تاج: بیرانوند عذر‌خواهی کرد، کار او از تنبیه بهتر است

تاج: بیرانوند عذر‌خواهی کرد، کار او از تنبیه بهتر است

13633
09:49
16 شهریور 1398
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری همزمان دربی و مسابقه تیم ملی والیبال در یک روز و در یک ورزشگاه سخت است و برای نیروی انتظامی هم سامان‌ دادن تماشاگران دو رشته کار راحتی نیست.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، مهدی تاج درباره اینکه چرا دربی پایتخت روز یکشنبه برگزار می‌شود، گفت: این را باید حتما از سازمان لیگ بپرسید. آنچه که من می دانم این است که روز مسابقات والیبالی که برای مقدماتی المپیک در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی گذاشته شده، روز جمعه است. این مسابقه داخلی هم نیست. در شورای تامین که من حضور داشتم تاکید شد که این بازی در روزی غیر از روز دربی برگزار شود چون برای نیروی انتظامی سخت است که همزمان بازی دربی و والیبال را سامان بدهد.
وی افزود: جمعه بهتر است مسابقه برگزار شود اما به هر حال ما یک ورزشگاه آزادی داریم و استقلال و پرسپولیس هر دو در این ورزشگاه بازی می کنند، سالن 12 هزار نفری هم در آزادی است و باید رویدادهای بین المللی هم سامان داده شود.
رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بعضی وقتها بازی های بین المللی اتفاقاتی را رقم می زند مثل بازی مقدماتی ما در جام جهانی که شب عاشورا در ورزشگاه آزادی گذاشتند و ما راضی نبودیم این اتفاق بیفتد اما مجبور شدیم.
تاج در این باره که نمی شد مثل تاخیر لیگ برتر، دربی هم چند روز دیرتر برگزار شود، تصریح کرد: این را از مسئولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات بپرسید. ما بازی های مقدماتی جام جهانی را داریم که روز عاشورا شروع می شود.
وی که با برنامه سلام صبح بخیر صحبت می‌کرد درباره شکایت تراکتور از حرکتی که بیرانوند به تماشاگران تراکتور نشان داده، گفت: آقای بیرانوند مصاحبه ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه ای داد و اعلام کرد او منظوری نداشته و عذرخواهی کرده است. همین عذرخواهی بهتر از تنبیه کردن است. همین لیگ 2 هفته برگزار شده و بیرانوند یک هفته محروم بوده است. بنابراین قاعدتا برخوردها گزینشی نیست و منطقی رفتار می شود. هرکسی در جامعه فوتبال این کار را انجام بدهد. اولا من خودم عذرخواهی می کنم و نباید این اتفاقات بیفتد. مردم علاقه ای به این حرفها ندارند و دلشان می خواهد از فوتبال لذت ببرند و نباید فوتبال را به جایی رساند که مردم از آن دلزده شوند. رقابت تیم ها هم فقط باید در زمین و در همان 90 دقیقه باشد.

تاج در پایان درباره اینکه آیا قانون 90 به 10 اجرا می شود یا خیر توضیح داد: باید ستادی برای این قانون ایجاد شود. این قانون به نفع همه است و کنترل ورزشگاه ساده تر می شود و این موضوع در بازی با تراکتور اجرا شد.

2051

نظرات کاربران
حامد تبریزلی
عجب عجب عجب
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹:۰۷
پاسخ
6
42
محمد
چطور در مورد زمان دربی میگید از سازمان لیگو کمیته مسابقات بپرسید ولی درمورد حرکت بیرانوند نمیگید از کمیته انضباطی بپرسید؟؟؟؟؟!!!!!
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۴۸
پاسخ
4
44
حمید از مشهد
خداوکیلی تا امروز کلیپ بیرانوند رو ندیده بودم و فکر میکردم چه حرکت زشتی کرده که اینهمه هجمه راه افتاده!!! الان کلیپ رو دیدم و چیز خاصی جز با مشت زدن روی بازوی خودش ندیدم .. الان به حرف سید جلال میرسم که همیشه میگه میخان به پرسپولیس ضربه بزنن .. نمیدونم این حرکت بعد توهین های تراکتوریها بوده که اگه اینطوره تماشاگرای تراکتور باید محروم شن که بی دلیل بازیکن رو ۹۰ دقیقه بهش فحاشی میکنن.. اگرم توهین ها بخاطر این حرکت بوده که دیگه قانون رو نمیدونم آیا همچین حرکتی باعث ایجاد تشنج میشه و تنبیه داره یا خیر.. طرفداری هم نکردم بگین تعصبی نظر داد .. اصلا کارهم ندارم این حرکت بیرانوند بده یا نه ولی به عنوان یه پرسپولیسی ازش میخایم چون توی تیمی به بزرگی پرسپولیسه رفتارش رو کنترل کنه .آخه مدتی هم از حرکت قبلش با سرباز نیروی انتظامی نمیگذره.بابا بقیه بازیکنا هم آدمن .تاحالا یبار از علیپور و ربیع خواه و نعمتی و انصاری ازین حرکات ندیدیم ..یکم خودداری هم بد نیست بخاطر پرسپولیس.تیمها هم که کمین کردن حتی همین حرکت ساده رو تبدیل به فاجعه کنن که برا تیم حاشیه ایجاد کنن و محروم کنن بازیکن رو..
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳:۰۵
پاسخ
47
16
وریا
سوگولی ها نباید قبل از دربی محروم بشن بخدا اگه سید حسین حسینی بود صد درصد محرومش میکردن #نه به بی عدالتی
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵:۲۰
پاسخ
8
46
توپچی های آذربایجان
آقای تاج راهکار خوبی ارائه کرد از این به بعد همه همدیگرو فحش بدن بزنن هیچ اشکالی نداره یه معذرت خواهی کنن کافیه بلاخره معذرت خواهی از هر تنبیه بدتره آخه تبعیض تا کی عدالتم آرزوست
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸:۳۳
پاسخ
7
44
جی اچ
زنده بادببرانوند،بسوزیدهوچیگرا
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹:۴۳
پاسخ
38
14
فرشاد
عدالتت را عشق است اقای تاج. پس از این به بعد اقای تاج هر کی زد کسی را توی فوتبال داغون کرد بعدش عذرخواهی کرد فرقی نمیکنه از چه تینی باشه قابل بخشش هستش. همه عزیزان ساهد باشین و همه تیم ها از این حرکت و صحبت تاج در اینده استفاده کنین و به این حکم اشاره کنین. دیروز توی برنامه ورزش و مردم خود زنوزی گفت من شکایت را میکنم ولی نمره را کس دیگه میده.پس دیدید راست میگه. اونم گفت شکایت را نمیپذیرن. دیروز زنوزی فارق از تعصب رنگی بهش همگی احترام بذاریم که حقایق فوتبال را بی پرده گفتش.
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۱۶
پاسخ
7
30
سجاد
خیلی خنده داره. نمونه این کارها رو هر بازیکنی انجام بده محرومیت سنگین میگیره
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۲۹
پاسخ
9
30
Psh7
یادتون رفته همون سالی که ۴ تا دربی خوردید محکومیت رحمتی این بود که بره یه گوشه بشینه به کار بدش فک کنه؟
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲:۲۶
پاسخ
13
12
ج
چه آتیشی زدی استادبیروایول خخخ بوی سوختگی بلندشددوباره
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱:۴۵
پاسخ
24
12
ارتش سرخ
اگه قراره بیرانوندمحروم بشه پس صددرصدهم بایدهواداران تراکتورهم محروم بشن پس اگه بخششی بوده برای هردوبوده ولی چراشیشتایی هادارن میسوزن؟خونسردباشیدباباخخخ آدمین تراکتوری هستی پیام پرسپولیسی هارونمیزاری
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۴۶
پاسخ
25
14
علی
یعنی هرکاری دوست داشت انجام بده بعدش با یه عذرخواهی تموم بشه.اونوقت برا همه همینطوره دیگه.عدالتم آرزوست
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۵۰
پاسخ
10
27
کیان
آقای تاج ! اولاً قانون رو باید اجرا کنید و در محرز بودن محرومیت بیرانوند بحثی نیست و شما پریدی وسط که احتمالاً اگر کمیته انضباطی حکمی بخواد بده از این حکمهای کشکی باشه! دوماً‌ اگر هم قرار به عذرخواهی باشه باید از هواداران تراکتور عذرخواهی بشه. ایشون از کی عذرخواهی کرده؟ خودش اومده پیش شما پشت درهای بسته عذرخواهی کرده ؟!!! واقعاً نمی دونیم به حال این فوتبال بخندیم یا گریه کنیم ؟!!!
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲:۵۲
پاسخ
10
13
سید
چرا این الطاف فقط شامل پرسپولیس میشه! به خودت بیا آقای تاج! باید اون دنیا جواب بدین! دو روز ریاست ارزش این همه بی عدالتی ها را داره؟!!!
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱:۲۰
پاسخ
9
30
Molinho
اقا اصلا زورمون زیاده. همه پرسپولیسی هستن، حتی فیفا زیر مجموعه پرسپولیسه. همه رو هم خریدیم پماد هم تو خریدامون هست. ولی ادمین نمیشه خرید :)
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۰۲