تاج: سرمربی تیم ملی برای دیدار با سوریه و کره انتخاب می شود/ اسامی را از رسانه ها می شنوم

تاج: سرمربی تیم ملی برای دیدار با سوریه و کره انتخاب می شود/ اسامی را از رسانه ها می شنوم

11441
12:28
22 فروردین 1398
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را برای دیدار دوستانه با سوریه و کره جنوبی انتخاب می کنیم.

به گزارش وب سایت نود، مهدی تاج که امروز در حاشیه مسابقات چند جانبه به یاد پیشکسوتان فقید رسانه شرکت کرده بود در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی به هر حال باید انتخاب شود. ما با سوریه و کره جنوبی بازی های دوستانه داریم و طبیعتا اگر حتی سرمربی تیم ملی همین الان هم انتخاب شود، کار خاصی نمی تواند انجام بدهد.

وی افزود: یک مجموعه در حال کار است ولی بحث ارز و مباردلات اسنادی داریم. ما همین الان 900 هزار دلار پول به حساب ای اف سی واریز کردیم که به حساب کی روش بریزد، این پول 4 ماه است از خزانه فدراسیون خارج شده اما به حساب او نرفته است. مبادلات اسنادی حتی یک هزینه هایی دارد ولی هنوز پول به حساب کی روش نرفته است. من دو روز پیش در ای اف سی بودم و راه حلی برای انتقال این پول پیدا کردیم که این راه در حال انجم است.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی با سوریه و کره سرمربی تیم ملی انتخاب می شود یا خیر، گفت:حتما انتخاب می شود.

وی در خصوص اینکه اسامی مطرح شده برای تیم ملی را تائید می کند یا خیر گفت: نه این اسامی را خود من از رسانه ها می شنوم.

2051

نظرات کاربران
محمدرضا
سرمربی تیم ملی که معلومه دیگه اینقدر پلیس بازی نداره،رنار
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴:۴۳
پاسخ
5
13
آفتاب پرست
همیشه بدون فکر و برنامه عمل کردیم!!! ژاپن سرمربیش رو فردای باخت به بلژیک از کار برکنار میکنه و در همون روز سرمربی بعدشو معرفی میکنه!!! میدونین چرا؟؟؟ چون اونها نقشه راه دارن!!! وقتکشی و خرد جمعی و حالا امروز نشد فردا میشه ندارن!!! برای من جالبه چرا هیچوقت فدراسیون یه لیست از سرمربیان جایگزین کیروش نداشته؟؟؟ چرا هیچوقت آماده نبوده؟؟ مگه کیروش بیش از 10 بار استعفا نداد؟؟ پس چرا همچین لیستی نداشتن؟؟؟ شاید خیلی ها بگن اینطوری زیرآب کیروش زده میشده و باید ازش حمایت کرد!! بله درسته اما داخل مدرنترین و ایمن ترین هواپیماهای دنیام چترنجات میبرن چون همیشه پلن B دارن!!! اما ما چی؟؟؟ اینو بهتون قول میدم اگر سرمربی اینده تیم ملی با این وقت کشی از داخل لیگمون انتخاب نشه، مطمئنا یکی از بدترین انتخابها رو انجام میدن که نتیجه مسلمش عدم صعود ما به جام جهانی قطر خواهدبود!!! خیلی زیبا داره تاریخ برامون تکرار میشه!! همون بلایی که وقتی برانکو از تیم ملی رفت در 2006 برامون افتاد و تا 2011 که کیروش اومد باهاش درگیر بودیم!!!
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵:۱۹
پاسخ
3
81
سعید
به نظرم حمید درخشان بهترین گزینه برای تیم ملیه.
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۵۱
پاسخ
64
60
امین خان کلهر
تا علی چینی هست درخشان رو میخوایم چیکار ؟؟
۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۵۷
12
15
علی
با برنلمه ریزی لیگ که کی روش انجام داد و شماها هیچ کاره بودید گند زدید به لیگ لطفا برید همگیتون با هم
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۱۴
پاسخ
27
43
مهدی
آرسن ونگر رو بیارن یه کم بازی حجومی کنیم
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۲۵
پاسخ
27
88
علیرضا م.
اینطور که این دوستان گفتن بزرگتر از کیروش رو میاریم، من واقعا منتظر یک مربی در اندازه های ونگر هستم... به هر حال از اونجایی که آرزو هزینه نداره، ای کاش ونگر سرمربی تیم ملیمون بشه
۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۲:۵۳
0
29
حسام
به هر حال این مربی که قراره بیارین باید با بازیکنان و فوتبال ما اشنا بشه؟چه بهتر الان که اوج رقابت لیگ برتر و لیگ قهرمانان اسیا است این انتخاب انجام بشه.لابد همون لیست کی روش را قراره از طرف خودتون دعوت کنید؟این بازیکنانی که الان درخشیدند تکلیفشون چی میشه؟ارسلان مطهری.محمدرضا حسینی.محمدنادری.شجاع خلیلزاده.امیدنورافکن.پیام نیازمند.سیدحسین حسینی....
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۲۷
پاسخ
15
84
ممد نبودی
شجاع خلیلزاده بخاطر اخلاق و اعتماد به سقفش اصلا در حد تیم ملی نیست.
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷:۱۴
78
41
کوهمره.جروق
نکنه میخوان مورینیو بیارن. آمو یه مربی کروات بیارید بهتره مامیچ.برانکو.دالیچ.دنیزلی یکی از این چهار نفر بیارید تیم ملی را سرحال میارن
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴:۲۴
پاسخ
104
19
اف سی دوپینگ ۱۳۲۴
مامیچ؟مربی ای که استقلال بردتش با جووینکو و گومیس؟دالیچم که فعلا کرواسی هست...دنیزلی هم بعیده با سنش...برانکو هم که نمی ذاریم
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۰۶
10
46
مصطفی رمی
اینطوری که اینها پیش میرن معلوم نیست چه زمانی سرمربی رو انتخاب میکنن دقیقه نودیها جالب اینجای که آقای تاج میگن فرقی نداره الان انتخاب بشن یا دو ماه بعد. چطور فرق نداره اگه تا الان انتخاب میشد میتونست بازی های باشگاهی رو تماشا کنه یک آشناهی نصف و نیمه ای با بازیکنها داشته باشه بد نیست
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۵۷
پاسخ
0
58
عشقممم نیمار
حیف ک‌سرمربی اینده تیم ملی .. یه کرواتیه :-P
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۴۳
پاسخ
77
33
سپهر
کلا معلوم نیست تو فدراسیون ما چی میگذره خودشون هم سر گیجه گرفتن با این انتخاب کردن سرمربی آقای ناظمی منتظر طلوعی دوباره هستیم و همچنان بعد از گذشت تقریبا 4ماه طلوع نکردیم. یعنی تا فیفا دی بعدی که 2.3ماه دیگه میشه طلوع نمی کنیم و آقای تاج راستی نائب رئیسی ارشد آسیا مبارک البته کفاشیان هم بود ولی ما چیز خاصی ازش ندیدیم برای خودمون انجام بده فقط خنده هاش برای همه ما به یادگار مونده امیدوارم شما با خنده هات بعد از بازنشسته شدنت معروف نشی با کارهایی که کردی به یاد بمونی ادمین با احترام بچاپ
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۴۸
پاسخ
1
67
تیم ملی ایران
از ایوانکویچ مشورت بگیرید ببینید آشنایی داداشی کسیو داره بیاره؟
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۱۸
پاسخ
67
102
عجیبترین فدراسیون دنیا
برای مربی آوردن خیلی زوده بابا چه خبره مگه جنگه ، حالااااا حالاااها وقت هست آخرم یکیو لحظه آخرمیارید میگیدهمینه که هست
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۰۱
پاسخ
1
121
حمید پرسپولیس آث میلان
به نظر خودم اگر همین مارکار آقاجانیان رو مربی تیم ملی کنند خیلی عالیه بلاخره چند سال دستیار کیروش بوده اگر بهش فرصت بدهند میتونه موفق بشه .
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۲۱
55
36
سیمرغ
امیدوارم یه مربی خوب بیارند
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳:۰۲
5
58
کیومرث
امیدوارم هر کی هست اولا از این ویچای درجه ۳ نباشه دوما مربی با کاریزمایی باشه که به کسی باج نمی ده .
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۴۹
پاسخ
95
101
امیر
من هم امیدوارم. در صورت انتخاب شدن برانکو، حرف کیروش هم درست از آب درخواهد آمد که می گفت می خواهند برانکو را جانشینش کنند.
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۰۸
36
36
النینو
زمانی که نیاز به بازی ملی داشتیم با کره بازی نگرفتند سیرالئون پیدا کردند حالا که سرمربی نداریم دوتابازی گرفتند فدراسیون کم کم ستاره ششم هم باید بزنی ادمین لطفا چاپ کن
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۵۵
پاسخ
5
113
حسینی
آقا، ای جماعت یورگن کلینزمن رو میارن. حالا ببینین دیگه. کی گفتم بهتون.
۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۰۲
4
6
عرفان
همینم اونا درخواست دادن وگرنه اگه با تاج بود با توگو بازی میکردیم