بیرانوند به ایفمارک نرفت/ دروازه‌بان پرسپولیس به دنبال جدایی

بیرانوند به ایفمارک نرفت/ دروازه‌بان پرسپولیس به دنبال جدایی

14712
13:45
11 تیر 1398
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که به دنبال ترانسفر شدن به یک تیم خارجی است، امروز (سه‌شنبه) به همراه سایر بازیکنان برای انجام تست‌های پزشکی به ایفمارک نرفت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد حالا با پیشنهادات جدی از سوی یک باشگاه ژاپنی و یک باشگاه پرتغالی مواجه شده است. از این رو قصد دارد فوتبال خود را در یکی از باشگاه‌های خارجی ادامه دهد. دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که از زمان آغاز تمرینات پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور نداشته است طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با مدیران باشگاه انجام داده تا با صدور رضایت‌نامه‌اش موافقت کنند. مسأله‌ای که تا این لحظه رخ نداده است.

باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه بیرانوند خواستار دریافت ۷۰۰ هزار دلار است، مبلغی که با موافقت بیرانوند مواجه نشده است.

از این رو طی یکی، دو روز آینده دروازه‌بان پرسپولیس قرار است باز هم جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس برگزار کند تا تکلیف نهایی حضورش در پرسپولیس و یا جدایی احتمالی او مشخص شود.

2051

نظرات کاربران
شازده آبی
لطفا بیرانوندو عصبانی نکنین که بهتون یادآوری می‌کنه جایگاه واقعی‌تون کجاس و چند ساله خواب قهرمانی‌و میدیدین خخخخخخخخخ عجب اوضاعی‌ه نمی‌تونن بازیکن‌شونو کنترل کنن :/
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹:۴۲
پاسخ
17
51
پرسپولیس سرور استقلاله
جدا از رنگ ها، دروازه بان تیم ملی باید آمادگیش حفظ بشه و پرسپولیس بمونه نه این که بره یک تیمی که اصلا معلوم نیست بهش بها بدن یا نه!
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴:۵۷
پاسخ
32
17
پرسپولیس نساجی میلان
بعد بازی با کاشیما گفتش من تا پرسپولیس قهرمان آسیا نشه نمی رم...پا حرفت بمون
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶:۰۹
پاسخ
32
13
قلب تهران به عشق تراکتور میتپد
اینا تا دیروز هرچی عم پروفسور بگه میکردن حالا...وای بحال تو.میشی آدم بده.ذات هوادارای بعضی تیمها اینه.
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۴۷
پاسخ
12
24
حسام
زورکی می خوان نگهش دارن! اخرشم همه بازیکناشون را نگه می دارن با هر بازیکنی هم می خوان قرارداد می بندن.کلا چیزی به اسم مشکل برای این تیم وجود نداره.فقط کاپیتانشون هر چند وقت یه بار میاد از زمین و زمان شاکی!من نمی دونم مشکل اینا دقیقا چیه؟؟!!
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵:۳۷
پاسخ
17
26
روح پولفسور
اینم فکر کرده کیه که هیچ جوابی به تیمش نمیده.داداش دروازه بان پرسپولیس هستی، نه منچستر سیتی یا رئال.
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۳۳
پاسخ
46
74
امیر رحیمی
دمت گرم. دقیقا. فکر کردی دروازه بان چه تیمی هستی؟ پرسپولیس هم شد تیم. آخه؟
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۳۲
15
23
عادت نکنیم دعوا و قهر کنیم به جای صحبت
دوره ای که بازیکنا قهر میکردنو میرفتن تموم شده....معامله ای خوبه که دو طرف راضی باشن ولی این که بخوای با این کارا معامله رو خراب کنی....باشگاهم میگه ولت نمیکنه تا سال 1402....
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲:۰۲
پاسخ
11
47
ahoora
بنظرم نامردیه در حقش نزارن بره..خیلی زحمت کشید تو این چندسال برا پرسپولیس..بعد هم سن دروازبانی بالاست تا 40 یا شاید بیشتر..اکثر دروازبانان خوب دنیا توی سن بالا عالی شدن..برای خودخواهی تیم جلو پیشرفت یه ادم که با کلی زحمت به اینجا رسیده رو نگیریم..موفق باشی پسر پر تلاش...متشکرم
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۳۰
پاسخ
17
65
پرسپولیس عشق است
در پرسپولیس درخشید برو خارج پیشرفت کن ابراهیم عالمه می خریم یا گردان
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۰۶
پاسخ
15
35
کهلا
بهترینم باشه هیچ وقت محبوب نیس عشقم پرسپولیس
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲:۲۶
پاسخ
39
15
علیرضا
برای یک دروازه بان 30ساله ( سن واقعی ) هیچ باشگاه اروپائی نمیاد 700 هزارتا پول فسخ بده تازه ی چیزی هم بخودش.خیلی بده ازاد بگیرنش با سالی 300-400 تا.اروپا مثل ایران نیست.خیلی خیلی سخت دروازه بان و دفاع بگیرن اونم از خاورمیانه اونم ایران .بگیرن ه همین قدر بیشتر پول نمیدن.هافبک و مهاجم راحت تر ترانسفر میشه.4-5 میلیارد دیگه میزارن رو قرارداد 7 میلیاردیش مثل انصاری و علیپور میمونه خیالتون راحت تا 1400
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶:۵۹
پاسخ
19
40
باربد
امیدوارم موفق باشید ولی یه تیم مطرح برو.فقط اروپا
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳:۵۳
پاسخ
5
32
میثم
اگه رفت باید به رادو اعتماد کرد تو تمام این سالها هر موقع تو دروازه وایساده خوب بوده و به نظر من در سطح دروازبانهی خوب لیگه ولی امیدوارم بیرو بمونه چون الحق ستون تیمه
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۴:۱۷
پاسخ
5
38
پرسپولیس سرورته
آقا اذیتش نکنید بزارید بره دنبال پیشرفتش.علی بیرانوند دینشو به باشگاه و هوادار ادا کرده.
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۳۳