بیرانوند: فعلا که در پرسپولیس هستم

بیرانوند: فعلا که در پرسپولیس هستم

12206
22:04
19 آبان 1397
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلم خوشحال است که در فینال لیگ قهرمانان آ‌سیا بازی کردم.

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلم خوشحال است که در فینال لیگ قهرمانان آ‌سیا بازی کردم.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا بیرانوند پس از شکست برابر کاشیما آنتلرز و کسب مقام نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: 90 میلیون ایرانی را امروز نتوانستیم خوشحال کنیم و شرایط سختی بود. دیدید که کاشیما نسبت به بازی رفت در ژاپن امروز خیلی خوب بازی کرد. آنها در نیمه اول خوب بودند و در نیمه دوم هم دفاعی بازی کردند و در مقابل ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. 

وی افزود: ما همه ایرانی هستیم و نباید شهرستانی‌های ما بیایند تیم کاشیما را تشویق کنند، چون شنیدم که در لیگ در اصفهان و تبریز کاشیما را خیلی خوب تشویق کردند. من می‌خواهم بگویم آدام همتی، احسان علوان‌زاده و حمید طاهرخانی و ... نیاز به دشمنی ندارند و بچه هستند و به قول معروف دهان‌شان بوی شیر می‌دهد. پرسپولیس با این بازیکنان به فینال آسیا رفت. یک مقدار مرد و ایرانی باشیم. شرمنده مردم شدیم و همین که یکی از رویدادهای بزرگ آسیا بزرگ بازی کردیم و جلوی بزرگان فوتبال آسیا و فیفا بازی کردیم و همین که ورزشگاه آزادی را سروسامان دادند، برای ما افتخار است. 

بیرانوند ادامه داد: ما به خودمان افتخار می‌کنیم که امروز شاید بالای 120 میلیون ایرانی چه در ایران و چه خارج از ایران ما را دیدند. امروز هم دیدید که محمد انصاری رباط صلیبی پاره کرد. با این شرایط به نظر من پرسپولیس قهرمان شده است. ما با پنجره بسته نقل‌وانتقالات در دو سال توانستیم جزو چهار تیم باشیم و به فینال آسیا  برسیم. پرسپولیس کاری کرد که ورزشگاه آزادی تازه شد و من از این اتفاق لذت بردم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در پرسپولیس ماندم، چون می‌خواستم با پرسپولیس افتخاری کسب کنم و خدارا شکر می‌کنم که در فینال  هم حضور داشتیم. متأسفانه زورمان نرسید و ما نتوانستیم کاری کنیم. در ادامه پرسپولیس این روند را ادامه می‌دهد و در لیگ برتر و جام حذفی مدعی هستیم. من تا موقعی که هستم سرم را برای پرسپولیس می‌دهم. از موقعی که پرسپولیس آمدم گفتم می‌خواستم قهرمان آسیا شویم. 

وی درباره دیدار فینال مقابل کاشیما عنوان کرد: ما بین دو نیمه صحبت کردیم و گفتیم کاشیما هم مثل ما می‌شود، ولی آنها حرفه‌ای بودند و شرایط‌شان را با وضعیت تهران هماهنگ کردند. ما با سه پرواز رفتیم و برگشتیم، ولی آنها مستقیم به تهران آمدند. من قلباً خوشحالم که در فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کردم و حداقل شرمنده هواداران نشدیم، چون واقعاً کاشیما تیم خوبی بود، ولی ما زورمان نرسید.

بیرانوند درباره حمایت مسئولان از پرسپولیس تصریح کرد:  از آقایان سلطانی‌فر و آذری جهرمی ممنوم که از ما حمایت کردند و به ما روحیه دادند. ما می‌دانستیم که کار بزرگی پیش رو داریم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه‌‌اش برای آینده و احتمال جدایی‌اش در نیم‌فصل گفت: ما پنج بازی عقب‌افتاده داریم و مطمئناً تا سه ماه آینده هستم.  من بعد از جام جهانی پیشنهاد‌های خوبی داشتم، ولی ماندم در پرسپولیس که قهرمان شوم. تا زمانی که قهرمان آسیا نشوم از پرسپولیس نمی‌روم و امیدوارم امسال جزو نامزدهای کسب بهترین بازیکن آسیا باشم. 

 

1004

 

نظرات کاربران
حامد
بیرانوند دروازبان خوبی برایه تیم ملی زحمت کشید..امیدوارم با گرفتن جام ولایت از پرسپولیس بری
۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳:۰۵
پاسخ
17
19
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
الان دشمن شادای پرسپولیس شادن میدونم
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵:۰۵
پاسخ
12
19
آبی آبی
چه ادبیاتی؟!! ادام همتی و الوان زاده دهانشان بوی شیر می دهد!! چه محاسباتی؟!!! 120 میلیون ایرانی ما را دیدند؟!!!! چه توقعی؟!!! نامزد بهترین بازیکن آسیا!!! بازم که دشمن شاد شدی:))))
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰:۲۶
پاسخ
16
21
ارتش سرخ آسیا
با موندنت دشمن شاد میشیم. پس برو!
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۳:۵۵
پاسخ
41
22
قرمز
خسته نباشی مرد یه روزهایی تو زندگی آدم یه چیز هایی رو از دست میده و بعد حسرت این رو می خوره که چرا به اندازه کافی تلاش نکرد. ولی من به عنوان یه پرسپولیسی اصلا از نایب قهرمانی پرسپولیس ناراحت نیستم، چون می دونم بازیکنای پرسپولیس برای رسیدن به اینجا تمام تلاششون رو کردن ( کمال با کتفی که هر لحظه در میرفت، شجاع با گردن دردی که از پیش فصل تا حالا همراهشه، ماهینی که رباط پاره کرد، عالیشا که مچش داغون شد و الانم انصاری....) و شما بازیکنای پرسپولیس هم نبایدناراحت باشین و مثل یک مرد سرتون رو بالا بگیرید. شما قهرمان های ما هستین و در ضمن علیرضای بیرانوند عزیز، نمیدونم تا چند وقت دیگه تو پرسپولیس هستی ولی اینرو بدون هر جا که باشی دعای خیر میلیون ها پرسپولیسی که معرفت تو رو دیدن به همراهت هست. امیدوارم هر جا که باشی موفق باشی و سربلند.
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۸:۴۸
پاسخ
11
39
کیومرث
آقای بیرانوند عزیز وقتی پرسپولیسیا تیم خودشون رو تیم ملی می دونن ، وقتی آرزوی باخت تیم ملی کشورشون رو دارن ، وقتی همه کلا بسیج شدن و کت بسته در خدمت پرسپولیسن و در عین حال به تیمای دیگه اهمیت داده نمیشه ، چرا توقع دارید همه کشور باهاتون همدل باشن ؟؟؟؟
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۲۹
پاسخ
37
33
فرشاد
بیرانوند جان فقط تراکتوری و سپاهانی ها خوشحال نبودن.استقلالی ها هم جشن و پیکوبی داشتن.
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۵۶
پاسخ
12
39
علیرضا
فدایی داری
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹:۴۵
پاسخ
8
20
علی از ایران بزرگ
با تمام وجود افتخار میکنم که پرسپولیسیم خیلی جالبه کسایی دارن واسه ما کوری میخونن که دوسال پیش مربیشون میگفت هوادارا بیاین به امید خدا میخوایم جشن نایب قهرمانی بگیری اونم تو لیگ
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷:۴۳
پاسخ
47
211
تقاص الهی
استاد جان جناب برانکو که بعداز بردن شانسی السد رجز خونی میکرد که امسال 4تا جام می گیرم. هنوز اول بدشانسی هاتونه و این قدر مصدوم بدید که حسابش از دستتون در بره. قول میدم امسال با وجود سپاهان و تراکتور هیچ جامی نگیرین.این نظر رو ذخیره کنید اردیبهشت میام و تاریخ 20 ابان رو یاداوری می کنم کارت شانس برانکو از امروز دیگه سوخته .
۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴:۳۶
45
27
Reza Sharahi
کری نه کوری. جمعیت ایران 90 میلیون یا 120 میلیون!!!!
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۰۸
26
18
حمید
موفقیت های پرسپولیس در سال ۹۷ تا الان یک قهرمانی لیگ یک قهرمانی سوپر جام یک نایب قهرمانی اسیا بوده موفقیت های تراکتور تو کل تاریخ باشگاهشون که میگذریم سپاهانم امسال چند هفته دوم لیگ بوده موفقیت های استقلالم یک قهرمان نشدن پرسپولیس بوده و یدونم درگیری علی دایی با پرسپولیسی ها این فرق ماست با همتون ادمین خسته نباشی
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷:۰۳
پاسخ
65
250
خطاب به حمید
حالا اشکاتو پاک کن 9 پولیسی بی افتخار حسرت به دل
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰:۵۷
63
34
بالتازار
سوپرجام ؟؟؟؟؟ مگه اصلا بازی برگزار شده؟؟؟؟ جام جعلی لیگ را هم حساب نکن ...
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰:۲۲
59
33
عشقممم نیمار
لطفا بمونین شیش_پولیس چون لیگ ما .. احتیاج ب گل قشنگ زدن داره.. :-)
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳:۵۶