بیرانوند و زودترین مهار پنالتی تاریخ جام ملت‌های آسیا

بیرانوند و زودترین مهار پنالتی تاریخ جام ملت‌های آسیا

4918
23:54
30 دی 1397
پنالتی از دست رفته تیم ملی فوتبال عمان در دیدار مقابل ایران، زودترین پنالتی مهار شده تاریخ جام ملت‌های آسیا بود.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (یکشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا، به مصاف تیم ملی عمان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. این در حالی بود که علیرضا بیرانوند در دقیقه 3 بازی، پنالتی احمد المحیجری را مهار کرد.

صفحه توئیتری روزنامه «استاد الدوحه» قطر، این پنالتی را زودترین پنالتی از دست رفته تاریخ مسابقات جام ملت‌های آسیا معرفی کرد و نوشت: دو دقیقه و 24 ثانیه پس از آغاز مسابقه، ملی‌پوش عمان ضربه پنالتی خود را از دست داد.

1004

نظرات کاربران
داود
تیم ملی تا الان 2 تا بازی کرده از بقییه یک مقدار سخت تر بوده یکی با عراق یکی با عمان تو هر دو بیرو تیم را نجات داد . مرسی که هستی ... اگر دروازه بانه سه سال قبل تیم ملی بود الان معلوم نبود چه بلای سرمون میامد کی روش هم با حذف اون دروازه بان در واقع تیم را نجات داد .
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰:۱۶
پاسخ
8
17
امیر رحیمی
بیرانوند رو کیروش بجای رحمتی اورد. وقتی که همه میخواستند با کدخدامنشی رحمتی رو برگردونن.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۴:۴۹
پاسخ
3
16
عشقممم نیمار
نمیدونستم ک زمان هم در بهترین بودن یه دروازبان موثره !!:-) بعد ملاک بهترین دروازبان بودن ..در پرتاب توپ .حالا ملاک‌ دیگ..ینی زمان هم‌ب ملاک بهترین بودن یه‌دروازبانه فهمیدم ..:-) روز ب روز دارم ملاک‌های مختلفی و برای اولین باره در مورد بهترین بودن یه دروازبان پیدا میکنم و‌میفهمم:-)
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۱:۱۸
پاسخ
199
8
امیر
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل در خبرهای قبلی راجع به اینکه پرسپولیسی ها آرزوی شکست تیم ملی را دارند صحبت کرده بودی و می گفتی که استقلالی ها هوادار واقعی هستند و ... اما الان یکی از همان بازیکنان تیم ملی فوق العاده کار کرده و بعضی از استقلالی ها دارن می کوبنش.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶:۰۳
3
28
وحید۶۶۶۶۶۶
عمو جون شما مگه ژاپنی نبودی ؟؟؟؟چجوری فارسی یاد گرفتی ؟؟؟؟؟مگه شماها نبودید میگفتید پرسپولیسیا دوست دارن ایران ببازه؟؟؟تو بخاطر رنگ ناراحتی که شیر علی پنالتی گرفته ؟؟؟؟من دلم به حالت میسوزه چون هر روز یه داستانی واسه سوزش تو وجود داره ادمین داداش با ما قهری
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶:۳۳
2
25
سیدمتین
انگار هنوزم تیم ملی بی سید نمیخواید نمیخواید
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷:۳۰
1
23
ایرانی
خوب میشی
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۷:۱۰
1
21
تیـــــــــــم مــلـــــــــی هجومی 99
تیم ملی در کنترل پرسپولیسه حتی مربی تیم ملی هم شب و روزش شده پرسپولیس و ادم هم به قطار ایستاده سنگ نمیندازه پرسپولیس هم با شتاب در حرکته پرسپولیس خواب رو از شما گرفته و داغونتون کرده همین تیم ملی رو هم پرسپولیس نجات داد جام رو به پرسپولیس مدیون هستید شاکر باشید حسادت هم حدی داره به سرمربی تون هم بگو که منتظر تشکرش از پرسپولیس هستیم
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰:۲۸
4
21
نوید
به جای حسادت کردن اتفاقا بیاید بهترین القاب و بهترین رکوردها رو با افتخار تقدیم بازیکنامون بکنیم و همه کری خوندن ها رو بزاریم کنار همه با هم از قهرمانی تیممون لذت ببریم . زنده باد ایران و بیرانوند
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۲:۰۷
0
19
malek
بسوززززز
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۲:۵۶
0
20
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
شک ندارم تو بازی های آتی حسینی باز هم این بخت رو به بیرانوند میده که دوباره رکوردش رو بشکنه
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴:۳۶
پاسخ
21
98
پسر آبی
دوست عزیز زیبایی لذت بردن از تیم ملی رو با کل کل های نا به جای باشگاهی به کام ملت تلخ نکن ما ممنون تیم ملی هستیم و از بازی تک تک آنها من جمله بیرانوند لذت میبریم.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱:۳۳
0
20
علی
بیرانوند داداش بهترینی ،اسیا حقت خورد باید به جای عبدالکریم حسن انتخاب میشدی مرد سال اسیا
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۱:۳۳
پاسخ
4
172
فریبا
افسوس که تو تیم جعلپولیس بازی میکنه (هرچند قلبا استقلالیه) و بخاطر سوابق جعل کردن تیمش این افتخار رو از دست داد.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۷:۵۲
22
2
PERSIPOLIS
بااین نمایشهای خوب وقتشه که تو اروپا بازی کنه
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۰:۰۵
پاسخ
4
141
وحید
یگم زشت نباشه اقای کیروش بیرانوند هم از همون مسافرای پرواز فرست کلاس بوده؟ دورد بر برانکو که چی تربیبت کرده عقاب اسیا بعد عابدزاده
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۵:۳۱
پاسخ
68
119
ممد نبودی
داداش شما زیاد به خودتون نگیرید. منتی بر سر هیچکس ندارید. اینجا بحث تیم ملیه نه باشگاهی و بیرانوندم وظیفه اش رو انجام داده مثل همون بازیکنانی که گل میزنن. اینو یاد بگیرید همیشه که بحث ملی زمان ماهی گرفتن از آب گل آلود نیست.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸:۲۹
9
6
گروهان سرخ
جناب وحید یادت نمیاد چون متولد نشده بودی این بیرانوند از وقتی برانکو تیم نداشت و التماس می کرد بیاد ایران در تیم ملی بود. از طرفی با اعتماد به نفسهای کی روش اینطوری شد
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹:۰۵
11
4
لیلی
این همون بیرانوندی که با روحیه ی جنگندگی کیروش شد بیرانوند و تو جام جهانی درخشید. قبل از جام جهانی 2018 که خود پرسپولیسی ها بیرانوند و دست مینداختند... نه فقط بیرانوند که کل تیم. زود یادتون رفته ... 8 سال کیروش زحمت کشید و این شد شخصیت تیم ایران... همه ی بچ ه ها پشت سر مربی هستند. بسه دیگه این قیاس مسخره بین کیروش و برانکو...
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۱:۳۳
79
62
ملیحه
دقیقا ...واقعا کیروش چه جوری تو چشم بیرانوند نگاه میکنه با اون نوع مصاحبه های تفرقه انگیز و هوچی گرانه:))
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۵:۳۹
47
81
به یاد 6تای العین یا 5تای السد
اگه بیرانوند نبود کیروش امشب امارات باید ترک می کرد ایرانم دیگه جاش نبود