تاج: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به زودی انتخاب می‌شود/ نام‌های مطرح شده جدی نیست

تاج: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به زودی انتخاب می‌شود/ نام‌های مطرح شده جدی نیست

13163
14:14
07 اسفند 1397
گروه استان‌ها ـ رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مسیر خوبی را طی می‌کند و به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم،  مهدی تاج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک پروسه است که در فدارسیون در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه تاکنون هر اسمی مطرح شده من نشنیده‌ام، عنوان کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال دارد یک مسیر خوبی را طی می‌کند و به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

تاج افزود: ساختمان پک را ببینید، یک ساختمان معتبر فوتبالی بوده در آسیا دو کشور از جمله قطر دارد.

او تصریح کرد: تیم ملی بزرگسال، امید، نوجوانان، جوانان و نونهالان در اون پک یک اتاق دارند و در مجموع همه با یک رویه با هم کار کنند و با هم می‌نشینند و اتاق کنار همدیگر و سیستمی با هم ارتباط دارند و از صدر تا ذیل همین مسیر است و نوجوانان از جوانان، امید از جوانان و بزرگسال از امید بهره می گیرد.

2051

نظرات کاربران
تاج بازنشسته شاغل
اقای بازنسشته چه وقت از فوتبال میری کنار تا وتبال ایران یک نفس راحت بکشه و فدراسیون و سازمان لیگ از این بی هرج و مرجی دربیاد
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۰۴
پاسخ
30
74
علیرضا م.
الان تمام تیمای مملکت خیلی با نظم و خوبن، فقط فدراسیون بی نظمه! نظمش از تمام تیم هامون که مدیر غیربازنشسته دارن بهتره! می خوای اعتراض کنی، به مدیران "انتصابی" سرخابیا اعتراض کن!
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۲۵
17
27
پارسوماش بختیاری
کاش مربی مراکش میومد ایران مربی خوبیه تیم و از پایه درست میکنه یا مربی عربستان تو جام جهانیم بیاد خوبه ...
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۳۵
پاسخ
25
45
طرفدار
انتخاب سرمربی تیم ملی مسیر خوبی رو طی میکنه!!!! دقیقا از وقت کشی و بیخیالی فدراسیون و پیام های مدیرروابط عمومی وزارت ورزش مشخصه که مسیر انتخاب به چه شخصی منتهی میشه!!! همه ی مسیرها به یک نفر میرسه!!! اونم برانکو!!! اول بازی با اسامی بزرگ و گرون قیمت!! بعد عنوان کردن اینکه اونها علی رغم پیشنهاد عالی ایران این سمت رو قبول نکردن!! نزدیکی به مسابقات انتخابی جام جهانی و لزوم بر شناخت بازیکنان ایرانی و مسابقات لیگ!!! نبود وقت و مصلحت اندیشی و انتخاب از بین مربیان ایرانی و خارجی شاغل در لیگ!!! لزوم اعتماد مجدد به برانکو که سابقه حضور موفق در تیم ملی رو داشته و بخاطر حضور سه سالش در ایران شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و لیگ پیدا کرده!! انتصاب برانکو به سمت سرمربی تیم ملی پیش شروع فصل اینده!!! این پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی بود که براتون عنوان شد!!!
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۱۴
پاسخ
42
117
سام
نه شفر قراره مربی تیم ملی بشه من 100% مطمئنم
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۳۰
70
18
یک قدم جلو
شما لطف کنید بگید آقای برانکو گزینه مد نظر نیست، از این بابت خیال ما طرفدارها رو راحت کنید،
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰:۲۵
پاسخ
89
74
پرسپولیسفن
امیدوارم دالیچ هم گزینه نباشه
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۱۱
18
61
سام
%1000 در آخر شفر مربی تیم ملی میشه. برای همین هم فرهاد مجیدی را آورده اند.
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳:۴۵
پاسخ
106
17
حمید
پک را کیروش ساخت قسطی پولشو بش دادید حالا افتخارشو زدید بنام خودتون؟ با کلی تلاش این میراث از کیروش مانده نابودش نکنید
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲:۳۵
پاسخ
42
145
kamran
کیروش ساخته!!!!!! خودش معمار بوده یا باباش؟
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۴۳
109
21
مهم نیست
کیروش بازی لیگ ما رو به زور نگاه میکرد حالا میره بازی خامس بایرن تماشا میکنه دم کلمبیا گرم قرارداد محکمی نوشته هرکی میارید از گذشته درس بگیرید
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶:۰۹
پاسخ
126
92
کیا
معلومه اون بازی دیدن هم داره.. بیاد بازی نفت مسجد سلیمان و سپید رود رو‌ببینه؟!! لیگ بکش زیرش ایران که دیدن نداره !
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۱۶
19
98
محمدرضا
ویاش بواش می تواند گزینه باشد اگر اقتدار لازم را داشته باشد در برابر بازیکن سالاری
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹:۱۳
پاسخ
46
25
رسول مشهد
اقا کی روش رفت دیگه استقلالیها خواهشا دست از سر برانکو بر دارین ما برانکو رو به تیم ملی نمیدیم/مگه برانکو این چند سال چه بلایی سرتون اورده که میخواین از پرسپولیس بره تیم ملی
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶:۲۹
پاسخ
173
31
سام
شفر بهترین گزینه است برای مربی گری تیم ملی
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵:۲۴
پاسخ
185
12
روح اله
من که لایک را زدم. دست بردارید از سر برانکو.
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰:۱۱
67
14
عشقممم نیمار
معلومه نام های مطرح سده ..جدی نیس.. چرا؟؟..چون سرمربی تیم ملی ..الانشم مشخصه و‌ اون‌ برانکو‌ ایوانکوویچه :-)
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸:۵۹
پاسخ
71
176
ایوب عشقپولیسی خنج فارس
چقد این برانکو شما 6تقلالی هارو سوزنده ک هرچند بار دیگه هم بگه ک من از پرسپولیس نمیرم و همینجا میمونم ک دوچرخه سواران و بسوزونم بازم شما توهم سرمربیگری برانکو تو تیم ملی و می‌زنید
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹:۵۵
100
17
مهرشاد
خدا رو چه دیدی شاید هم شوفر !!!!!!!!!!!
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷:۳۲
129
12
ESTEGHLAL
" طرف رو به ده راه نمی دادن آدرس خونه کدخدا رو میگرفت آقای تاج شما که بازنشسته هستی بجای اینکه با زبان خوش استعفا بدی بری دنبال سرمربی هستی؟؟؟!!!! عمویی اول یه فکری بحال خودت کن که داری قانون رو دور میزنی
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲:۳۳
پاسخ
29
106
آریا
یعنی شما نمیدونید فدراسیون فوتبال با قوانین فیفا کار میکنه نه مصوبات مجلس؟ اگه جرأت دارن رسما اعلام کنن طبق قوانین دولتی ایران تاج رو عزل میشه. طبق معمول برای دور زدن قوانین بین المللی راهکار ارائه میدن. پشت پرده تاج رو وادار به استعفا میکنن تا دهن فیفا رو ببندن ولی نمیتونن با دستور دولتی عزلش کنن.
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹:۲۲
4
26
یاس
امیدوارم پایین تر از کی‌روش و با دستمزد بیشتر نباشه