ترابی: بازیکن سایپا هستم و با پرسپولیس و هیچ تیم دیگری مذاکره نکرده‌ام

ترابی: بازیکن سایپا هستم و با پرسپولیس و هیچ تیم دیگری مذاکره نکرده‌ام

6933
12:51
05 اردیبهشت 1397
مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس انجام نداده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس انجام نداده است.

به گزارش وب سایت نود، مهدی ترابی درباره تساوی سایپا برابر گسترش فولاد و کم شدن شانس نایب قهرمانی این تیم گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام داده و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم، حتی ضربه پنالتی را هم با بدشانسی از دست دادیم. متأسفانه در بدترین زمان مساوی کردیم. با این نتیجه کار ما برای دوم شدن سخت شد، ولی تلاش می‌کنیم تا به سهمیه آسیا برسیم.

وی که در این بازی محروم بود در مورد پنالتی که علی قلی‌زاده از دست داد، تأکید کرد: قلی‌زاده سعی کرد پنالتی را تبدیل به گل کند، ولی توپ به تیر خورد. حتی ما یک بار دیگر هم به تیر زدیم که این اوج بدشانسی بود. امیدوارم که در بازی با پیکان سه امتیاز را بگیریم و اتفاقات خوبی برای سایپا در بازی آخر رخ دهد.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا در مورد وضعیتش برای فصل بعد و اینکه می‌گویند با پرسپولیس‌ها مذاکره کرده است، گفت: من با پرسپولیس و هیچ تیم دیگری مذاکره نکرده‌ام، چون بازیکن سایپا هستم و هر تیمی مرا می‌خواهد باید با باشگاه سایپا مذاکره کند. من دوست دارم شرایط طوری فراهم شود که در اروپا بازی کنم و این به پیشرفت فوتبالم کمک می‌کند.

ترابی که فقط در صورت رضایت باشگاه سایپا می‌تواند این تیم را ترک کرد، در این خصوص خاطرنشان کرد: در این سال‌ها هیچ‌وقت با مسئولان باشگاه سایپا وارد دعوا و چالش نشده‌ام و سعی کردم وظایفم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. حالا هم انتظار دارم که اگر پیشنهاد خوبی از خارج یا ایران داشتم، در صورتی که به پیشرفت فوتبالم کمک می‌کند، باشگاه سایپا هم در این زمینه انعطاف به خرج دهد. من دوست دارم پیشرفت کنم و این برایم مهم است.

 

2051

نظرات کاربران
.
همون سایپا بمون تا با علی دایی قهرمان اسیا بشین خخخخ
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۸:۱۸
پاسخ
8
9
lsu,
یادی هم کنیم از طرفداران پرسپولیس که نمیدونن تیمشون محروم هست از فصل و نقل انتقلات اولا محمد انصاری از پایه استقلال امد پرسپولیس دوما استقلال قبلا بازیکن ساخته شناخت کافی نداری برو جام جهانی 2006 ببین چه بازیکنای پرورش داده سوما هم علی پور هم از پایه استقلال امده پرسپولیس اون وقت بازیکنی هست از تیم پایه پرسپولیس که تو ترکیب ثابتش باشه ؟ ، الان استقلال نگاه کن محسن کریمی ، بهنام برزای، امید نورافکن ، فرشید اسماعیلی این همه بازیکن پایه . احتمالا امیری ، بیرانوند ، منشا ، شجاع ، مسلمان ، بشار ، نعمتی ، مصلح ، اینا همه از پایه های پرسپولیس امدن رسیدن به اینجا
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵:۰۹
پاسخ
23
16
Takzang1984
سلام آقای ترابی خیلی تابلو هست که دلت پرسپولیسیه .... اگه پرسپولیس محروم نبود بازم همین حرفو میزدی ...!!!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۵۶
پاسخ
7
22
میلانیست
واسه بازارگرمی همه میخان خودشونوبچسبونن به پرسپولیس...پول زیاد میخای برو استقلال...
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۱۶
پاسخ
33
38
تاجی دو ستاره**
چ پول زیاد چ افتخار آسیایی بخواد میاد تاج آسیا :) تا کور بشه حسوداش! :)
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۵۸
24
15
میلانی اصیل
میگم اصلا ترابی بیاد پرسپولیس جای کی بیاد زمین?اقای گرشاسبی که کمر همت به زمین زدن پرسپولیس بستی که نمیدونم از کجا انتخاب شدی واسه ما لطفا باهمین بازیکنا قرارداد تمدید کن!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲:۴۷
پاسخ
41
13
خالیفسور برانکو
چجوری اینا با بازیکن مذاکره میکنن . نکنه باور نکردن که محرومن ، فیفا وقتی یه تیم رو محروم میکنه از حکمش هیچوقت کوتاه نمیاد ، گنده تر از پرسپولیس هم نتونسته حکم فیفا رو بشکنه
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۴۲
پاسخ
53
30
h
اینا توجیه نیستن پرسپولیس نمتونه بازیکن بخره، باس از اسم تبمای دیگه مایه بزارن امسال واسه گرون شدن
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۳۱
پاسخ
18
31
￵ارش
بیای پرسپولیس بیشتر پیشرفت میکنه وهوادارا باعث بزرگیت میشن بعدا اروپا هم میتونی بری .این خاصبت تیم پرس هست اگه بیای دو برابر شرایطی که الان هستی پیشرفت میکنی و اسم و رسم دار میشی البته استقلال هم این مذیت رو داره
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶:۵۷
پاسخ
25
59
تاج سر فوتبال آسیا
دقیقا مث ساسان انصاری. نریمان جهان. طارمی و ...
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۸:۲۹
35
19
تاج ســـر فوتبال آســـیا
حق داری مذاکره نکنی سرنوشت منشا درس عبرتی هس برای سایر بازیکنان. منشا با پونزده گل زده در سال گذشته، امسال تو تیم پرسپولیس از مدافع ما (وریا) کمتر گل زده.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۳۸
پاسخ
164
102
زانيار
ببین تیمت چقد داغونه 6تقلالی که یک مدافع شده بهترین گلزنتون :)
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۵۱
13
45
arash
همینطور بختیار رحمانی.مجتبی جباری.بیت سعید.قائدی.علی قربانی عزیزم تحقیق کن بعد حرف بزن محمد انصاری از بازیکن تستی به اینجا رسید مهدی طارمی از دسته یک اومد پرسپولیس و رسید به تیم ملی .علی علیپور با پرسپولیس شدش اقای گل و رسید به تیم ملی . من تا جایی که یادم میاد استقلال تا 2.3 سال گذشته بازیکنی نساخته که بزرگ بشه هر چی بزرگ بوده خریده مثل بیت سعید.بختیار رحمانی.مجتبی جباری بدتر محو شدن همین منشا با این که امسال ساله خوبی براش نبود ولی دستش داره به جام میخوره ووریا چی خخخ اونم تو حذفی به زور شانس و خوردن به تیمای لیگ یکی اومدید فینال
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۴۷
26
74
امین کرمانشاهی
جا داره یادی کنیم از سرنوشت بیت سعید ، بختیار رحمانی ، کنعانی زادگان ، افشین و... خخخ
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۰۱
29
93
حسن
انوقت مهاجماتون چند گل زدن ؟
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۳۶
28
98
سعید
این استقلال که بازیکن نابود می کنه بختیار رحمانی حسن بیت سعید ایمان مبعلی کنعانی زادگان ...............
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵:۲۹
37
96
h
مساله اینجاست که مهاجمای خودتنونم اندازه وووووریاتون گل نزدن!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵:۴۹
37
130