بیرانوند به کمیته اخلاق رفت

بیرانوند به کمیته اخلاق رفت

26131
10:04
24 آذر 1395
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته اخلاق حاضر شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته اخلاق حاضر شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس پس از احضار به کمیته اخلاق، شب گذشته به این کمیته رفت تا پاسخگوی سوالات باشد.

بیرانوند به دلیل مصاحبه مربی نفت تهران بعد از بازی این تیم مقابل پرسپولیس و یک مصاحبه دیگر به کمیته اخلاق رفت و فرم حضور در این کمیته را پر کرد.

جلسه شب گذشته بدون رسیدن به نتیجه خاصی به پایان رسید.

 

2051

نظرات کاربران
زلزله اسیا
پول خواستن جرم جدیدی هست اقایون پولشو بدین علیرضا داره صدنفرو نون میده یبار برید ببینید این جوون از کجا اومده ببینید داره به چه کسایی کمک میکنه چون بچه شهری و هفت خط نیست باید حقشو بخورین؟؟؟ فقط متاسفم واسه قشر ضعیف جامعه که خودمم یکیشونم همه جا حق خوری همه جااااااااااااا ادمین اشتی کن و اینو چاپش کن
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۹:۲۲
پاسخ
8
79
مهدی بیرانوند
انصافا خیلی گل گفتی دمت گرم داداش
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵:۵۴
6
53
هادی با تعصب
همانطور که با مسائل رحمتی برخورد کردید به مسائل بیرانوند هم برخورد کنید
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷:۰۶
پاسخ
11
43
علی
بهش هیچی هم نمی گن
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۷:۳۹
پاسخ
22
13
رامین تراختوری
حتما یه بیت شعر آماده کرده با مضمون : تن تخلفات مباد و کمیته انضباطی باد !
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴:۰۰
پاسخ
71
31
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
خخخخخخخخخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۹:۵۷
6
4
کورش ایرانی
قصد حمایت از بیرانوندو ندارم اما حداقلش اینه که با شعر یا حرفاش ملیت و وطنشو مثل بعضیا با شعاراشون نفروخت. چو ایران نباشد تن من مباد
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳:۴۹
7
30
پارسي
چقدر تو با مزه اي نمككككك
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳:۵۱
9
20
پرسپولیس،(تخت جمشید)شهرپارسه
بی افتخار مثل تراختور حرف نمیزنن
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۷:۳۶
18
72
Hamed
محرومیتا مال پرسپولیسه. ببخش مال رحمتی و تیم استقلاله.
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴:۴۲
پاسخ
37
104
just ss
اگه قرارباشه به خاطریک عکس اونهمتوخارج ازکشوربایک هوادار کسی رومحروم کنندپس الان خیلی هابایدمحروم بشن.
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱:۴۰
10
13
حسین احمدی
امید وارم سیامک کوروشی بیاد . خیلی با بیرانوند هماهنگه
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶:۴۴
پاسخ
9
42
امير
داداش تهديد به خداحافظي كن ولت مي كنن
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳:۴۸
پاسخ
23
90
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
هه.این کجاو ان کجا.اصلا افتاب پرست چی هست که تهدید کنه
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۲:۴۹
11
7
......
اون قضیش زمین تا آسمون فرق می کرد
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲:۵۵
19
10
ditro
من خودم جايي كار ميكنم كه تا ٣ سال پيش دست يه بنده خدا بود خيلي هم به كارگر رسيدگي ميكرد و هواشو داشت از وقتي اين وزارت نفتي ها اومدن هم حقوق كم شد هم از پاداش و مزايا خبري نيست و ... كلا هرجا پا ميذارن بدبختي باهاش مياد، اين چندتا بازيكن هم پولشونو ميخوان دزدي كه نكردن قرارداد دارن
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴:۵۶
پاسخ
5
94
mahyar
خیلی جالبه، مربی نفت علیه دروازه بان اول تیم ملی مصاحبه خیلی بدی کرده، بعد به جای اینکه کمیته اخلاق اونو بخواد که مدرک بیاره واسه حرفاش ، بیرانوندو خواستن !!!!!
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲:۰۶
4
15
علی 6×4=24 ابدی
هرکی که حقش رو بخواد باید جریمه بشه ! جریمه چیه اصن !؟ ببرینش زندان !
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶:۱۹
5
31
مجید
کمیته اخلاق نه، کمیته ضد اخلاق!
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴:۵۱