بیرانوند: همه تیم ‌ها می دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است

بیرانوند: همه تیم ‌ها می دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است

4543
14:17
15 اردیبهشت 1398
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا می دانند مدعی قهرمانی هستیم.

به گزارش وب سایت نود، علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در سه چهار سال اخیر نتایج خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم. تمام تیم‌ها می‌دانند پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. ما برای بردن به میدان می‌رویم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمام تیم‌ها می‌دانند که یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی هستیم. سه امتیاز بازی فردا ما را به صعود امیدوار می‌کند. خوشحالم تیمی هستیم که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. در بازی فردا برای بردن وارد زمین می‌شویم. به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و می‌خواهیم به برد مقابل پاختاکور هم برسیم تا شانس خودمان را افزایش دهیم.

وی در ادامه درباره بازی فردا با نماینده ازبکستان تصریح کرد: حریفمان را آنالیز کردیم. پاختاکور تیم خوبی دارد و می‌دانیم بازی سختی با آنها داریم. با نظمی که بازیکنان پرسپولیس دارند بتوانیم ببریم و ملت ایران را خوشحال کنیم. می‌دانیم چه بازی سختی مقابل پاختاکور داریم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا رفتن توقعات هواداران از این تیم استرسی روی بازیکنان وجود دارد یا خیر اظهار داشت: دیدگاه شما کاملاً درست است. دو سال خیلی خوب داشتیم. سال دوم که به فینال آسیا رفتیم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم اما نتایج خوبی گرفتیم.

 

2051

نظرات کاربران
PersePolis
من به عنوان یک پرسپولیسی شش آتیشه از بیرانوند و شجاع میخام اخلاقشون رو بهتر کنند، واقعا تو کل بازیکنان پرسپولیس فقط این دو نفر اخلاق خوب بازیکنان پرسپولیس رو تحت الشعاع قرار دادند!!! بجز این دو نفر هیچ بازیکن پرسپولیس از نظر رفتاری مشکلی نداره، فقط این دو نفر جو رو خراب میکنند!!! البته هر دو بازیکنای خوبی هستند و فقط باید یک نفر به این دو نفر یک تذکر جدی بدهد!!!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۰۶
پاسخ
10
61
سپاهان=پنجمی جهان در 2007
مدعی درجه 1 حذف شدنید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۵۳
پاسخ
119
43
فقط سپاهان
اولا اقای Manam کاملا دارین اشتباه میکنید شاید بهتر باشه با کمک سازمان لیگ یه تیم نره توی این تونمنت و بزارید تیمی که شایستس نره.....دومن اقای علی فکر کنم شما کلا با اعداد و ارقام و امار رابطه ی عقلی و احساسی خوبی ندارین چون اون سال ها خیلیم دور نیست ،واسه اطلاع رسانی تون هم میگم سپاهان سال ۲۰۰۷ پنجم جهان شد حالا اگ قرار باشه ابرو با چند هفته که تیم به هر دلیلی نتیجه نمیگیره بره همون بهتره که برهههه...مخلص هرچی طلاییی دله ...ادمین بزاری هاااا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۳۷
17
7
صمد
تو چنتا تیم پنجم شدین؟ خب معلومه تو پنج تا تیم!!!!!!خخخخخخخخ
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳:۳۱
6
20
علی
آخرین باری که سپاهان رفت آسیا و البته آبروی فوتبال ایران رو برد علی علیپور هنوز مدرسه میرفت!!!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲:۵۲
17
64
Manam
اولا اول بزار حذف بشیم بعد ذوق کن دوما وارد تورنومنت بشی و حذف بشی خعلی بهتر از اینکه اصلا تو این رقابت رات ندن ، پس شما اول مجوز حضور تو این رقابتا رو بدست بیارین بعد بیایین باهامون حرف بزنید ، فعلا در حد ما نیستین .
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۲۷
11
64
داشتنت ارزوشونه
نماینده های ایران توی این چن سال عالی ظاهر شدن، جوری که همه انتظار صعود دارن...به امید کلین شیت پسر لرستان
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳:۱۷
پاسخ
28
107
کی روش.مورینیو.فرگوسن
پرسپولیس مدعی صعود از گروهش هم نیست
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۳۱
پاسخ
112
44
عشقممم نیمار
اره منم از سایت کوره فهمیدم ک مدعی قهرمانی اسیا هستین :-)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۲۹
پاسخ
118
32
هوادار*
ببین چقدر بیراهه رفتی که از یه سایت عربستانی سر درآوردی!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۲۵
27
89
خان دایی
واقعا متاسفم برای شما که یه سایت عربستانی برای شما شده حجت!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۳۸
17
94
مسترطوفان
یه پیشنهاد. بهتره اول مصاحبه مصطفوی رئیس سابق فدراسیون درباره بازی استقلال و نوف باخور رو بخونی. بعدش هم مصاحبه واعظ اشتیانی درباره پاک‌ترین مقام استقلال
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۳۹
15
81
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
اره سایت کوره نوشته پرسپولیس به داور پول داده تا بازیکنشو دیقه ۱۱ اخراج کنه و پنالتی رو طارمی رو هم نگیره.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۲۹
19
99
سعید
ان شاء الله پرسپولیس بازهم دل میلیونها مردم را شاد میکند.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۰۵
پاسخ
19
92
استاد کاناوارو هستم رفیق فرهاد
امیدوارم با اینحرف ها کسی مغرور نشه ، و همه با 100درصد توان بازی کنن
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۳۲
پاسخ
14
81
پرسپولیسیم
ما که پاختاکورو میبریمو قهرمان لیگم میشیمو بعدش السدم میبریمو اول گروهمون میشیمو قهرمان حذفی میشیم، به امید باخت استقلال تو تهران، آی میچسبه الدحیل گل بارونشون می کنه، مثل 6 تای العین، به ازای هر پلکی که میزنیم یه گل میبیبنیم... متشکرم
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۵۶
پاسخ
24
89
هاتف
دلت میاد اولین تجربه آسیایی آقا فرهاد اینجوری شروع بشه؟!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۰۱
18
53