بیک‌زاده: جلوی نقل‌وانتقالات استقلال را می‌گیرم

بیک‌زاده: جلوی نقل‌وانتقالات استقلال را می‌گیرم

20759
13:22
03 مرداد 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع - هافبک نفت‌تهران گفت: مسئولان باشگاه استقلال از حربه هواداران برای خراب کردن بازیکنان استفاده می‌کنند.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع - هافبک نفت‌تهران گفت: مسئولان باشگاه استقلال از حربه هواداران برای خراب کردن بازیکنان استفاده می‌کنند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، هاشم بیک‌زاده درباره پیوستنش به تیم نفت‌تهران اظهار داشت: درست است که نفت مشکلاتی دارد، اما مسئولان این باشگاه قول‌هایی داده‌اند تا بازیکنان و مربیان بدون دغدغه کارشان را انجام دهند. از طرفی، نفت در تهران حضور دارد و همین مسئله باعث شد این تیم را انتخاب کنم. سال گذشته برای من سخت گذشت، چرا که تنها دو بازی برای تراکتورسازی انجام دادم، اما به خاطر محرومیت این باشگاه از میادین دور ماندم.

وی افزود: بازیکنی که بازی نکند، همه چیز برای او گران تمام می‌شود. امسال اما انگیزه‌های زیادی دارم تا فصل گذشته را جبران کنم. هر چند دیر آغاز کرده‌ایم، اما باید با این سختی‌ها کار را جلو ببریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت‌ تهران در خصوص کار کردن با حمید درخشان تصریح کرد: امسال، اولین تجربه کار کردن من با درخشان است. او احساس کرد که می‌توانم به نفت کمک کنم و به همین دلیل تلاشم را کرده و با همه توان بازی خواهم کرد. همانطور که گفتم انگیزه زیادی دارم تا سال گذشته را جبران کنم. درخشان مربی و بازیکن بزرگی بوده و در پرسپولیس هم سرمربی این تیم بوده است. امیدوارم در کنار هم سال خوبی را سپری کنیم.

بیک‌زاده با اشاره به طلبش از استقلال خاطرنشان کرد: ما هم باید مانند بازیکنان خارجی شکایت و استقلال را تهدید به کسر امتیاز کنیم تا پول‌مان را بدهند. دو سال است از استقلال طلب دارم، اما هیچ جوابی نمی‌دهند. به باشگاه رفتیم و گفتند درخواست کتبی بده و این کار را انجام دادیم، اما رسیدگی نمی‌کنند. بعد کاری می‌کنند که روبه‌روی هواداران قرار بگیریم.

«آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی حق دارند که دنبال طلب‌شان باشند.». وی با بیان این جمله ادامه داد: مسئولان استقلال از حربه هوادار استفاده کرده تا دیگران را خراب کنند. بازیکن خارجی شکایت کرده و خیلی راحت دیرکرد پولش را هم می‌گیرد. آنها بی‌غیرت نمی‌شوند، اما ما را بی‌غیرت خطاب می‌کنند. قبول دارم هوادار روی استقلال تعصب دارد، اما 900 میلیون از استقلال طلب دارم و با وجود داشتن حکم از کمیته انضباطی پولم را پرداخت نمی‌کنند. نمی‌دانم فدراسیون چه کار می‌کند، آنها فقط رأی صادر می‌کنند.

بازیکن پیشین استقلال گفت: من هم مانند تیموریان و رضایی از طریق AFC اقدام می‌کنم و حتی جلوی این باشگاه در نقل و انتقالات را هم می‌گیرم. دو سال است که طلب دارم و حسابم مسدود شده است.

 

2051

 

نظرات کاربران
A
دمت گرم کار خوبی میکنی آدم نباید از حقش بگذرد
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۴:۳۵
پاسخ
0
2
maryam
عجب تو هم زورت به استقلال فقط رسیده ..... خوب دارین خودتون و نشون میدین
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۹:۳۲
پاسخ
1
1
مسعود تاجی
من موندم کی تو رو فوتبالیست کرده ....
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۶:۵۳
پاسخ
7
3
متخصص باختن به تیم های دسته دومی فتح تهران 6تا ایرانجوان 5تا واخرینش شاهکار قشقایی
هر کسی با دوسال بازی برای ما اسطوره نمیشه لااقل این بازی کرده و طلبکاره شما به فکر اسطوره پوشالی خودتون باشید که پول دو فصلی که مربیگری نکرده را میخواهد اسطوره خخخخ یادم رفت ایشون اسطوره صبا و سایپا و بانک ملی بودن نه شما ادمین جان خیلی مردی
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸:۲۳
پاسخ
9
1
ااااا
طلبکاران استقلال و پرپولیس برن آسیا شکایت کنن. کار خوبیه. تا ادیگه این دو باشگاه مال ملت رو حروم این بازیکنای دوزاری نکنن. دو باشگاه با این همه طرفدار و ظرفیت اما مسئولین بی عرضه و مفت خور که به جای پرورش بازیکن مستعد فقط مال ملت رو هدر میدن.
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰:۱۸
پاسخ
1
8
رائول
خخخ... اگه جلو نقل و انتقالات استقلال گرفته بشه!!!
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵:۳۳
پاسخ
1
4
ma
خدایی حقوق حقوقتون به جا اگر یه سر به تراسفر مارکت بزنید متوجه خواهید شد شما یک سوم مبلغ قراردادتون حقتون است و مابقی به خاطر دلال بازی و بی کیفتی مدیران و واکنش های احساسی طرفداران موقع نقل و انتقالات است
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶:۴۷
پاسخ
1
6
ششعلی
بابا تو باشگاه این ششقلالیها چه خبره یکی میخواد ششقلال رو از لیگ قهرمانان حذف کنه البته به نظر من این کار خیلی به نفع فوتبال ایرانه چون جلوی آبرو ریزی که این ششقلالیها به بار خواهند اورد رو میگیره یکی میخواد ششقلالیها رو از فصل نقل و انتقالات جلوگیری کنه
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳:۳۴
پاسخ
5
35
Wien
چند روز پیش بعد از قرارداد بستن،بنگر نوشته بودم،حالا هر بازیکنی که نتونسته تیم پیدا کنه،کافیه خودشو به درخشان نشان بده،و گفتم بازیکنایی مث بیگ زاده و آندو تا چند روز دیگه با نفت قرارداد میبندند،که همین اتفاق هم افتاد،فقط حیف که عنایتی،برهانی،هادی عقیلی و ابراهیم صادقی از فوتبال خداحافظی کردن،والا آنها هم شانس داشتن.
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵:۴۸
پاسخ
3
23
فاطیمااستقلالی
واقعاخجالت آوره بی تعصب.
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳:۱۵
پاسخ
33
8
تیم ملی
پارسال اصلا بازی نکرد ولی تراکتور حقوقش رو کامل داد ولی استقلال دوساله سرکارش گذاشته! امسال استقلال سه بازیکن بیشتر گرفته که خارج لیسته ! خب باید با پول اونها بدهی اینهارو پرداخت میکرد یا مثلا در خط هافبک جپاروف جباری و شجاعیان رو با قیمتهای نجومی گرفته که یکیشون بس بود برای تقویت استقلال ! یا مثلا جپاروف و جباری تموم شدن ونباید قیمت نجومی بهشون داده میشد ! جباری نهایت 500تومن حقش بود که اگه استقلال نبود باید خدافظی میکرد از فوتبال یا مثلا نزدیک سه میلیارد حداقل هزینه شجاعیان شد که میشد بازیکن آزاد خرید یا اصلا نخرید باتوجه به بودن جپاروف وجباری ! خب بعد میگن زمین و ورزشگاه اختصاصی نداریم یا بدهی داریم! وقتی پول وبودجه رو حیف ومیل میکنند معلومه که دیگه پولی نخواهد موند
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱:۱۶
پاسخ
5
47
ابی تر از همیشه
همین مونده عنایتی بره شکایت کنه تا باشگاه رو منحل کنند منصور خان پور حیدری کجایی ؟؟
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰:۲۱
پاسخ
3
28
محمدرضا عبدی فاراب
دمت گرم متعصب !
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵:۴۲
پاسخ
6
36
شکور
باز هم مکتب کاج...این بار هاشم با تعصب....
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱:۰۷
پاسخ
11
43
Mohammad
آره کار خوبی میکنی. بی غیرت نیستی برو حتما شکایت کن پولت رو بگیر و تیم استقلال رو هم محروم کن از نقل و انتقالات تا دیگه پول کسی رو نخورن.
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰:۱۵