ترابیان: هرگز به کی‌روش توهین نکرده‌ام

ترابیان: هرگز به کی‌روش توهین نکرده‌ام

6341
15:23
19 فروردین 1394
رییس کمیته‌ بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید تنها برای صحبت درباره قرارداد آلشپورت و مذاکره با کفاشیان به جلسه رفته است.

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس کمیته‌ بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید تنها برای صحبت درباره قرارداد آلشپورت و مذاکره با کفاشیان به جلسه رفته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، عباس ترابیان در جمع خبرنگاران با اشاره به این که به عنوان یک ایرانی به فکر منافع کشور بوده و به هیچ وجه به کارلوس کی‌روش توهینی نکرده‌ است، اظهار کرد: کی‌روش با لفظی تند مرا خطاب کرد؛ در حالی که به هیچ وجه به او توهین نکرده بودم. هرگز چنین ادبیاتی ندارم و چنین صحبت‌هایی را نمی‌کنم.

ترابیان در پاسخ به این سوال که علت عصبانیت کارلوس کی‌روش چه بود و به چه علت به دفتر رییس فدراسیون فوتبال رفت، گفت: این جا محل کار من است. هر روز این پله‌ها را بالا می‌روم. متوجه نشدم چرا کی‌روش عصبانی بود و مرا با الفاظ تند مورد خطاب قرار داد.

 

2051

نظرات کاربران
تاتا
همین فدراسیونی ها بودند که هر جلسه کرار توبیخ می کردند!!! تازه نمی خواستن اجازه بدهند دیگه تو لیگ ایران بازی کنه! آخ که ما چه فدراسیون با اخلاقی داریم!!
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۳:۳۵
پاسخ
0
1
کوروش
آقایان این اولین مربی بزرگی نیست که عرضه نکه داشتنش را ندارین آیا دخواست یک زمین مناسب برای تیم ملی ویا یک اردوی خوب با شرایط دلخواه مربی خواسته بزرگی است که میگویید کیروش خواسته های نا معقول دارد . همین بلا سر ایویچ هم آوردید ولی تورو به خدا بعد از رفتن کی روش از آوردن مربیان بزرگ مثا کاپلو فرگوسن تراپاتونی و..... جهت خواباندن صدای طرفداران به دروغ استفاده نکنید از همین اول نام آقای فرکی ویا مایلی کهن را به عنوان مربی تیم ملی اعلام کنید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۷:۲۴
پاسخ
0
5
maryam
آره خوب ، توهین کردی مگه حتما باید به یه نفر فحش بدی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰:۲۹
پاسخ
1
13
reza
خیلی هم خوب متوجه شدید این کلمات کلماتی بود که در موردش استفاده کردید خودتان را به کوچه علی چپ نزنید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۴:۵۲
پاسخ
1
18
miss
ایندفعه نوبت این بوده موش بدوونه
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳:۱۰
پاسخ
9
16
miss
اگر مدیران فدراسیون والیبال، به همین صورت با ولاسکو و کواچ رفتار میکردند، والیبالمون انقدر پیشرفت نمیکرد.
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۲:۰۵
پاسخ
7
18
محمد
دروغگووووووو..خوابش رو ببینی بتونی بازم مربی بزرگ بیاری تو ایران...
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰:۳۴
پاسخ
8
19
ابوذر پرسپولیسی
تو راست میگی جون خودت :|
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶:۲۶
پاسخ
1
21
جواد
خوشم میاد کی روش ماهیت همه آدمهای ضد فوتبالی رو که در فدراسیون فوتبال جا خوش کرده اند، برای ما یکی یکی روشن میکنه . . .
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶:۰۹
پاسخ
7
23
Mostafa
آره تو که راست می گی .الکی بهت گیر داده
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵:۴۶
پاسخ
6
22
سحر
دروغ نگو دروغ گو!
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵:۲۵
پاسخ
7
23
هستی
نبایدم بدانید اقای ترابیان بالاخره بعد چهار سال کاسه صبر این مربی کم حرف را لبریز کردید. مظلوم نمایی دیگر بس است. دست همه برای ما رو شده.
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۸:۱۵
پاسخ
3
22
علی
عجب قراردادی بسته ای که کیروش اینقدر عصبانی کرده ای ...... دمت گرم ایول...... کیروش نمیتونه بره ....
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷:۰۳
پاسخ
15
5
بهنوش
آدم یک چیزی اگه از خارجی ها یاد بگیره ( نه دولت مردانشون) از آدم هاشون و اون اینه که دروغگو نیستن! پس این کیروش کلمه مرتیکه رو از کی یاد گرفته!!!!!!!!!!!!
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷:۰۲