرفدارا چی؟؟ از وقتی که پرسپولیس حاکم لیگ شد حوچی گرا همه چیو ربط میدن بش کورکورانه...
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۵۰
3
23
فردین
منشا هم پرسپولیسی بود حتما/سجاد آقایی و صیادمنش هم/ بله صادقیان و شیث و نصرتی و سوشا و خانزاده همه اینا استقلالی بودند که محرومیت ۶ ماهه به بالا داشتن /دلتونو با این حرفها خوش کنید :))
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۲۶
2
18
میلاد مازنی
بعد از یک فصل تمام که حسینی و بیرانوند و خلیل زاده هرکاری خواستن کردن، یک تعلیق چند ساعته:))))) همین بیرانوند تو بازی سپاهان دوبار فحاشی کرد کمیته انظباطیم خواب بود. خلیل زاده و حسینی تا مرز کتک زدن داورا رفتن و کارت نمیگیرن ولی استقلالیا و بقیه تیما به راحتی آب خوردن کارت..... تا این فدراسیون پ وزیر هستن خیالتون راحت باشه حالا حالاها پرسپولیس و فدراسیون قهرمانن با افتخار
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱:۳۰
پاسخ
65
47
اریک مقدس
سال بعد پوکر قهرمانی. شمام رکاب بزن
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹:۳۲
0
13
تکلیف حذفی رو هم روشن می کنیم
بد هم نیست ، بیرانوند باید از غرورش کم کنه روزهای محبوبیت سریع تموم میشه بیرو و نهایت بازیکن بداخلاق رو در نسل قبلی دیدیم گرچه بعضی از همون بداخلاقهای نسل قبل رو اینقدر بهشون پر و بال دادیم که همون رفتارها رو در مربیگریشون هم ادامه دادن و پرخاشگری و دعوا و فحاشی در زمان بازی تبدیل شد به هوچیگری و رفتارهای مافیایی در زمان مربیگری پس ما هم مقصر هستیم چرا که بازیکن های با اخلاقی مثل گل محمدی و پیروانی و نامجو مطلق رو رها کردیم و میدون رو به بی اخلاق ها دادیم . شاید امثال بیرانوند دارن از گذشته درس میگیرن و فکر میکنن موفقیت در جار و جنجاله که متاسفانه اشتباه هم فکر نمی کنن .
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۳۹
پاسخ
4
30
حسین
برانکو بگم خدا چکارت نکنه دل این جماعت سپاهانی و استقلالی رو خون کردی با این هت تریک قهرمانیت من از طرف برانکو از شما زخم خوردگان عذر خواهی میکنم ولی ما پرسپولیسیم و حالا حالاها قهرمانیم
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۴۰
پاسخ
17
65
علیرضا م.
وقتی از خون شدن دل به خاطر تکرار هتریک قهرمانی صحبت می کنی تازه می فهمم چه فشاری روی شماها بوده که این رکورد فقط دست سپاهان بود!!! الان هم احتمالا خودتون می دونید با این جانبداری ها این هتریک به اندازه یه قهرمانی هم نمی ارزه!
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۸:۳۶
11
2
پرسپولیسی گرگان
شخصا من از رفتار اقای بیرانوند به عنوان دروازبان تیم محبوبم خیلی شرمنده شدم و دلم سوخت واسه این مامور .چرا فوتبالیست های ما نمی تونن الگوی اخلاقی باشن مثل ژاوی مسی ...
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶:۰۷
پاسخ
35
159
قانون کشویی برای پرسپولیس
مامور نیروی انتظامی مجبور شده بیاد باشگاه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵:۲۵
پاسخ
123
42
مهدی
به هر دلیل که بوده به جای این که از این کار حمایتی تا فرهنگ معذرت خواهی جا بیفته خیلی از مشکل هم سریع تر حل بشن هم اصلا بوجود نیان گیر دادی به کری خوندن و تهمت زدن
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۵۳
2
36
amir
منشا و فرهاد مجیدی هم عذرخواهی کردن بابت حرکت زننده؟ از مشت منشا تقدیر هم شد!!!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۵۵
پاسخ
59
154
یاسر
الان یعنی طرفدار حرکت بیرانوندی؟؟؟؟ آفرین ،مثل بچه دبستانیا میگی اونا معذرت خواهی نکردن
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳:۰۵
38
17
حبیب
شاید کمیته اخلاق زنگ زده بیرانوند گفته میخواهیم بیاییم تو را ببخشیم کجایی!!!!!!!!!!. بیرانوند به قول خودش فیزیوتراپی بوده نه کمیته اخلاق
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵:۰۲
پاسخ
95
32
پرسپولیس قلبم
الان ششتقلالیا میسوزن خخ
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۳۸
پاسخ
27
109
آبی
نه ما استقلالی ها همیشه از کار مثبت و فرهنگی استقبال میکنیم...شما چون خودتون اونجوری هستید که دلیل نمیشه همه مثل شما باشند...ماشالا سابقه باشگاه شما کاملا مشخصه...
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۲۷
36
12
هوچی قرمزه
مگه باشگاه پرسپولیس مقر نیروی انتظامیه . .ماست مالی نکنید.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱:۲۹
پاسخ
107
41
❤❤❤فرهاد❤❤❤
بعد از جام جهانی برخوردهاش تند شده و مشهور شدن تو اخلاقش تاثیر گذاشت
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۴۰
پاسخ
56
64
asad
حیفه اگه بیرانوند خودشو گم کنه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۱۱
پاسخ
7
89
آرش۷۷
بیرانوند تو تلویزیون گفت که قبلا واسه شب خوابیدن تو رستوران مجبور بوده تا ۲ نصف شب ظرف بشوره،از همچین آدم زحمت کشی انتظار میره گذشته ی خودشو هیچوقت فراموش نکنه!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۴۱