بیرانوند: سردار به تصمیم من کمک کرد

بیرانوند: سردار به تصمیم من کمک کرد

15381
23:57
30 دی 1397
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اول از همه به فکر قهرمانی ایران بعد از ۴۳ سال در آسیا هستم و بعد به مسایل دیگر فکر می‌کنم.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل عمان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: به مردم عزیزم، تیم و کادرفنی تبریک می‌گویم. با این برد به جمع ۸ تیم برتر رسیدیم. خوشحالم که در این ۴ مسابقه گلی نخورده‌ایم و این سهم ما  و  کل تیم، کادرفنیو مدیریت تیم است. بهترین بازیکن ما تیم است. تیم یکدست و یکدلی داریم.

وی در مورد اینکه به لژیونر شدن فکر می‌کند یا نه گفت: فقط و فقط بعد از ۴۳ سال به دنبال قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا هستم و بعد از آن به همه چیز فکر می‌کنم.

بیرانوند در مورد اینکه با مهار پنالتی تیم ایران به بازی برگشت گفت: پنالتی بد موقعی بود ثانیه ۵۳ بود و اولین توپی بود که به دست من در این بازی می‌خورد. من دروازه‌بانم و باید حریف را آنالیز کنم و بدانم که کرنرها و کاشته‌های حریف به کجا زده می‌شود و جاگیری خودم و تصویرسازی را انجام بدهم. مربی دروازه‌بانی به من کمک می‌کند و  چون بیشتر اکنون در مرحله تک حذفی هستیم بیشتر پنالتی زنان را نگاه می‌کنم و واقعا آنالیز کرده بودم.

وی در مورد اینکه سردار آزمون جهت پنالتی را به او گفت: سردار به تصمیمی که گرفته بودم کمک کرد خودم تصمیم گرفته بودم به سمت راست خودم بروم. دیده بودم که کاپیتان آنها پنالتی را به سمت راست می‌زند و آخرین پنالتی را هم به آن سمت زده بود.سردار هم به همان جا اشاره کرد و گفتم حتما سردار دیده بوده که می‌گوید به همان سمت راست بروم. 

بیرانوند در مورد مهار دو توپ دیگر گفت: بله یک صحنه دیگر هم یک شوت خیلی بد زد مهاجم عمان که شوت خطرناکی بود و خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم و امیدوارم بتوانم بعد از ۴۳ سال بتوانیم قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه آیا حواشی مثل صحبت‌هایی که بیان می‌شود کی‌روش باید برود به گوش اعضای تیم در اردو می‌رسد، گفت: خیر این مسائل را دنبال نمی‌کنم. تمرکز ما فقط روی بازی است و از هیچ چیزی خبر نداریم که چه می‌شود. در تیم ملی جو خوبی است. کامنت مردم را که می‌بینیم مثبت و تعریف و تمجید از کادرفنی است و خدا را شکر تا الان هم عملکردمان خوب بوده است.
بیرانوند در مورد اینکه دیدار با چین را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بازی این تیم را ندیدم و در رختکن متوجه پیروزی آنها مقابل تایلند شدم. الان باید برویم و به دوستان و فامیل تبریک و شاد باش بگوییم. از فردا  باید به سمت شناخت چین برویم تا بازی خوبی انجام دهیم.


گلر تیم ملی در مورد اینکه یان راش برخی دروازه‌بانان را به چالش پرتاب دست او دعوت کرده است، اظهار داشت: این مسئله بسیار جالب بود. در سایت‌های معتبری دیدم به این مسئله توجه کردند. البته می‌دانستم دروازه‌باناناین دعوت را نمی‌پذیرند اما  برایم این مسئله باعث افتخار است. خدا این نعمت را به من داده و توانستم  از آن بهترین استفاده را داشته باشم. خیلی دوست دارم از این طریق یک پاس گل بدهم. در بازی با عراق بد زمانی این کار را انجام دادم و حریفان الان از این مسئله با خبر هستند و امروز علنا متوجه می‌شدم وقتی توپ را می‌گرفتم آنها هوشیار بودند. امروز یکبار توپ را پرتاب کردم که راهی اوت شد.


وی در مورد اینکه گاهی توپ را بالا می‌انداخت و با مشت می‌انداخت و با مشت به آن می زد، گفت: دوست دارم این کار را انجام دهم. یکبار گلر سوریه این کار را کرد که دیدم نوشتند رقیب بیرانوند هم پیدا شد. خیلی دوست دارم این حرکت را انجام دهم البته شرط انجام این کار این است که تیم 2-3 گل پیش باشد تا صاحب آن یقه‌ام را نگیرد! ( باخنده)

1004

نظرات کاربران
صدرا
دم سردار و بیرانوند وهمه گرم. سردار خیلی زحمت کشید هرچند گل نزد ولی با بیرانوند یک پنالتی خیلی مهم را گرفت!!
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱:۴۶
پاسخ
4
71
سینا
آفرین سردار آفرین طارمی و آفرین به همه مردان متعصب و غرور آفرین تیم ملی. همه تون عالی بودید. تا آخر دعامون پشت سرتونه. توکلتون به خدا.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱:۱۴
پاسخ
5
63
داود
سردار اگر متوجه عکس العمل بازیکنان رو به رو میشه چرا موقع گل زدن خودش متوجه نمیشه دروازه بان حریف کدوم سمت میره تا توپ را زاویه مخالف بزنه ؟؟؟؟؟
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴:۴۶
پاسخ
60
25
Sarvin
سردار گل نزنه هم اینجوری کمک میکنه. آفرین سردار :-)
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳:۵۱
پاسخ
10
55
مهدی
این کار سردار حرفه ای نبود. رفافت و صمیمت یک تیم لازمه موفقیت تیم هست اما صمیمیت درون تیمی باید مرزی مشخص با رفتار حرفه ای داشته باشد.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۴:۰۴
پاسخ
61
9
ملیحه
تنها بازیکنی که جرات داره از قهرمانی تو آسیا حرف بزنه بیرانوند بر خلاف کیروش و بقیه بچه های تیم ملی :))حتی سامان قدوس هم جرات نمیکنه به خاطر کیروش و ذهنیتش از قهرمانی حرف بزنه و یکی به نعل میزنه و یکی به میخ..ولی بیرانوند چون زیر نظر برانکو بوده و با تفکر قهرمانی پیشرفت کرده و رفته فینال آسیا این پرستیژ داره که شجاع باشه: ))تنها کسی که واقعا داره رویای قهرمانی میپرورونه تو ذهنش از بازیکنای اصلی؛ بیرانونده:)))بیرانوند واقعا میخواد بهترین گلر آسیا بشه چون تو لیگ قهرمانان علارقم شایستگی حقش خوردن قطری ها :))دعای ۴۰ میلیون پرسپولیسی پشت بیرو است ایشالا میره فینال بهترین بازیکن آسیا میشه :))))
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۰:۱۲
پاسخ
82
25
AmiR
همه ما میدونیم که تو با زحمت خودت به اینجا رسیدی، فارق از هر رنگی برای همه ما اسطوره هستی. بدون شک تیم های بزرگ اروپائی نگاهی به این بازیا دارن، امیدوارم یه تیم خوب خواهان بیرانوند باشه... به امید قهرمانی #ایران
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۸:۴۸
پاسخ
4
47
علی
عالی بودی بیرانونددرود بر غیرت بچه لر .انشالله اصلا گل نخوری بهترنی دروازبان. جام اسیا بشی.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۸:۳۶
پاسخ
2
35
حق گو
لر صادق و ساده و بی ریا دمت گرم
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶:۴۵
پاسخ
2
39
بهرام ی
علی بیرو بعد مدتها جای عابدزاده رو پر کردی واسمون,دلمون با وجود تو از دروازمون قرص قرصه, اغراق نمیکنم اگه بگم لیاقتت بازی تو بهترین تیمای دنیاست.... قهرمانی تو اسیا لیاقت این تیم و برازندشه
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۷:۳۵
پاسخ
8
30
ممد نبودی
واقعا حرکت سردار اعجاب انگیز بود. از کجا فهمید میزنه اون سمت؟ خخخ
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰:۲۸
پاسخ
25
219
مجید
به نظر من (البته اگه طرفداران کیروش و سردار و...بهشون بر نمیخوره) کار سردار خیلی غیرحرفه ای بود و باعث دودل شدن دروازه بان و ایجاد شک میشه.بیایید یک درصد فکر کنیم اگه بازیکن عمان جهت رو در لحظه آخر عوض میکرد یا وسط میزد و توپ گل میشد و کار ما گره میخورد و ...حالا کسی میومد از سردار تعریف کنه؟نمیگفتید سردار نباید دروازه بان رو گمراه کنه؟اگه سرمربی یا مربی دروازه بانها این کار رو بکنه قابل دفاع و توجیه هست اما بازیکن اونهم بازیکن داخل زمین و نه حتی کاپیتان؟؟؟؟؟؟به نظر من کیروش باید با سردار برخورد کنه چون میتونست وضعیت بدتر بشه تا اینکه بهتر بشه.بازیکن فقط باید دستورات تاکتیکی رو انجام بده نه احساسات و پیش بینی و حدسیات خودش رو.ادمین جان التماس دعا
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵:۲۰
31
17
Majid تاجی
من هنوز تو کف اشاره سردارم.. خداییش از کجا میدونست که اونجور مطمئن اشاره میکرد؟
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۱:۰۷
5
25
Perspolis a.t
دروازه بان تویی بقیه اداتو درمیارن.یادمه دروازه بان اسطوره تیم چهارم پایتخت یک سال و نیم کلا رو نیمکت نشسته بود آب از آب تکون نخورد کلا بود و نبودش فرقی نداشت حالا بگذریم از اینکه زمانی که کیروش از تیم بیرونش کرد اتفاقا آمار گل خوردن تیم ملی به شدت بهبود پیدا کرد خخخخخخ حالا اسم اون به اصطلاح اسطوره رو نمیبرم
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۶:۲۱
پاسخ
259
72
تاج نامی
چرا پرت میگی ایران 4 تا مثل شما هوادار داشته باشه دشمن نمی خواد
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲:۱۴
2
25
جرج بست (بیتل پنجم)
دوست عزیز یه سوال، رقیب رحمتی کی بود که تونست اونو نیمکت نشین کنه ...!!!؟؟؟، حالا یه سوال دیگه، رقیب دروازه بان اصلی تیم شما کی هستش ...!!!؟؟؟، نکنه انتظار داشتی یه آقای بزن بهادر که واسه دعوا و ... به تیمتون اضافه شده حریف دروازه بان اصلی تیمتون باشه ...!!!؟؟؟، ضمنا اگه قراره مقایسه ای بین رحمتی و بیرانوند انجام شه اینم در نظر بگیرین که یه زمونی بیرانوند داشت میومد استقلال ولی از از ترس رحمتی و نیمکت نشینی ترجیح داد بیاد تیم شما ...!!!، راستی یه چیزه دیگه، واکنش هایی که من از بیرانوند توی تیم ملی دیدم با واکنشهایی که توی تیم پرسپولیس ازش دیدم یکم فرق میکنه ..!!!، توی تیم ملی ایران سعی میکنه توپا رو بگیره ولی توی تیم ملی پرسپولیستون سعی میکنه به طرفدارا هیس نشون بده ...!!! خخخخخخ
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸:۵۷
2
39
جعل پولیس
اصلا میدونستی بیرانوند یه استقلالی تیره..؟؟فقط برو از بچه محل هاش تو لرستان سوال کن.. فقط در زمان عقد قرادادش که شاگرد علی منصوریان بود وچون مهدی رحمتی در استقلال فیکس بود بخاطر این نیومد استقلال وبا تیم پیروزی بست ... اینو مطمئن باش بیرانوند بخاطر مخارج مالی و فیکس شدن اومد تیم تون...فعلا دلتون رو هم به این چیزها خوش کنید..
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵:۱۵
4
38
فرید
آخه اآدمهایی کوته فکر مثل تو باشن همین میشه
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱:۴۱
2
21
حسین
دوست عزیز من خودم پرسپولیسیم و از کیروش هم همچین خوشم نمیاد. ولی الان وقت حمایت از تیم ملیه. بحث باشگاهی هیچ نفعی نداره. جالبه که باشگاه استقلال دیشب تویت زد و از بیرانوند تشکر کرد. لطفا این کل کل هارو تا پایان جام تموم کنید.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱:۲۳
0
30
آرشام
بیرانوند دروازه بان خوبی ولی خودتونم میدونید به پای سید حسین حسینی نمیرسه کافی دوتا شوت خوب بخوره میشه چالش مانکن ولی اینکه تو خروج عالیه و پنالتی گیره حرفی توش نیست
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۵:۰۱
6
29
Melika
خودش اصلا یه پا روحیه بود!! روحیه انرژی اول بازی یه طرف انرژی که بیرانوند جداگونه به مردم داد یه طرف!!
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۰:۴۹
پاسخ
2
226
همیشه قرمز!!
مرسی که انقدر صادقی :) این با ارزش بودن تو رو ثابت می کنه!!!
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸:۲۷
پاسخ
2
239
حسینی
واقعا من نمیفهمم چرا باید خبرنگار دو مورد حاشیه های کی روش از بیرانوند سوال بپرسه؟ آیا غیر از اینه که منتظره بیرانوند یه چیزی بگه که براش حاشیه درست شه؟ دم بیرانوند گزم که هوشمندانه جواب داد.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴:۱۵