تاج: حذف استقلال از آسیا؟ استقلال تقریبا همه بدهی‌های خود را پرداخت کرده است

تاج: حذف استقلال از آسیا؟ استقلال تقریبا همه بدهی‌های خود را پرداخت کرده است

3377
13:59
15 آذر 1398
مهدی تاج اعلام کرد که استقلال و پرسپولیس همه بدهی‌های خود را پرداخت کرده است.

به گزارش وب‌سایت نود، تاج درباره شایعه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من باید از باشگاه پرسپولیس قدردانی کنم که بسیاری از بدهی های خود را پرداخت کردند. استقلال هم تقریبا همه بدهی‌های خود را پرداخت کرده است. حتی فیفا هم پذیرفت که بدهی پروپییچ را بدهد. ما به آقای اینفانتینو گفتیم که آمریکا غلط می‌کند که می‌گوید پول فوتبال را ندهید! نظر اینفانتینو هم این است که ورزش از سیاست جداست. من به دنبال این هستم که ببینم استقلال مورد دیگری برای بدهی دارد یا نه. البته تیم تراکتور هم قبلا بدهی زیادی داشت که همه را تسویه کرده است. ما به دنبال راه‌های درآمدزایی برای همه باشگاه‌ها هستیم تا بتوانند حیات داشته باشند.

4416

نظرات کاربران
رضا
واقعاً از نظر شما سیاست از ورزش جداست ؟؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲:۱۲
پاسخ
0
28
حسام
باید به تیمهایی که تو اسیا می خوان بازی کنند کمک کنید.بیاد حداقل 1.5میلیون دلار به این چهار تا تیم بدین تا با قدرت تو رقابتها حاضر بشن.یعنی خوشحالی مردم انقدر براتون ارزش نداره؟!کمکشون کنید.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۲۷
پاسخ
13
38
یوهان کرایوف
جالبه تو مصاحبه امروز آقای تاج گفتن فیفا گفته بانکی نیست که طلب ویلموتس رو از مطالبات فدراسیون پرداخت کنه ولی میگن به فیفا گفتم آمریکا غلط میکنه نزاره مطالبات استقلال پرداخت بشه. آقای تاج بیا مردونه اعتراف کن کاری که خطیر با درایت حقوقی انجام داد من نتونستم انجام بدم. البته اینم بگم اصلا از رفتارهای آقای خطیر خوشم نمیاد ولی تو زمینه حقوقی کسی مثل اون نیست.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۵۶
پاسخ
8
76
......
مگه میزارن حذف بشه وزیر میره تا مالزی میاد
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸:۱۲
پاسخ
107
34
حامد اس اس
اون واسه پنالتپولیس بود که وزرا و سفرا برای حل مشکل با وزرا و سفرای کشور ترکیه مذاکره کردن.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۲۵
12
26
ستارگان سرخ ایران
خداییش وزارت ورزش و فدراسیون به هر دو باشگاه کمک می کنن ولی خب دیگه تواناییشون در همین حده که می بینیم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۱۵
3
7
زرد سپاهان
اشتباه گفتی ... اون اردوغان ه که برای پیروزی وساطت کرد وگرنه با شکایت ریزه اسپور باید سقوط می‌کردید دسته یک ...
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۴:۱۹
10
25
مسعود گل باشی
اون پس پس بود وزیر تا قطر رفت واومد یادت که نرفته ؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱:۴۸
25
63
آبی
استقلال و پرسپولیس با فروش بازیکنان استقلال بدهی های خود را پرداخت کردند........
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۳۰
پاسخ
27
101
مهریار
مگه استقلال غیراز صیادمنش و مجیدحسینی کسی رو فروخته که روی هم پول قرارداد اونها نزدیک یک میلیون دلاره که اگه بدهی شفر و قرارداد استرا و دیاباته رو اضافه کنیم باید ۳میلیون دلار هم بگذاره روی اون پول ،نه اینکه بدهی پرسپولیس کبیر رو که دوبرابر اونها از سامانه هواداری درآمد داره رو بده.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۳۴
60
33
علی
سلام ب همه دوستان بنظرم استقلال برای اسیا ی مهاجم و ی پلی میکر میخاد ی مهاجم درحد دیاباته ی پلی میکر درحد جباروف پاتوسی پرسپولیسم همه چی تمومه ب دو شرط اولا سرمربی مث بازی ذوب مهره هاشو درست بچینه دوما ی مهاجم تاپ اضاف کنن ب امید موفقیت سرخ ابیا و ب خصوص تیم محبوبم استقلال
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۱۵
پاسخ
11
85
ستارگان سرخ ایران
با آرزوی موفقیت برای تیم شما در آسیا ان شا الله که پرسپولیس با جذب یک مهاجم خوب مثل شما توی آسیا جولان بده
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲:۲۱
1
6
تاج کبیر اسیا
باز نتیجهذ گیری استقلال شروع شد حاشیه سازی دوستانم شروع شد پرسپولیس دویست میلیارد بدی داشته استقلال صد میلیارد چطور استقلال همیشه در شرف حذف از اسیاس و پرسپلیسیا خیالشون راحته؟اسپانسر مشترک این چیزاهم داره
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۳۷
پاسخ
15
95
حمید
اسپانسر مشترک بسود استقلال که. طرفدار پرسپولیس بیشتر. پرسپولیسیا بیشتر کمک میکنند بعد ۵۰.۵۰ حساب میکنن براشون.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۳۴
11
4
سیروس
کوتاهی کردی برای نابود کردن استقلال همین یه کار مونده بود که یادت رفته انجام بدی!!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۳۷