تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی

تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی

8058
21:59
18 مهر 1397
اعضای تیم ملی فوتبال انتخاب علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن خط میانی ادوار جام ملتهای آسیا را تبریک گفتند.

وبسایت رسمی برنامه نود - اعضای تیم ملی فوتبال انتخاب علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن خط میانی ادوار جام ملتهای آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب قاطع علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن خط میانی تاریخ جام ملتهای آسیا را تبریک گفتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته 9 نفر از بازیکنان خط میانی تاریخ فوتبال آسیا را برای انتخاب بهترین هافبک این مسابقات با رای مردم معرفی کرد که علی کریمی با بالاترین رای به عنوان بهترین هافبک تاریخ این مسابقات انتخاب شد.

اعضای تیم ملی فوتبال ضمن تبریک به حق و شایسته علی کریمی که نه تنها به عنوان بهترین مهاجم این مسابقات انتخاب شده بلکه افتخار فوتبال کشور نیز می‌باشد، سلامت، سربلندی و تداوم موفقیتها را برای ایشان آرزومند است.

 

1004

 

نظرات کاربران
ایرانی
کی میگه الان ستاره نداریم؟؟همه تیممون ستاره هستن.یادتون نره ک ایران تو تاریخ فوتبالیش هیچ وقت دوبار پشت سره هم ب جام جهانی سعود نکرد با دایی و کریمی و هاشمیان و....ما ملت همیشه خواب هستیم سالها بعد میفهمیم ک این نسل از فوتبالیستامون بهترین بودن
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۷:۴۶
پاسخ
9
4
شش باشی
afc پرسپولیسی نمیخایم.نمیخایم
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۵:۵۱
پاسخ
13
57
حرف حساب
علی کریمی میتونست با تلاش بیشتر ویادگیری زبان به بهترین بازیکن جهان تبدیل بشه بیاد دارم زمانی رو با رونالدینهو مقایسه میشد,داش علی اعجوبه ای فراموش نشدنی بود.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۴۲
پاسخ
14
98
a.gol
یه زمانی بازیکنایی داشتیم که بهترین آسیا بودن و واسه تیم ملی سر و دست میشکستن ولی حالا... طرف واسه بازی کردن تو تیم ملی منت سر مردم میزاره تازه قهرم میکنه عجب رسمیه خدارو شکر پرسپولیسیم
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹:۳۷
پاسخ
17
86
jd.dri
"" تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی "" نه که تو فرودگاه قالشون نذاشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تبریک به علی دائی پی شد پس ؟!!!!!!!!!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷:۴۷
پاسخ
70
20
SIRJAN
چشم. کیروش. روشن!!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴:۳۴
پاسخ
20
77
￵ارش
افتخار میکنم به دو تا علی مون افسوس الان ستاره ای ندلریم
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۳۹
پاسخ
18
88
یک پرسپولیسی
ستاره تیم ما کی روش و یک دلی تیمه
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸:۱۶
12
6
اميرطاهاتاجي تا ابد آبي (تحقير انجاست كه دسته سه باشي و با خريد امتياز شاهين بالا بياي)
هر وقت بهترين بر اساس نظرسنجي اينترنتي ميشه ايرانيها اولن... هري كيول صفر راي... :/
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۱۶