تراکتورسازی امیدوار به بازگشت اروین به تبریز/ مذاکره تبریزی‌ها با مهاجم لیگ برتری

تراکتورسازی امیدوار به بازگشت اروین به تبریز/ مذاکره تبریزی‌ها با مهاجم لیگ برتری

4985
16:44
24 دی 1397
باشگاه تراکتورسازی مذاکرات خود را به منظور بازگشت لی اروین به تبریز ادامه می دهد.

به گزارش وبسایت نود، مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز به دنبال موافقت لی اروین به منظور بازگشت به تبریز هستند تا این بازیکن در کنار آنتونی استوکس خط حمله پرقدرت این تیم را دوباره تشکیل بدهند. 

این باشگاه همچنین یک مهاجم لیگ برتری را زیر نظر گرفته است و احتمال حضور این بازیکن ایرانی در جمع شاگردان جرج لیکنز وجود دارد. 

20441

نظرات کاربران
سلطان صدرنشینی برانکو
من موندم وقتی تراکتور از نظر پولی مشکلی نداره، اولا این بازیکنا چرا میرن دوما چجوری میرن؟ بازیکنی که قرارداد داره، مگه خونه خالست هر وقت دلش میخاد میره؟ واقعا مسخره است!!!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹:۱۴
پاسخ
23
40
آزاد
به نظرم باشگاه نباید زیادی کش بده داستان رو و هرچه سریعتر فرایند شکایت به فیفا رو آغاز کنه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹:۳۳
پاسخ
2
43
بعدمنچستر اولیم
استیل آذین دوم
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۲:۴۸
پاسخ
93
28
عطا
همچنان خودتو گول بزن :/
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱:۴۹
15
47
حرف حساب
دادا ش بهتره خودتو درگیر تیم ما نکنی از تیم خودت حمایت کنید بهتره و منطقی تر
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴:۴۹
15
46
عاشق تیراختور از تهران
قوچان امشب با تراختور میبنده اروین بدون رضایت نامه تراختور جایی نمیتونه بره
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۰۸
پاسخ
19
67
مهدی
برگشت اروین کمی بعید هستش . چون این بازیکن با پشنهاد بهتری مواجعه شده . ترکتور با این بازیکن قرداد چهار ساله . هر باشگاه که این بازیکن بخواد باید 10 میلیون دلار به ترکتور پرداخت کنه . برای همین هستش که مسولین ترکتور در ظاهر به برگشت این بازیکن اصرار می کند . چون برای باشگاه می تونه درامد خوبی داشته باشه . انتقال این بازیکن . چند تیم اسیای به این بازیکن پشنهاد دادن . پشنهاد نجومی . که این می تونه بزرگترین انتقال از یک باشگاه ایرانی باشه . در امد فوق العاد ه زیاد از این بازیکن . بازگشت این بازیکن زیاد مطرح نیست . ولی اگه برگرده ترکتور ضرر نمی کنه . اگه هم برنگرده باشگاه ترکتور ضرر نخواهد کرد . این بازی برد. برد هستش
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰:۳۷
پاسخ
22
125
توهم سرخ
10 میلیون دلار؟ حالت خوبه؟ پاشو پاشو صبح شده...داری خاب میبنی گلم
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴:۲۷
56
37
عشقممم نیمار
پولای میلیاردی ..همینطوری داره برای تراکتور خرج‌ میشه ک‌من فقط امیدوارم‌..نتیجه داشته باشه ..و‌ن‌ در پایان فصل ..تراکتور در بین ۶٬٬۷ تیم بالای حدول نبینیم :-P :-)
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶:۵۵
پاسخ
109
32
بهرام
الان چندین ساله تیمایی دیگه میلیاردی از بیت المال خرج کردن به چشم نیومد الان یکی اومده از جیب خودش خرج میکه فشار اومده بهتون !.!؟؟!؟
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۵۰
13
70
Ata
تو به فکر پولای زنوزی نباش
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۴۹
10
60
تراکتوریم
پولای میلیاردی از جیب خودمون خرج کنیم شرف داره به اینکه پول بیت المال ملت ایران رو سوگولی های مرفه بی درد به باد بدن آرزو کن ولی اگه آخر فصل واقعیت با توهمت فرق بکنه یه موقع سکته ناقص نکنی کارشناس..
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۲۶
11
59
ققنوس سرخ
بسه دیگه چقدر خواهش و التماس اونم به یه بازیکنه خارجی!آخه اروین به چه زبونی بگه نمیام!شما دیگه روی شیشتقلال رو هم سفیدکردید!خودتون که هیچی حداقل شان لیگ ایرانو حفظ کنید.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷:۱۵
پاسخ
81
45
احمد رضا
طاهری مدیر عامل وقت پرسپولیس و طارمی و رضاییان و ترکیه رو برات یادآوری نمیکنم در جریانی که ؟!!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۰۵
13
55
حمید
اینجور که به نظر میرسه سرمربی کوچکترین نقشی در انتخاب بازیکن نداره تو تراکتور چه این مربی چه سر مربیان قبلی
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴:۳۵
پاسخ
77
38
حمید
معلومه که توشاک انتخاب نکرد جهت اطلاعت اول با بازیکنا مذاکره کردن بعد با توشاک
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۳۴
19
10
ماهان تراکتوری
حتما استوکس و اروین رو هم توشاک انتخاب نکرد ؟!!!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۱۰
39
16
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
ایشالا که برمیگرده،برنگرده هم فدای سر تموم بازیکنامون از بلژیک بهترشو میاریم.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶:۴۸
پاسخ