تارتار: نفت شخصیت نباختن گرفته است/آرزوی شکست پرسپولیس را دارم

تارتار: نفت شخصیت نباختن گرفته است/آرزوی شکست پرسپولیس را دارم

6462
19:43
17 آبان 1398
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند.

به گزارش وب‌سایت نود، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت:در ابتدا به هموطنان عزیزم که در زلزله عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم.

وی افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند و امیدوارم در بازی های آتی آنها را شاد کنیم.

 مهدی تارتار در نشست خبری بعداز بازی با نساجی درخصوص اینکه امروز تیمش با دست بسته مقابل رقیبش به میدان رفت گفت: همینطور است، پیام ملکیان مصدوم بودو برای فیزیوتراپی به اهواز رفت. البته ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و اگر دقت کرده باشید امروز مکانی نیمکت نشین بود. به بازیکنانم هم گفته بودم که نساجی خوب کار می‌کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی ظاهر شدند. 

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی  بر عملکرد ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا امروز گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم. هدف ما این است که سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. بعضی مواقع هم تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود. ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح  کرد: برای تغییر تاکتیک بعضی مواقع باید بازی مستقیم انجام داد تغییر تاکتیک یعنی این. ما امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی روی هوا روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم. ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است و توقعات بالا است. توقع بالا می‌تواند به ضرر ما باشد یا به نفع ما اما باید هواسمان باشد که جو را از دست ندهیم و باید فوتبال بازی کنیم. 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند. امروز ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم. 

وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد گفت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم موجودی که در بازار وجود داشت را گرفتیم البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب ما است و در سال‌های گذشته 5-4 گل به ثمر رسانده است شما ببینید پریرا با آن همه هزینه در فولاد فقط یک گل زده است. قیمت مهاجم  همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم. دو بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه داشتند با همه این اوضاع و احوال در دوازده بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و نفت شخصیت نباختن گرفته است. فراموش نکنید سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است. 

تارتار درخصوص دیدار با پرسپولیس گفت: زود است در مورد این مسابقه حرف بزنم چون بیش از دو هفته دیگر این بازی برگزار می‌شود. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم اما صادقانه این صحبت را به شما می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم. 

4416

نظرات کاربران
Sun
عمرا
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷:۱۴
پاسخ
18
34
Mis
تارتار پرسپولیس را غمگین خواهد کرد .
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷:۱۷
پاسخ
25
35
شادوماد
یعنی اینبار دقیقه چند واسه پرسپولیس پنالتی میگیرن؟؟ هرکی درست بگه جایزه داره
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۳:۰۳
پاسخ
56
54
ایمان پرسپولیسی
به غیر از بازیهای سرخابی و کمی هم سپاهان و شهرخودرو سایر تیمها واقعا ضعیف و بی برنامه بازی میکنند.مسجد سلیمان هم اصلا هیجانی و چشم نواز نیست مثل شصت درصد تیمهای لیگ برتر.آرزوی شکست دادن پرسپولیس بر دلت خواهد ماند.شاید با سیستمی که جلو همه میچینی و اتوبوسی دفاع میکنی یه امتیاز بگیری اونم شاید
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴:۴۷
پاسخ
15
32
پیمان
شما آرزوی برد پیروزی رو نداری آرزوی قهرمانیشو داری اون حرفی که آخر فصل گذشته زدی تو یه لیگ معتبر بود مادام العمر محروم میشدی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۸:۳۳
پاسخ
41
41
جام جعلی فلزی
تارتار جان همه مون میدونیم چه خبره! همه میدونیم نظر واقعی شما درمورد بازی پرسپولیس چیه!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷:۰۲
پاسخ
38
43
زرد آسیایی
نه نه نه شما که پرسپولیسی هستی که باید ببازی .ولی مقابل تیم های دیگه با دفاع کردن سخت امتیاز به تیم محبوبت بده
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰:۱۷
پاسخ
37
34
محمدهادی
تارتار هم داره رکوردها رو جابجا می‌کنه آخه دوتا برد هشتا مساوی ؟؟؟؟؟
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸:۲۷
پاسخ
19
70
ahmad
با نساجی تو زمین خودش داره بازی میکنه افتخار میکنه که گل نخورده.ببا تو زمین خودتی بیا برو گل بزن.دقیقه 80 بازی صفر بر صفره یه جور بازی میکنه انگار گل نخوره برندست
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۸:۳۲
6
16
ahmad
آخه یازده تا بازیکن و توی دفاع خوابوندن هم افتخار داره.گل نخوردن و هر مربی میتونه یازده تا دفاع بچینه که گل نخوره. گل زدن با گل نخوردنه که هنر داره.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴:۴۴
2
20
RED MRE:مربی باکیفیت ایرانی در برد و باخت باشخصیته.
دمت گرم آقای تارتار ،مام آماده یه رقابت محکم ومحترم ومردانه با تیم خوبت میشیم وما هم امیدواریم تیم شما روشکست بدیم .
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۶:۳۴
پاسخ
44
85
محمد
آره... با هدف بردن پرسپولیس برای اولین و آخرین بار(البته یکی مونده به آخرین بار چون بازی برگشتی هم هست) هجومی بازی کن... ما هم گوشمون درازه!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳:۱۴
11
19
تاج کبیر آسیا
انشالله که همینطوره
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱:۱۶
پاسخ
52
62
بوفون
آرزو بر جوانان عیب نیست.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۲۲
پاسخ
36
58
فرهاد
آره آرزو بر جوانان عیب نیست اینو به خودت میگم چون هنوز آرزوی تیم M. I. S رو دارید
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۳۵
15
6
TT فراتر از باشگاه ✔
:)) تو عزیز دل بیروزیچی ها هستی چون همیشه آرزوی شکستشونو داری نه ارادشو
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۱۵
پاسخ
78
58
RED MRE
اشتباه نگیرTT اونیکه همیشه به اونیکی می بازه تازه از باختش خوشحاله، ماشینه پیشمرگ تراکتوره...
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۵۸
15
16
پرسپولیسی گرگان
چیزیکه شمابی بهره هستین تیم بی اسطوره ،بازی با ماشین سازی یادتون رفته نره دوباره نزدبکه و نمایش جدید
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳:۴۰
9
14
نه به مافیای آبی
مربی با اخلاق و کاربلد و از مکتب پرسپولیس و شاهین بزرگ همانگونه که یحیی ما را برد و برایش دست زدیم تو هم ببری برایت دست میزنیم اما بضاعت تیم شما در حد بردن تیم ما نیست
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵:۵۲
پاسخ
58
72
فرهاد
فعلا که شما در اون حد نبودید که تیم شهر منو ببرید
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲:۲۳
11
11
تاج کبیر آسیا
یحی تو کل عمرش همین یه بارو بردتون
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲:۴۵
5
22
کیان
در مورد جمله اخر فقط :)))))))))
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۲۳