بیرانوند در راه رسیدن به رده های بالای جدول کلین شیت لیگ برتر؛ آمار بی نظیر مرد شماره یک

بیرانوند در راه رسیدن به رده های بالای جدول کلین شیت لیگ برتر؛ آمار بی نظیر مرد شماره یک

29045
07:58
19 بهمن 1396
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر کلین شیت کرد و آمار خود در بازی های این فصل را به 15 کلین شیت افزایش داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر کلین شیت کرد و آمار خود در بازی های این فصل را به 15 کلین شیت افزایش داد.

به گزارش وب سایت نود، علیرضا بیرانوند در دیدار برابر صنعت نفت آبادان صد و پانزدهمین بار در رقابت های لیگ برتر در درون دروازه ایستاد و موفق شد شصت و دومین کلین شیت خود را رقم بزند. وی در حال حاضر، در جدول کلین شیت دروازه بان های تاریخ لیگ برتر با 62 کلین شیت از 115 بازی در رده هشتم قرار دارد و با یک کلین شیت دیگر می تواند ابراهیم میرزاپور را پشت سر بگذارد. میرزاپور با 63 کلین شیت از 201 بازی در لیگ برتر در رده هفتم این جدول حضور دارد.

آمار فوق العاده بیرانوند در بسته نگه داشتن دروازه به وی کمک کرد تا با بیش از 80 بازی کمتر از میرزاپور، اکنون در آستانه پشت سر گذاشتن این دروازه بان قرار بگیرد. بیرانوند 30 بازی در نفت تهران موفق به کلین شیت شد و 32 کلین شیت خود را در پرسپولیس رقم زد.

بیرانوند در فصل گذشته موفق به 17 کلین شیت در طول فصل شد و در فصل جاری با دو کلین شیت دیگر می تواند به رکورد فصل قبل خود دست یافته و در صورت ثبت 3 کلین شیت دیگر، از رکورد فصل قبل خود عبور کند.

 

2081

نظرات کاربران
پویا استقلالی
من فقط تو ایران دیدم که هی بحث کلین شیت می کنن، کارنامه دروازه‌بان ها بر مبنای میانگین سیو اون ها هستش نه کلین شیت ضمن اینکه توجه به کلین شیت ذهن رو از فوتبال تهاجمی و زیبا که مسئله فوتبال روز دنیاست دور می کنه.
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹:۴۸
پاسخ
5
15
￵ارش
￵عزیزان با بعضی حرفا ارزش کار درولزبانتون رو پایین نیارین بیرانوند دروازبان خوبی هست مسلما برای ثبت چنین رکوردی یک دفاع قدرتمند هم نیازه والا عیر ممکنه پس اینقد تیکه نندازین به بیرانوند
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸:۰۴
پاسخ
2
19
Pouya
اگر بعد جام جهانی از باشگاه نه خیلی راحت رکورد ها رو دونه دونه کی زنه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵:۴۵
پاسخ
0
12
پسر آبی
حالا حالا باید بدوهه تا به سید کوچیک برسه سید بزرگم پیشکش
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵:۴۳
پاسخ
43
7
خطاب به AGH
راستی بیرانوند همون نیست که از خربین 5 تا خورد? از الهلال 6 تا خورد?
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲:۰۲
13
2
ج بالایی
سیدبزرگ منویاد6تای العینو4تای هتریک یاپاسو3ایمون زائدمیندازه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵:۵۱
0
16
میلاد اس
با احترام به فوتبالیستی چون بیرانوند ولی واقعا حسینی و رحمتی خیلی بهتر و قابل قبول ترن
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹:۲۱
23
3
A.Gh
داداش سید کوچیکتون یک سوم کلین شیتا بیرانوند بازی هم نکرده چه برسه رکورد بهتر پس دوتا سیدتون باهم بدوان دونبال بیرو راستی سید بزرگتون همونی نیست ده دقیقه از یه تیم ده نفره سه تا خورد؟یا اونیه که تو 48 دقیقه از العین شیش تا خورد؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰:۱۶
3
22
ایدا سادات 25بهمن 1380
عقاب بیرانوند
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵:۳۳
پاسخ
13
29
یاسر
با این ک پرسپولیسی هستم ولی ایشون نون خط دفاع پرسپولیسو میخوره ی حرکت ازش ندیدم و اصلا ازش خوشم نمیاد ولی چون تو تیم محبوبمه باید حمایت بشه....ب شخصه گلر بهتر از رشید مظاهری ندیدم پنالتی گیر عالی جلو پرسپولیس هم میشه نویر.
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸:۲۳
پاسخ
26
15
ایمون زاید
هنوزم هستن یه عده که بگن دروازبان خوبی نیست آقا هر بازیکنی یه مدت افت میکنه قرار نیست که همیشه سرحال باشه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳:۴۳
پاسخ
15
53
علی
دروازه بان خوبی نیست که بی انصافیه خوبه ولی یه نکته ای خیلی واضحه اونم اینکه بی انصافیه بگیم این همه کلین شیت از صدقه سر ایشونه... روی کاغذ بله کلین شیت ها به نام ایشون ثبت میشه ولی همه میدونیم ارزش واقعی این اعداد وقتی مشخص میشه که تعداد توپ های توی چهارچوب در مقابل سیو ها خیلی اختلاف نداشته باشن... تازه میشه عمیق تر هم بررسی کرد و میزان خطرناکی اون توپ هارو هم در نظر گرفت... اما روی کاغذ بله... ایشون کلین شیت زیاد دارن... و البته بحث جنبه و اخلاق هم بسیار مهمه تو فرهنگ ما... :)
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳:۳۵
20
10
11
اگه گفتین رده اول کیه???
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵:۵۸
پاسخ
45
11
کهنه سوار سرخپوش
باید از پرسپولیس بره. کمال و بیرانوند باید بیرون بشن
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۳۳
پاسخ
71
21
perspolis
دفاع قوی پرسپولیس نبود الان 2تا کلین شیتم نداشت!
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳:۴۹
پاسخ
34
47
صابر
فقط دوست دارم این بره تو تیمی که دفاعش خوب نباشه اونموقع عیارش مشخص میشه تو نفت فقط با پرتاب هاش دستش معروف شد وگرنه همونی بود که باید جلوی اخباری و مظاهری زانو میزد حامد لک زمانی که تو تراکتور بود با اون اشتباهاتش از این بهتر بود ( زمانی که بیرانوند تو نفت بود )
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱:۲۵
پاسخ
64
34
Manam man
مرد شماره یک تیم ملی و پرسپولیسه دیگه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸:۲۷
پاسخ
24
77
hamed
ماشالا علی بیرو اگه دوباره جو گیر نشه و نره تو حاشیه مطمئنا میرسه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶:۴۴
پاسخ
17
85
مسعود
کلیت شیت میکنه زمانی که توپ تو چهارچوب دروازه نباشه.خخخخخخ مانکن.....ادمین بچاپ لطفا
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸:۳۲
پاسخ
88
34
ابراهیم۶۶۶۶۶۶
همین‌ که اعتراف‌‌ میکنی توپ سمت دروازه پرسپولیس نمیاد خودش خیلی حرفه یعنی پرسپولیس قدرتمنده
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸:۲۱
8
69
Pouria
مگه توپ سمت دروازش میره آخه؟؟!؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰:۰۹