تراشتگن: سبک بازی ام را تغییر نخواهم داد

تراشتگن: سبک بازی ام را تغییر نخواهم داد

4329
07:59
12 مهر 1395
مارک آندره تراشتگن ضمن عذرخواهی بخاطر اشتباهات اثر گذارش در دیدار مقابل سلتاویگو اعلام کرد که سبک بازی‌اش را تغییر نخواهد داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مارک آندره تراشتگن ضمن عذرخواهی بخاطر اشتباهات اثر گذارش در دیدار مقابل سلتاویگو اعلام کرد که سبک بازی‌اش را تغییر نخواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه بارسلونا موفق ده بود بازی 3-0 باخته را به نتیجه 3-2 تبدیل کند، دروازه بان بارسلونا با اشتباه وحشتناکی که انجام داد، باعث شد سلتا ویگو نتیجه بازی را 4-2 کند تا تلاش بارسا برای برگشت به این دیدار بی نتیجه بماند، با این حال این دروازه بان جوان پس از این دیدار در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo گفت:

اشتباه انجام دادم و عذرخواهی می‌کنم، اگر این اشتباهات را انجام نمی‌دادم شاید می‌توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم. با این حال باید اعلام کنم که سبک بازی‌ام را تغییر نخواهم داد، هرچند که تکرار می‌کنم بخار اشتباهات من بازی را واگذار کردیم اما این اشتباه باعث نمی شود تا سبک بازی‌ام را تغییر دهم. شانس پیروزی در این دیدار را داشتیم اما پذیرش شکست بسیار دشوار است. باید بلند شویم و تلاش کنیم پیشرفت کنیم.

1899

نظرات کاربران
پیکه یا پوکه مسأله این است
با همین فرمون برو جلو تا سوشا شدن راهی نیست
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹:۲۲
پاسخ
10
19
اث میلان.پرسپولیس
فعلا که به رکورد رحمتی رسید با چارتایی که خورد دمش گرم.یه گل شصت متری هم از رم خورد مونده شیش تا دیگه گل بخوره رکورد رحمتی رو جابه جا میکنه
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸:۲۸
5
12
آرش
ترشتگن دروازه بان خوبی هست . من مطمئن هستم که بازی ضعیف دیشبش رو جبران میکنه
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶:۲۱
پاسخ
9
15
تاج آبی بارسای آبی اناری
به نظر من اصلن دروازه بان خوبی نیست، بد نیستا ولی خوب نیست. پارسال چند تا شوت گرفت فقط همین یه جورایی مثل سوشاست شوت خوب میگیره اما به بقیه توپا نه نمیگه ادعا هم زیاد داره، میخوام ثابت باشم و از این حرفا، یه باب اسفنجی کم داره اینا رو به خاطر این یه بازی نمیگم پارسال هم دوست نداشتم جای براوو بازی کنه، براوو کجا این کجا، یادم نمیاد براوو گل مفت خورده باشه
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱:۲۹
9
10
علی بارسایی دو آتیشه
از اول گفتم که بارسای کبیر خیلی مفت براوو و دنی آلوز رو از دست داد. تراشتگن بارها نشون داده بود که فراز و نشیب خیلی زیاد داره و نمیشه به عنوان یه دروازبان مطمئن روش حساب باز کرد . جناب انریکه با بارسای کبیر چیکار کردی؟ جناح راست بارسای کبیر در نبود دنی آلوز شده اتوبان . با این شرایط و با خرید مهره های ناکارآمد تیم رو نابود کردی. تراشتگن به هیچ عنوان نمی تونه به عنوان دروازبان اول بارسای کبیر باشه . تراشتگن به معنای واقعی داره مثل والدز عمل می کنه یا یه روز جلوی باخت تیم رو میگیره یا یه روز به تنهایی باعث باخت بارسای کبیر میشه.
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵:۵۷
پاسخ
20
7
علی بارسایی دو آتیشه
اولا باد و حزب باد خودتی نه من . من بارسایی دو آتیشه رو با خودت مقایسه نکن . بازیهای بارسال رو از سال 93 میلادی هست دارم دنبال می کنم خودتو نبین که بارسای کبیر رو بعد از پپ به اینور شناختی. تیم وقتی با تاکتیک و مهرچینی اشتباه سرمربی نتیجه نمی گیره باید ازش انتقاد کرد.دنیس رو داری با دنی مقایسه می کنی استاد؟؟ یکی از بهترین مدافعان گوشه راست دنیا رو داری با دنیس مقایسه می کنی؟من حرفی از اومتیتی زدم؟ بحث من پست دنی آلوز بود که جانشیناش تا حالا هیچی از خودشون نشون ندادن . هر چی مهره بود از والنسیا جم کرده آورده واسه بارسای کبیر اونوقت با این مهره میخواد قهرمان لالیگا و اروپا شه؟؟آیا پاکو واقعا جانشین خوبی واسه msn هست که بتونه جای خالی اونا رو پر کنه و نبودشون زیاد بچشم نیاد؟ مربی که تاکتیک تیم رو در چند بازی عوض کرده و می بینه نتیجه نمیده چه اصراری داره با دو مدافع تیم رو نگه داره و کل تیم رو بکشه جلو که تو ضد حملات براحتی گل میخورن؟؟ این تاکتیک انریکه به کل اشتباهه و عدم هماهنگی بین دروازبان و مدافعان و هافبک ها کاملا مشخصه.در ضمن بلد باش با دو تا اسم کامنت نذار .
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۶:۴۵
6
3
ب
الان جدی مخاطبت جناب انریکه بود؟ فکر نکنم بیاد این سایت و کامنت فارسی بخونه
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۲:۴۸
1
8
کامبیز
آقای باد ب پرچم الان جای خالی دنی آلوز احساس میشه؟ کدوم مهره ناکارمد؟ گومز؟ هم جوون هم تکنیکی دنیس تکنیکی و هر موقع اومده پاس گل داده اومتیتی که فوقالعادست الان بود بارسا جای آقای متئو اونو میزاشت و عمرا اینجوری میشد لوکاس دینیه هم ک ذخیره عالی ای واسه جوردی آلبائه پاکو هم مهاجم عالی ایه و وقت میخواد دقیقا کدوم خرید امسال بارسا ناکارامده؟ تنها خرید رو اعصاب ک هنوزم تو تیمه جزمی متئوئه
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱:۲۹
4
7
یحیی پرسپولیسی بارسایی دو آتیشه
با این سبک بخوای ادامه بدی تیمو میفرستی دسته پایین تر
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵:۴۸
پاسخ
9
31
سنگ پا
تو دیگه چقدر پررویی ، با این اشتباهاتت قول میدم آقای گل بشی.
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۶:۴۰
4
12
اث میلان.پرسپولیس
یعنی می خواد جای پاس گل بکشه زیرش اره