تاج: حرکت تماشاگران زشت بود/قول گرفتیم امنیت کامل برقرار شود

تاج: حرکت تماشاگران زشت بود/قول گرفتیم امنیت کامل برقرار شود

2692
19:00
16 اسفند 1394
وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: حرکت تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی در پرتاب نارنجک خیلی زشت و بد بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: حرکت تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی در پرتاب نارنجک خیلی زشت و بد بود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، مهدی تاج در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی درباره پرتاب نارنجک توسط هواداران دو تیم گفت: حرکت تماشاگران خیلی زشت بود چرا که دبیر کل امنیت یوفا در ورزشگاه حضور داشت.

وی ادامه داد: امروز از دو باشگاه قول گرفته بودیم که امنیت کامل برقرار باشد اما متأسفانه در حضور وزیر ورزش و جوانان و میهمانان خارجی که گفته بودیم امنیت ورزشگاه‌های ما بالاست خیلی زشت بود و شکل خوبی نخواهد داشت اما این واقعیت فوتبال ما است و باید آن را پذیرفت.

 

2020

نظرات کاربران
اذربایجان
یه سوال طرفدارای پس پس رو چرا تو نظرا نمیبینم ؟ نچ نچ دیگه ابرو براشون نمونده که بیان نظر بدن
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶:۱۰
پاسخ
0
0
سعید سرپل ذهاب
متاسفانه علت دقیق این حرکت زشت مشخص نیست،و بین صاحب نظران اختلاف آرا مشاهده میشه،عده ای از عزیزان جانم بر این باورند که مواد بکار رفته در ساندویچ علت اصلی این حرکت هستن،بعضی تند بودن سس رو علت میدونن،و دوست خوبم میثم بر خلاف این نظرات معتقده که ساندویچ به این تماشاگران نرسیده!!! واقعا گیج شدم من.
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶:۲۰
پاسخ
0
3
meysam
آخه بهشون ساندویچ ندادن عصبانی شدن
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۱:۵۸
پاسخ
4
14
امید تراختور
آقای تاج!چرا برادرم جمع میبندی؟؟؟هواداران تراختور نارنجک پرتاب کردند؟ما آبرو داری می کنیم اینا آبروریزی می کنند کی تو بازیهای آسیایی ما مواد محترقه پرتاب کردیم تو لیگ هم همین طور
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰:۵۰
پاسخ
11
15
انتی ساندویچ
سسش تند بود داغ کردن زدن به سیم آخر
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱:۵۱
پاسخ
3
23
رسول
آقا من یه سوال داشتم ، میشه یکی به من جواب بده؟!! : (سوالم اینه که دیگه طرفدارای پرسپولیس باید دقیقا چی کار کنند تا محرومشون کنند؟!!!! دقیقا برای چی محروم نمیشند؟! )
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۶:۰۶
پاسخ
19
31
4پولیییییییس
منطق پرسپولیسیا: چون ما پرطرفدارتریم
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸:۱۷
4
16
حامد
مشکلی نیست، آقای حسن زاده حالا میخوان جلسه تشکیل بدن به خاطر نارنجک های پرسپولیس ، حنیف عمران زاده رو محروم کنن :))))
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۷:۰۸
4
18
انتی ساندویچ
ساندویچ زیاد خوردن انرژیشونو تخلیه کردن
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۹:۵۳
پاسخ
34
45
امیر
خخخخخخخخ
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۶:۳۲
3
15
atighe
عجب پرتاب دستی داشتااااااا
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۶:۱۰
پاسخ
20
36
اذربایجان
البته سسشم بی تاثیر نبود :p
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴:۲۲
0
0
رضا
تاثیر ساندویچ بوده
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵:۰۴
36
47
امیر آبی
وای مامانم اینا ..... کوچولای 4پولیسی دیگه از این کارا نکنین ها چون اوف میشین باشه عموییا (واکنش رییس سازمان لیگ به انفجار نانجک در ورزشگاه)... حالا چون لابی پولیسه میگن اشکال نداره ولی اگه یه تیم شهرستانی این کارو کرده بود خدا میدونه چه بلایی سرش می آوردن ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۴:۴۵
پاسخ
36
45
بابک
باید این طرفدارا رو 2 بازی محروم کرد و چند میلیون جریمه کرد ! به خدا اگر اینکار رو نکنن معلوم میشه خود تاج و کفاشیان هم از این کارها خوششون میاد و حمایت میکنن :| تراکتور یه فوش میده میگن یک بازی محروم ! یک برف پرتاب میکنه میگن یک بازی محروم ! یک کاری میکنه میگن یک بازی محروم ! به خدا اگر این کار رو نکنن معلوم میشه فدراسیون فوتبال رو تاج و کفاشیان هیچکاره هستند و پشت تیم های تهرانی و فارس ها هستن و فقط واسه فوتبال آذربایجان این قوانین هست و واسه فوتبال تهران این قانون ها نیست ؟ ... تو رو خدا چاپ کنید ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۴:۳۹
پاسخ
37
37
اریا444
فرهنگ فوتبالی اورپا کجا ما کجاااااست متاسفم ....حالا عربستان میتونه ادعا کنه و میزبانیو ازمون بگیرند.....
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰:۰۱
پاسخ
8
78
حمید
این واقعیت فوتبال ما نیست ... واقعیت هوادارای پرسپولیسه ... پس چرا بازی استقلال از این اتفاقا نمیوفته ؟؟؟!!!!
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۷:۵۴
پاسخ
87
78
امین
ترفند پرسپولیسی ها برای جلوگیری از محرومیت هواداراشون : ( کار عربستانی ها بود.....!!!!!) این جملشون من رو یاد دوران دبستان انداخت! هر چی میشد ، میگفتیم کار بعد از ظهری ها بوده!!!
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۲:۱۲
16
34
6666666
دو فصل پیش تو بازی استقلال و الهلال همین طرفداران ششتقلال بودن سمت نیمکت عربا نارنجک زدن
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۷:۳۴
32
41
حمید
واقعا بعنوان یک ادم بیطرف قبول دارم. دلیلش هم حساس سازی زیاد بازی های پرسپولیس و زیاد صحبت کردن در مورد قهرمانی و غیره شما نگاه کنید چقدر فقط از تمرین این تیم فیلمبرداری و گزارش هر روز است ولی بقیه تیم ها هیچ. اگر دوستان مدیا و خبر رسانی بیشتر دقت کنن به حیطه خبررسانی و حساسسازی بازیها تماشاچیان کمتر احساسی میشن که وقتی تیم شون نیاز به برد دارن اینطوری نارنجک نزنن دوستان خودتان قضاوت معقول داشته باشید.
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۳:۳۸
6
34