تبعات حذف از آسیا؛ برگزاری تمرینات پرسپولیس تا پایان فصل پشت درهای بسته

تبعات حذف از آسیا؛ برگزاری تمرینات پرسپولیس تا پایان فصل پشت درهای بسته

6661
20:10
16 اردیبهشت 1398
تمرینات پرسپولیس که پس از بازی امروز برابر پاختاکور از روز چهارشنبه آغاز می‌شود تا پایان بازی‌های این فصل پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، با تصمیم کادر فنی سرخپوشان، تمرینات تیم تا پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

سرخپوشان ساعت 24 امشب با پرواز چارتر به تهران برمی‌گردند و فردا (سه‌شنبه) استراحت خواهند داشت. تمرین برای بازی با ماشین سازی از چهارشنبه خواهد بود.

پرسپولیس عصر امروز (دوشنبه) در دیدار برگشت خود مقابل باختاکور ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با کسب 4 امتیاز از دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. 

4416

نظرات کاربران
2 ستاره آبی درخشان افتخار لیگ برتر ایران
کجائید ای هواداران غمگین که تیم قرمزت بر پاختاکور باخت تسلیت تسلیت تسلیت. برید تو غار که آسیا تموم شد.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۴۶
پاسخ
62
15
Rahman
اشکال فدای سرتون بچها. ایشالا سال بعد .ولی الان باید رو لیگ و جام حذفی تمرکز کنیم .
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵:۲۸
پاسخ
10
54
دسته سه
ولی شمایی که سهمیه آسیای سال بعدت هنوز تکلیفش مشخص نیست، نمی خواد درباره تیم ما نظر بدی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹:۵۰
پاسخ
63
101
جووووونم برانکو
دمه تک تک بازبکنا و پروفسور برانکو گرم
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴:۰۵
پاسخ
36
87
ایلیا
استقلالیای عزیز برید پرچمتون رو تو گینس ثبت کنید/ فعلا ایناست که برای شما افتخار محسوب میشه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳:۳۷
پاسخ
38
89
دانیال هوشمند تراکتورپور
پیروزیعی ها سلام. در چه حالید؟ دیدین علم فوتبال عموما خطا نمیکنه؟
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷:۳۵
پاسخ
75
27
عشقممم نیمار
واقعا عملکرد سوپر من( حسینی) در این مسابقه ..منو متحیر کرد :-) در ضمن .. چطو پارسال با ۱۱ بازیکن ..بقو خودشون ..رفتن فینال اسیا ..اونم با بازیای فشرده ..چطو الان با ۲تیم کامل ..زود در گروهی اونم‌ در قعر جدول ..حذف شدن ؟؟ :-) خیلی راحت میشه فهمید ک‌ چرا برانکو‌در اسیا ناموفق و‌در ایران‌موفق ..و اونم فقط داشتن کمک داورا و‌حامی خاص در ایران و‌نداشتن کمک داور و‌حامی خاص در اسیا :-) برانکو‌اگ‌دانش زیاد داشت ک انگولا میبرد :-)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶:۰۰
پاسخ
92
66
دسته سه
الهلال هم سال 2017 رفت فینال سال 2018 گروهی حذف شد چه ربطی داره راستی الدحیل رو چرا نبردین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲:۴۹
6
46
تراکتور
عب نداره ایشالا سال بعد.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۱۰
پاسخ
16
112
RedOnly
دلاوران ارتش سرخ با تمرکز بالا جهت ادامه راه و موفقیت در بازی های مهم داخلی فعلن آسیا برایمان تمام شده انشاالله سال آینده .
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۰۸
پاسخ
16
103
توهم سرخ
ولی برانکو چوب کار ناجوانمردانشو خورد... دیروز به دروغ گفتن سید مصدوم شده تا تبم مقابلو اینجوری گول بزنن... ولی کار خدا رو ببین، توپ به پای خود سید میخوره و تغییر جهت میده و میره توی گل!! بنظرم درها رو روی خودت باید ببندی برانکو
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸:۵۷
پاسخ
130
24
Masood
مثل اسمت توهم داری حاجی!! بدجوری هم مشکل داری!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰:۰۰
10
65
امید از تفت
شیرمردان پرسپولیس، سرتون را بالا بگیرید. با محرومیت و کمبود بازیکن و خیلی از مشکلات در هنوز در دو جام مدعی هستید. ما به شما افتخار می کنیم. بودن در سه جام با این مشکلات، عملکرد افتخارآمیزی است. روسیاهی برای فدراسیون و سازمان لیگ است که با این برنامه ریزی به ضرر فوتبال ایران کار کرد. شما مایه افتخار ما هستید.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴:۱۷
پاسخ
15
94
احمد
چجوری تو چهار تیم چهارم شدین اونم تو پنج هفته ههه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷:۳۳
پاسخ
135
25
ARYOBARZAN
خطاب به پرسپولیس مظلوم ما هیچ ادعایی تا 1۴01 نداریم که حالا بخوایم زبون باز کنیم یا نکنیم شما میخواین قهرمان آسیا بشین تو جام باشگاها جهان بازی کنین ما فقط حرف دلمونو میزنیم و به رویاهاتو میخندیم البته رویای شما خاطرات ما هست
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹:۵۲
34
2
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
از یه شیشتایی بپرس! اونا هر سال همین کارو میکنن و بلدن جواب بدن!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷:۳۰
8
103
ARYOBARZAN
برانکو حتما پرسپولیسو قهرمان آسیا میکنه ولی حالا زوده
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶:۴۳
18
74
پرسپولیس مظلوم
حالا خوبه پرسپولیس تو آسیا نتیجه نگرفت شما استقلالیا زبون باز کردید، ما از حذف ناراحت نیستیم چون برنامه ریزی های لیگ باعث حذفمون شد، بچه ها هم استراحت میکنن انشالله برا فصل بعد، شما هم به فکر تیم خودت باش.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۲۱
9
82
قاسم نوروزی
همونجوری که پارسال نایب قهرمان آسیا شدیم...ما میتونیم تیمارو ببریم داورو نمیتونیم دیگه.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱:۵۵
11
85
مصطفی
همانطوری که شما بین ۴تا مدعی پنجم شدین