تاج: تیم ملی نتیجه خوبی نگیرد روی کل فوتبال خاک مرده ریخته می‌شود

تاج: تیم ملی نتیجه خوبی نگیرد روی کل فوتبال خاک مرده ریخته می‌شود

5727
12:36
22 دی 1397
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایطی که این رشته با آن دست به گریبان است، گفت: اگر خدایی ناکرده تیم ملی نتایج خوبی در جام ملت‌های آسیا نگیرد روی کل فوتبال ما خاک مرده ریخته می‌شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، مهدی تاج درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: قدم اول را  مقابل یمن محکم برداشتیم. تیم خودمان را سرحال و قبراق دیدم. در مرحله گروهی، بازی با عراق برایمان تعیین کننده است. اگر آن بازی را ببریم، همانطور که انتظار داریم به عنوان تیم اول صعود می کنیم و تمام بازی ها در ورزشگاهی است که بازی اول برگزار شد. این هم برایمان یک امتیاز است.

او درباره اینکه کی روش رویای تیم ملی را حضور در جمع ۴ تیم نهایی دانسته که این صحبت انتقادات زیادی را در پی داشته است، گفت: من با سرمربی تیم ملی صحبت کردم. ایشان خیلی امیدوار است. اگر هم گاهی صحبت هایی می کند دلش نمی خواهد غرور به اردوی تیم ملی بیاید. کی روش اعتقاد دارد غرور در این سن آسیب جدی به بازیکنان می زند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره صحبت های حاشیه ای بعضی از مربیان و کارشناسان افزود: اگر نتیجه خوبی نگیریم خاک مرده روی کل فوتبال ریخته می شود. اینجا جای اظهارنظرات تفرقه انگیز نیست. امیدوارم همه کمک کنند. بازیکنان شرایط خوبی دارند و به قهرمانی فکر می کنند.

2051

نظرات کاربران
امیر رحیمی
امیدوارم مشکل برانکو با کیروش رو با یه نشست حل کنند. نه اینکه یکی از این دو رو اخراج کنند و باهاش ادامه ی قرارداد نکنند. تا زمانی که یه مربی نتیجه ی خوب می گیره و روند روبه رشدی داره باید باهاش قرارداد بست و هر وقت که رو به افول میذاره باید مربی رو کنار گذاشت. فعلا که رو به رشد هستیم و دلیلی برای عدم قرارداد نیست
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۰۳
پاسخ
1
15
عشقممم نیمار
اما اگ کیروش جونم بزارید بره ... این خاک‌ مرده رو‌ باید هرسال بهش عادت کنیم :-)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶:۲۵
پاسخ
63
56
ستار
جناب تاج شما چسبیدی به تاج و تخت و فقط به این خاطر هست که دوست داری تیم ملی نتیجه بگیره و اصلا شما و امثال شماها به فکر مردم نیستید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸:۰۰
پاسخ
23
55
رهگذر
خدایی کامنت خودت و بخون مگه کسی هم هست که دوست نداشته باشه تیم ملی نتیجه بگیره ؟؟؟؟؟ به فکر مردم نیستید دقیقا منظورت چیه خوب مردم هم دوست دارن تیم ملی نتیجه بگیره و خوشحال باشن مگه تیم ملی قهرمان بشه بده ؟؟؟؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳:۵۵
2
6
استقلال سلحشور
منظورتاج اینه که همگی تو این شرایط بایس از تیم ملی کشور حمایت کنن هاماشالله (سرخها ) شوما هم بهتر فعلا حمایت کنید ^_^
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵:۳۹
پاسخ
43
26
6*4
خیلی رو دارید :) هشت سال مربی بازیکن انتخاب میکنه و با همه بازیکنا آشناس,با فرهنگم آشناس...کلا تو این هشت سال همه چیو در اختیارش قرار دادید ,پول ,کمپ,حمایت....یه جام هم نیاورده :) انتظار قهرمانی هم نداشته باشیم?
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲:۳۵
پاسخ
45
47
رقیب
پس اعتراف میکنی که قبلا از کیروش مربی در انتخاب بازیکنانش هیچ کاره بوده و زدو بند بازی و باند بازی غوغا میکرده!!! واسه همینم هست دشمن زیاد داره چون کاسه کوزه خیلیا رو بهم زده و نون خیلیا رو اجر کرده!!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۲:۰۸
3
13
آبی تر از آبی
میشه بگید چه جامی باید میوورده؟ نکنه انتظار جام جهانی دارید؟ واقعا شما هوچیای کینه ایه، با حمایت از مربی حسودتون، دارین بزرگترین ضربه رو به تیم ملی میزنین، متاسفم براتون که پشت کسی در اومدین که هم داره از ایران گونی گونی پول میبره و به این راحتی تیم مملکتتون رو میفروشید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴:۳۷
6
11
امیر رحیمی
مگه برانکو توی تورنمنت بین المللی معتبری برای پرسپولیس جام آورده؟ هر دفعه یه ایرادی می گیرید به تیم ملی و سرمربی اش. هر چی هم ایرادهایی که میگیرید رو کیروش با تفکر مرتفع میکنه باز یه ایراد بنی اسراییلی دیگه می گیرید. یه بار میگن چرا جوانگرایی نمی کنی؟ بعدش جوانگرایی میکنه. دوباره میگن چرا بازیکن دورگه آوردی؟ بعد می بینند که قوچان نژاد چطور باعث صعودمون شد. یه ایراد دیگه میگیرند. دوباره میگن چرا بهترین دروازه بان رو کنار گذاشتی؟ بعد می بینند که بیرانوند رو بهترین بازیکن آسیا میکنه. گل هم اصلا نمی خوره. دوباره میگن چرا مصاحبه هاتون تیم ایران رو قهرمان نمی دونی؟ بعد می بینند که سرمربی های کره و ژاپن و عربستان و تیمهای قدر هم با همین روش فشار رو از روی تیم برمیدارند. ایراد میگیرند چرا هجومی بازی نمیکنی بازی میکنه باز میگن: چرا جام نیاوردی؟ عجب!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸:۴۱
6
17
پرسپولیسی
هر کسی حرفه ای فکنه می دونه کیروش عالی بوده واقعا هر چند رفتارش مناسب نیس ولی غرور رو به تیم ملی برگردونده مطلب دیگه همه حتی پرسپولیسیا نباید خوشحال شن از حذف تیم ملی چون ناکامی ایران ضربه مهلکی میتونه به فوتبال ما اعتبار ما حتی لیگ ما وارد میکنه یادتون نره قبل امدن کیروش نتایج ضعیف تیم ملی باعث شده بود حتی بازی های پرس و استقلال با سه چهار هزار هوادارا برگزار بش ک ازش به عنون قهر هوادارا با فوتبال یاد میکردن
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰:۵۶
پاسخ
30
36
ققنوس سرخ
یعنی بازیکنای تیم ملی متوجه نیستن که نباید حریفو دست کم بگیرن و با غرور بازی کنن حتما" کیروش باید با حرفهای مایوسانه اونا رو متوجه کنه!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸:۱۰
پاسخ
16
32
پرسپولیسی
امیدورم کیروش بعدجام ملتها بمونه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴:۵۴
پاسخ
102
113
شهربابک
اگه نربی ایرانی بود بعد از حذف مقابل عراق اخراج می شد
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰:۵۱
12
34
زرد سپاهانی
ولی اگه من جای کیروش بودم، تیم کلمبیا رو با اون همه ستاره و رتبه 12 فیفا ول نمیکردم برای مردم قدرنشناس ایران مربیگری کنم و از یه پروفسور تقلبی حرف بشنوم.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸:۱۶
47
45
جف شیش
کیروش رفتنیه خدا رو شکر
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹:۰۹
32
43
عارف پرسپولیسی متعصب
نه کیروش باید بره دیگه پشت سرش هم نگاه نکنه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸:۴۹
26
37
س
آخه این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا ازین ادبیات بی امیدو شکست خورده استفاده میشه؟؟ مگه دنیا به اخر میرسه جام بی کیفیت و بی اهمیت که یه طرف بالا ۳ گل میزنه رقیب صفر گل بدون شگفتی و ... اهمیتی هم نخواهد داشت یه اردنی اشتباهی برد بقیه همونه که باید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶:۳۷
پاسخ
43
88
HOSSAIN
فقط ببینین تاج که 8 سال هست جرات گفتن کوچکترین حرفی به کیروش رو نداره این حرفها رو زده... جام ملتها تموم بشه تا این کیروش بره و ما یک مربی با روحیه قهرمانی بیاریم...8 سال هست یه بازی زیبا ندیدیم... فقط تیمهای جنگ زده و قحطی زده رو بردیم... شما ببینین چند ساله ترکیب این کیروش از قبل معلومه و این خوب نیست برای تیم رنک 1 اسیا... به چه دلیلی قدوس ذخیره هست و طارمی فیکس !!!؟؟؟چرا رضایین بازی میکنه و وریا دخیره... چرا با انیکه دو تا مهاج مصدوم بودن اقای گل لیگ رو نبرد جام ملتها... چرا داره با اینده لیگ ما بازی میکنه... چرا از پدیده بازیکن نیست...چرا سپاهان نداره چرا پرسپولیس فقط یه نماینده داره ؟؟ کیروش تنها کاری کرد خوسات لیگ ما رو نابود کنه و نگاه کنین بازی کنهای خودش دارن بازی کنن.. بر اساس لیاقت دعوت نشدن بر اساس چیز های از قبل هماهنگی شده دععوت شدن... امیدوارم فوتبالمون بیشاتر از این ضرر نبینه... بازیکنای ما رو میفرسته لیگ های بی مصررف !!! اخرش هم معلوم نیست چی بشه... 8 ساله تنها دستاوردش بیرون کردن رحمتی و عقیلی بوده و گفته با بی نظمی مقابله کرده... دیگه همه دنیا اینو میشناسن برین ببینین برای چی ارز تیم افریقا کناره گیری کرد !!!؟؟؟دقیقا بخاطر همین مشکلاتی که با فوتبال ما دشات و کسی نمیخواد که ببینه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸:۰۰
24
31
حسین
آقای تاج تمدید کنید با کیروش ، تا دیر نشده ، اگه کیروش بره اولین کسی که باید پاسخ گوی نتایج آتی تیم ملی باشه خود شمایید . اونوقت اگه ازتون بپرسند چرا با مربی که بهترین نتایج جام جهانی رو گرفته و دوبار بی دغدغه ما رو برده جام جهانی تمدید نکردید جوابتون چیه؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹:۰۵
135
50
پرسپولیسیم
با سیستم حمایتی صرفی که از اقای سرمربی تیم کیروش داشتین و مزایا و قدرت بی حد و اندازه ای که تو این چند سال پیدا کرده، همینجوری بر روی اخلاق این فوتبال خاک مرده ریخته شده. ایشالله زودتر حذف بشن بره این اقا راحت بشیم.... متشکرم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸:۴۴
پاسخ
80
146
jd.dri
آدم های راستگو و پرتلاش قیافه های عبوسی دارند چون دائمآ در حال تفکر و سبک سنگین کردن مسائل هستند و با کسی شوخی ندارند چون مسئولیت شان سنگین است و باید پاسخگو باشند .... مرحوم دهداری که معروف به معلم اخلاق شد چهره عبوسی داشت و درواقع با بازیکنان سختگیر بود و بداخلاق .... آدم های بد طینت از حقیقت فرار می کنند و مجبورند طلبکارانه و دو پهلو حرف بزنند تا نیت پلیدشون معلوم نشه ...
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴:۵۰
4
24
فرانکو مظلوموویچ هوچی اوف
پرسپولیسی عزیز, ۱- آنگولا رزومه فرانکو رو پس فرستاده, اما اف سی واراجدین میخوادش, خبر درسته؟؟ ۲- جام اخلاق میخواین, خوب با مایلی برین بگیرین, همیشه دم از کاپ اخلاق میزنه....
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱:۴۸
26
17
بادام
کی گفته خاک مرده ریخته میشه؟ دفعه قبل تو یک هشتم عراق حذفمون کرد چی شد مگه؟ بازی های لیگ و ACL هنوز جذابیت زیادی واسه فوتبال دوستا داره ، خداوکیلی حرفم منطقیه ، بیشتر از 90 درصد هوادارای تیم ملی طرفدار یه تیم فوتبالن که واسشون جذابیت داره بازیای تیماشون ادمین جان خواهشا تایید کن
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶:۴۱
پاسخ
34
103
استقلال سلحشور
داره با ادبیادت خودش میگه که از تیم ملی کشورتون حمایت کنید حالا هر کی یه تعبیری از صحبتهای تاج میکنه حرف اخرش حمایت همه هست آباریکلا شوما هم حمایت کنید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲:۴۵
30
9
جواب آقای بادام
چی میگی ، حالت خوبه ؟ تیم ملی رو همه مردم نگاه می کنن ، پیر و جوون ، زن و مرد . ولی بازی باشگاهی بیشتر یه مشت بچه دبستانی هستن که کری قرمز و آبی با هم دارند .
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳:۵۱
70
119
عربستان ژاپن کره
اقای تاج از زمان اقای کفاشیان روی این فوتبال خاک مرده ریخته در زمان شما مراسم کفن و دفنش داره برگزار میشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳:۳۵
پاسخ
26
84
عادل
اگه فرد مقتدرتری رئیس فدراسیون بود تیم ملی اینقدر حاشیه نداشت!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵:۴۱
پاسخ
16
100
عارف 2000
خدا کنه تیم کیروش نتیجه نگیره، برای من خیلی خبر خوبیه. ادمین لطفا بچاپ حرف بدی نزدم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳:۵۰
پاسخ
89
56
نه قرمز نه آبی
خب با اسم این دوستمون میفهمیم میانگین سنی مخالفان تیم ملی حدود 18ساله که سنشون به دوران قبل از کیروش قد نمیده
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۰۲
2
9
parsa
واقعا برات متاسفم که آرزوی نتیجه نگرفتن تیم ملی کشورت رو میکنی؟؟؟!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱:۱۳
5
6
ناشناس
یکی به آقای تاج بگه ، شما تدارک خوبی برای تیم ملی دیدی که نتیجه خوب میخوای !!!؟؟؟ تیم ملی نتسجه نگیرد باید آقای تاج برود.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲:۱۸
پاسخ