تجمع چند باره هواداران استقلال مقابل باشگاه

تجمع چند باره هواداران استقلال مقابل باشگاه

9634
12:06
22 مرداد 1398
هواداران تیم استقلال با انتقاد از شرایط این تیم مقابل باشگاه تجمع کردند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، در پی اتفاقاتی که روز گذشته برای هروویه میلیچ مدافع اهل کشور کرواسی افتاد و مدافع مدنظر آبی‌پوشان به دلیل صادر نشدن روادیدش از فرودگاه امام خمینی به دبی بازگشت، شماری از هواداران استقلال امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و شعارهایی علیه مدیریت باشگاه سر دادند.

این برای چندمین بار است که هواداران استقلال  مقابل باشگاه تجمع می‌کنند.

عدم حضور میلیچ در ایران البته ناراحتی استراماچونی را در پی داشت به طوری که رسانه‌های ایتالیایی از تهدید این مربی به استعفا خبر دادند.

روز گذشته در بازی استقلال مقابل پیکان نیز هواداران علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار سر داده بودند.

1870

نظرات کاربران
شهریار
هوچیگری استقلالی ها تمامی ندارد. این سناریو را هم طراحی کردند تا بقیه بودجه پرسپولیس را بخورند.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳:۱۶
پاسخ
83
18
تراکتوریعنی عشق
اون هوادارهایی که جمع می شوند وشعار میدهند یکم پول ازشون برای گرفتن بازیکن طلب کنید اگه دیگه تجمع کردند
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۵۷
پاسخ
65
40
arya
اخه من نمیدونم به بولینگیها؛ تیم فوتبال استقلال و هواداراش چه ربطی داره؟؟ مگه اومدن در باشگاه شما که اینهمه کامنت میزارید؟؟ از ۳۰ تا کامنت اول ۲۸ تاش مربوط به هوچی های پیروزیه! مشکلات باشگاه استقلال فقط و فقط به هواداراش مربوطه و لاغیر.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶:۲۸
پاسخ
22
79
یکی مثل همه
استقلال به هیئت مدیره و معاون جدید نیاز داره، این افرادی که الان نیستن موفقیت استقلال براشون مهم نیست کدوم عضو هیئت مدیره هست که ندونه خطیر استعفا داده و مباشری در بیمارستانه پس چرا همه‌شون رفتن مسافرت؟ الان باید یکیشون میومد و کار اونا رو به دست میگرفت.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷:۳۷
پاسخ
12
25
RED MRE
ضمنا دوستانی که داریم نظر میدیم،در نظر داشته باشیم ؛الآن تابستونا و مدرسه ها تطیل،اگر قرار باشه به این ۲۱نفر بگیم تجمع که صفای جلوی استخرا و شهرداری پرازدحام میلیونیه...
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲:۲۸
پاسخ
74
24
مسعود گل باشی
عمویی پیک تابستونیتو حل کردی ؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶:۳۹
12
44
شهربابک
وزیر براشون تیم چند میلیاردی بسته بازم اعتراض دارن. برا پرسپوایس مهاجم نگرفتن بریم تجمع کنیم
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۰۴
پاسخ
70
24
دوست
ای وزیر پرسپولیس!!باعث شدی پنالتی چیپ بزنن،خخخخخ، هتل شیشتقلالی های بی منطق، دیگه هرچی بگید ما می خندیم چون شما اصلا دوست دارین همه تقصیر ها رو بندازین گردن این و اون، مرسی که هستین، خخخخ
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳:۴۴
پاسخ
89
17
پرسپولیسی گرگان
وقتی مدیران بی کفایت رو میارن تو باشگاها میشه این
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۵۸
پاسخ
16
67
جعل کار بدی است
مدیر بی کفایت؟اتفاقا فتحی از معدود مدیران ایرانیه که با برنامه داره جلو میره و حواسش به دخل و خرج هست. فقط مشکلش اینه به لیدرا و نوچه هاشون باج نمیده.وگرنه هوادار عقل داره میفهمه ی ناهماهنگی بوده و قضیه حل شده.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵:۱۷
29
35
ابی استقلالی
مشکل ما طرفدارها وزیر ورزش هست که مدیریتی واسه تیم ما انتخاب میکنه که به هیچ کدوم از خواسته های ما توجه نمیکنه به طور مثال تیم رقیب ما یعنی پرسپولیس چندین سال هست که اسکلت تیم خودش رو حفظ کرده اما تیم ما هر سال عوض میشه به نظر من این کارا اتفاقی نیست و قصدی هست که به تیم ما ضربه وارد کنن یه سوال دارم ایا مدیریت پول نداره؟؟؟ اگه نداره چطور بازیکن های جدید میگیره ؟؟ و اگه داره چرا با بازیکنی که منتخب هوادارهاست قرارداد نمیبنده؟؟ تیام؟؟ ابراهیمی؟؟ پاتوسی؟؟ کاوه رضایی؟؟ مجید حسینی؟؟ جپاروف؟؟ و خیلی های دیگه رو میتونم به این لیست اضافه کنم اقا ما به کی بگیم اخه ما مشکل مدیریت داریم نمیخوان تیم ما نتیجه بگیره ادمین خواهش میکنم بچاپ
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۴۹
پاسخ
23
80
زانیار
ولی اگه کل بازیکنای جداشدن تون رو هم حساب کنی 55 میلیارد نمیشه که تیمتون رفته بود دنبال بازیکن 55 میلیاردی یا مربی تون که 30 میلیارده بعد به پرسپولیس میگن نباید بازیکن خارجی تون قیمتش مثلا از 5 میلیارد بیشتر باشه
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۵۶
54
18
جنگ نیست فوتباله
حالا پرسپولیس به کنار چطور میخوان سپاهان و تراکتور رو نادیده بگیرند و قهرمان بشن؟باید تو زمین حقتون رو بگیرید والا بیرون زمین که همیشه برای شما از هر نظر سنگ تموم میگذارن الان دقیقا به چه چیزی و به چه کسی و چه اعتراضی دارید؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۳۵
پاسخ
75
22
پرسپولیس 99❤️
با چند تا کار نمیشه قهرمان شد1- با قومی قبیله ای کردن فوتبال کاری که تیم خاصی داره انجام میده 2- با گرون خریدن و پول خرج کردن( استقلال) 3- با بیانیه منتشر کردن( میرزا بنویس های سپاهان برای تحت تاثیر قرار دادن داور ومظلوم نمایی) 4- با شلوغ کاری کردن و هوچی گری( تیمهای ژاپنی) 5- با درگیری در استادیوم و زدن و خورد کردن( سپاهان و تیم تبریزی و تیم استقلال خوزستان که الحمدلله دیگه نیستش)
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶:۴۸
پاسخ
152
40
پرسپولیس 99❤️
6- دستکاری مثبت منفی ها
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵:۰۸
34
9
قشقایی کبیر
ولی فقط با دو کار شما قهرمان شدید : 1) پول های عابر بانک 2) جعل تاریخ قرارداد بازیکن تون
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰:۰۸
20
49
حسین
آره دوست عزیزدقیقا حق باشماست فقط با یه کار میشه قهرمان شد اونم سه بار پشت.(هم حمایت دولت)
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۲۴
28
75
پرسپولیسیم تا ابد
دمت گرم لپ کلام رو گفتی
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۴۰
64
22
پرسپولیسی گرگان
احسن عالی بود
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۲۲
61
26
.
ولی با کمک مافیا راحت میشه قهرمان شد!
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۲۱
27
59
یاسوج
اَه بازم تقصیر وزیر پرسپولیسیه خخخخ
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۱۰
پاسخ
73
33
هوچیگرای سرخ
وزیری که میاد با اینکه پیروزی الان بدهکاره به اسپانسر مشترک و دوباره بهش پول میده ولی استقلال الان ۴۰ میلیارد طلبداره از همون اسپانسر.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱:۴۰
22
42
یاشاسن تراختور
اینا هوادار نیستن. ایناکسانی هستن که نونشون ازباشگاه میاد.لیدر وکانال های تلگرامی و....... هواداربیاد زیادمیاد.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶:۴۸
پاسخ
11
63
Sorrow
آدمای بیکار عشق معروف شدن تو فضای مجازی
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۳۸
پاسخ
10
43
پرسپولیس2019
اتفاقا این تجمع ها خوبه ولی کاش برای اینکه خصوصی بشن تجمع کنن که عمرا طرفداران استقلال این کار رو بکنن. چون منطق همیشه میگه تیمی طرفداراش اقلیت هستن دولتی بمونه بهتره تا همین اقلیت با هوچی گری گرانترین تیم لیگ رو هر سال ببندن
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۱۳
پاسخ
71
21
hamed ss
ما استقلالیا موافق خصوصی شدن به شرط عادلانه بودن هستیم. موافق شفاف سازی قرارداد بازیکنان هستیم. این شمایید که اگه خصوصی بشید دیگه نمیتونید کمک مستقیم و غیر مستقیم هیئت دولت و رئیس جمهور رو داشته باشید.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۳۵
12
5