تاریخ جدید برگزاری ال‌کلاسیکو اعلام شد

تاریخ جدید برگزاری ال‌کلاسیکو اعلام شد

5733
12:58
01 آبان 1398
سرانجام از تاریخ جدید جدال رئال مادرید و بارسلونا رونمایی شد.

به گزارش سایت نود، فدراسیون فوتبال اسپانیا سرانجام تاریخ جدید برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل را اعلام کرد که بر این اساس 2  تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ 18 دسامبر (چهارشنبه 27 آذر) در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. این همان تاریخ مدنظر دو باشگاه است که پیش از این با یکدیگر توافق کرده‌ بودند. به این ترتیب اولین ال‌کلاسیکوی فصل یک هفته پیش از کریسمس برگزار خواهد شد.

این دیدار ابتدا قرار بود در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) به میزبانی بارسلونا از رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود اما به دلیل ناآرامی‌ها در ایالت کاتالونیا و اعتراضات مردمی به دستگیری 9 رهبر سیاسی کاتالونیا توسط دولت اسپانیا، برگزاری‌اش به تاریخی دیگر موکول شد.

1977

نظرات کاربران
رئال مادرید دنیا
حقیقت: طرفدار های رئال با سابقه تر و پخته ترن! اما طرفدار های بارسا رو بیشتر بچه های خردسال تشکیل میدن! حقیقت اینه که بارسا بعد از مسی به فنا خواهد رفت! اما رئال خیلی وقته که به نبود فوق ستاره ها عادت کرده و امیدوارم بتونه بازی زیبایی رو ارائه بده (:
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳:۰۵
پاسخ
19
5
عشقممم نیمار
برا من ک‌ یکی مهم‌ نیس چ‌ موقعی این دو‌ تیم‌ منفور با افتخارهای جعلی ..بازی کنن :-)
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸:۱۰
پاسخ
49
5
TT فراتر از باشگاه ✔
خودت که خیلی وقته از دست رفتی این پنج شیش نفرو چرا از راه راست خارج کردی ؟
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۰۶
0
10
بارسلونا❤
اینا همش بخاطر وجود شانس‌الدینه .. واسه‌ی زغالیا الهه‌ی شانس محسوب میشه .. اگه با اون همه مصدومی که داشتن الکلاسیکو ۴ آبان میومدن نیوکمپ ، ۶تا رو شاخشون بود
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۱۴
پاسخ
25
48
یک قدم جلو
یکجورایی به نفع بارسا شد. هم از بحران خارج میشه، هم استراحت کافی دارن. هر چند تماشای این بازی بد از رفتن رونالدو ، نه کیفیتی داره نه جذابیتی. توصیه میکنم وقتتونو صرف این بازی مسخره نکنید.
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۰۰
پاسخ
84
28
محمد جواد
اولا که شما نبین شایدم با ساعت مدرسه ات تداخل داشته باشه که نرسی ببینی!! ثانیا دقیقا بر عکس این تعویق به نفع رئال شد هرچند که تفاوتی نداره آخرش سه چهارتا میخورید به قول معروف دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۵۴
16
40
مهرداد
کدوم بحران؟ یه نگاه به جدول بنداز بنظرم. بیشتر به نفع رئال شد. زیدان لبه تیغه.
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸:۵۴
9
34
محمود
این بازی اینقدر مسخره است که تو مجبور شدی بیایی پیام بزاری حتی تجزیه و تحلیل هم بکنی ..شما میتونید نگاه نکنید هرچند میدونم از یک روز قبلش خودتو اماده میکنی منظورم کنترل تلویزیون و تخمه است و در اخر بگم اگه الکلاسیکو میخواست فقط بخاطره رونالدو و مسی بزرگ باشه پس کارشناسا اشتباه میکنن بزرگترین بازی باشگاهی دنیا رو روش میزارن چرا چون بازی که فقط به چندتا بازیکن بزرگ باشه بزرگ نیست پس چیزای دیگه هست که این بازی رو بزرگ کرده مخصوصا تو این مقطع و با این شلوغیهای شهر بارسلون که اتفاقا از همیشه این بازی رو حساستر کرده چرا چون ۹۰درصد حساسیت این بازی همین مسائل سیاسی است ووووووووو