تاج: ویلموتس نسبت به مربی قبلی، فدراسیون محور است

تاج: ویلموتس نسبت به مربی قبلی، فدراسیون محور است

3553
16:55
28 اردیبهشت 1398
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:فرق ویلموتس نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی این است که این مربی بلژیکی فدراسیون‌محور است.

به گزارش وب سایت نود، مهدی تاج با اشاره به اینکه مبنای فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی چیست، گفت: مبنای ما این بود که در ابتدا وی سنی میان ۵۰ تا ۵۵ سال داشته باشد و او حتماً رزومه سرمربیگری تیم‌های ملی را در کارنامه‌اش داشته باشد.

وی افزود:‌2 دستیار خارجی برای ویلموتس در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها در المپیک مارسی کار کرده و بسیار قوی است. ۳-۴ دستیار داخلی هم برای او در نظر گرفته‌ایم. ضمن آنکه قرار است از بین دستیاران داخلی وی یک نفر را انتخاب کند که در واقع از دل این مربی داخلی یک سرمربی خوب بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ویلموتس فردا امضا خواهد شد، گفت: این مربی زمانی هدایت تیم ملی بلژیک را برعهده گرفت و تیم ملی این کشور را که اتفاقا یک کشور محسوب می‌شود از رده ۵۴ دنیا به اول دنیا هدایت کرد که این کار اصلاً ساده نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: ما برای انتخاب این مربی با کمیته فنی صحبت کردیم و آنها ویژگی‌ها را اعلام کردند و ما هم با همین ویژگی‌ها سراغ سرمربی جدید تیم ملی رفتیم.

تاج در پاسخ به این سؤال که تفاوت ویلموتس با کی‌روش را در چه می‌بیند، گفت: فرق ویلموتس نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی فدراسیون‌محور است و البته قرارداد او فردا امضا می‌شود ولی همه چیز در آن گنجانده شده از مصاحبه نکردن علیه مربیان داخلی تا روزهای مرخصی و نحوه تعامل ما مربیان لیگ و مسائل دیگر.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ قرارداد ویلموتس مشخص است، گفت: مبلغ قرارداد این مربی قابل افشا نیست مگر آنکه دو طرفه باشد البته مفاد قرارداد قابل انتشار است و مشکلی وجود ندارد. در واقع عقد قرارداد با ویلموتس به نوعی تجربه قرارداد با کی‌روش است که ما آن را لحاظ کردیم.

2051

نظرات کاربران
فدراسیون پیروزی تهران
خوشبحالش ویلموتس پولدار شد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۲۶
پاسخ
14
12
امیر
این مربی مفتش هم گران است.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹:۲۶
پاسخ
12
23
پرسپولیس سرورته
حس خوبی بهش ندارم.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶:۰۸
پاسخ
12
27
امید پرسپولیسسسی
اقای تاج‌ تا کی پنهان کاری. متاسفم برای هواداران فوتبال که رییس فدراسیونش اینقدر راحت میگه نمیتونیم مبلغ قرارداد رو اعلام کنیم. پولی که از بیت المال میاد. ادمین بچاپ لطفا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹:۴۳
پاسخ
11
17
مجید
مفت مفت کیروش راازدست دادیم.کیروش جوانانی رابه تیم ملی وفوتبالمون معرفی کردکه تاده سال دیگه میتونن برایتیم ملی فوتبال کنن.میلادمحمدی ومرتضی پورعلی گنجی وبیرانوندوجندتای دیگه که جرات میخواست بهشون بازی بدی.اگرمربی ایرانی بجای کیروش داشتیم هنوزمهدی رحمتی گلربودوهادی عقیلی وغلامرضارضایی وداشتن برایدتیم ملی بازی میکردن.خداکنه ویلموتس مثل دوران فوتبالش که بزرگ بوددرمربیگری نیز توانایی بزرگ شدن راداشته باشه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷:۴۵
پاسخ
13
29
مصطفی
بسیار عالی دیگه نباید تجربه تلخ کیروش تکرار بشه و تیم ملی رنگی و دودسته بشه واقعا توی تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشت! امیدوارم این آقا بازیکن ساز باشه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۱۸
پاسخ
23
17
Manam
یعنی خودشون دارن بهانه میدن دست مردم که با این مربی سر ناسازگاری وا کنند ، هی برمیگردن میگن این مریی تو سری خوره تو سری خوره تو سری خوره
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۳۱
پاسخ
6
38
بهرام
به مربیان داخلی هم گفتید ایراد به ایشون نگیرند؟!
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶:۱۷
پاسخ
10
35
Wien
یعنی بطور خلاصه بخواین بگین،طرف حرف گوش کنه،هر امکاناتی در اختیارش بذارین،لام تا کام حرف نمیزنه،با کمیته فنی!!در مورد انتخابهاش مشورت میکنه،خلاصه پسر خوبیه دقیقا همان چیزی که باب دل شماست و در مورد کمبودها و عیب و ایرادهای فوتبال ما هم بیخیاله،تبریک میگم،انتخاب خوبی داشتین.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۲۳
پاسخ
7
42
آفتاب پرست
منظور از فدراسیون محور اینه که هرچی شما و اقایون بگن میگه چشم و انجام میده؟؟؟ بعدشم اقای تاج موقعیکه ایشون بعنوان سرمربی بلژیک انتخاب شد در رده 20 دنیا بودن نه 54!!! بلکه وقتی بعنوان عضوی از تیم ملی بلژیک انتخاب شد(نه سرمربی) در رده 54 بود!!! این دو باهم متفاوتن!!! البته اینکه ایشون تیم رو بعنوان تیم دوم رنکینگ تحویل دادن درسته!!!! البته اینو نمیشه کتمان کرد که با داشتن همچین بازیکنان فوق العاده ای که همه در تیم های بزرگ اروپایی ستاره هستن دوم شدن در رنکینگ مسئله غیرطبیعی نبوده!!!
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۱۲
پاسخ
5
23
کی روش
همین که می گوید رنکینگ یعنی هدفش کسب جام و افتخار نیست و به دنبال رنکینگ هست فقط امیدوارم مربی حرف گوش کنی نباشه و وظیفه خودش به خوبی انجام بده
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۴۱
پاسخ
5
30
پرسپولیس یونایتد
دستیار ایرانی باید مثل کریم باقری باشه که نه حاشیه داره و ن دنبال زیراب زنیه. بنظرم وحید هاشمیان. مهدوی کیا.میتونن گزینه های مناسبی باشن
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۱۶
پاسخ
6
27
کیومرث
کاشکی تو قرارداد مربیان داخلی مخصوصا از نوع سم پاشش هم بندی گنجانده می شد که علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه نکنن و هر گونه سم پاشی رو ممنوع می کردین .
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵:۰۵
پاسخ
32
48
پرسپولیس74
والبته یه بندی برا سرمربی تیم ملی بذارن که کینه توزی و مارو عقرب بازی ممنوع
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲:۰۰
15
10
عشقممم نیمار
اره ویلموتس فدراسیون محوره نسبت ب کیروش جون ..ولی حرفه ای محور...دانش محور و تاکتیکی محور نسبت ب کیروش جون نیس :-)
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۱۰