ترکیب احتمالی استقلال در هفته اول؛ استراماچونی با 2 سورپرایز!

ترکیب احتمالی استقلال در هفته اول؛ استراماچونی با 2 سورپرایز!

34502
15:00
31 مرداد 1398
استراماچونی احتمالا برای اولین بازی فصل، دو سورپرایز دارد.

به گزارش وبسایت نود، جمعه اول شهریور، فصل برای استقلال شروع می‌شود. دیداری که آبی‌ها باید در تبریز و به میزبانی ماشین‌سازی برگزار کنند. در اولین مسابقه فصل، چند پست استقلال مشخص شده و احتمالا استراماچونی با دو سورپرایز تیمش را وارد فصل جدید کند. 

در خط دروازه که بی‌تردید حسین حسینی شماره یک آبی‌هاست. سمت راست استقلال توسط وریا غفوری بیمه شده و سمت چپ هم تا آماده شدن و هماهنگی هروویه میلیچ، به میلاد زکی‌پور سپرده می‌شود. محمد دانشگر در قلب دفاع قرار می‌گیرد و زوج او هم در روز محرومیت سیاوش یزدانی، یکی از سورپرایزهای استراماست. استراماچونی در این پست سه بازیکن به نام‌های عارف غلامی، شاهین طاهرخانی و میلاد باقری در لیست دارد که شانس بازی کردن طاهرخانی بیشتر از دو بازیکن دیگر است.

احتمالا استقلال در اولین بازی خارج از خانه با دو هافبک دفاعی به میدان می‌رود و مسعود ریگی و علی کریمی در کنار هم قرار می‌گیرند. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هم احتمالا مزد آمادگی بالای‌شان در پیش‌فصل را می‌گیرند و جزو یازده بازیکن اصلی استقلال قرار خواهند گرفت. با مصدومیت علی دشتی، شانس حضور آرش رضاوند بیشتر شده است و سورپرایز دوم استراما برای بازیکن پشت مهاجم است.

عضله پای شیخ دیاباته هم آسیب دیده و خط حمله استقلال به مرتضی تبریزی سپرده می‌شود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین‌سازی

14001

نظرات کاربران
استقلال سرور پرسپولیسه
تیم محبوبم استرا استقلال با تکنیک های ناب فوتبال ایتالیا فردا هجومی و با اختلاف زیاد بازی رو خواهد برد. ایشاله
۰۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷:۲۱
پاسخ
36
30
استقلال
4-0 استقلال می بره . بشمار کلین شیت رو سیدمون میخواد رکوردشو بزنه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳:۰۰
پاسخ
47
55
تاج کبیر
هافبک پشت مهاجم خداکنه از رضا آذری جوون بازی بگیره
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۳۴
پاسخ
30
23
ارتش ۸۰ میلیونی
وی ای آر و دیگر هیچ این لیگ بدون عدالت دیدن نداره که
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۴۳
پاسخ
8
77
بهار
آره امروز تراکتور میبره حریفشو.....و شیشتقلالی ها هم دست به پماد میشن..
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹:۱۸
پاسخ
151
15
طوفان سرخ آسیا
یعنی ماشین بزنه شیشتقلالو از خوش حالی بال در میارم
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۳۲
پاسخ
201
48
رعنا
بسوززززز جعل پولیسی الو 125
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۱۸
47
131
سرخ
اتفاقاً برعکس گفتی ... ماشین سازی تبریز فردا بازنده میشه شک نکن ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۲۰
29
104
کاشیما قهرمان
خدا کنه امروز تیم پارس جنوبی جم برنده بشه ... ان شاالله
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۳۶
34
83
عشقممم نیمار
شما شیش_پولیسیا اگ هزارتا جام مفتی هم بهتون‌بدن ..باز درگیر سرورتونین ..چون میدونین ..هیچوقت نمیتونین مث سرورتون ..جامی ک همه ازش لذت ببرن ..اونم لذت واقعی ..مسب کنید :-)
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷:۴۰
42
106
hamed ss
به نظرم بد نیست لیگ رو با احتیاط(با ۲ هافبک دفاعی) شروع کرد ولی حداقل یکی از هافبک‌های دفاعی باید رضاوند یا فرشیدباقری باشه که در مواقع لزوم به خط حمله کمک کنه. دفاع وسط هم هرکسی که سرمربی صلاح دونست بازی میکنه و در صورت هرگونه اشتباه باید حمایت هوادار رو داشته باشه. همین دانشگر فصل قبل رو با اشتباه مرگبار بازی با السد شروع کرد ولی آخر فصل دیدیم که چقدر خوب بازی‌ میکرد.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸:۵۵
پاسخ
10
71
بلو هارت
فرقی نمیکنه ذوج دانشگر کدوم بازیکن باشه یا اینکه دفاع چپ میلیچ هنوز آماده نشده برای این بازی. استقلال عزیزم با اختلاف دو گل یا بیشتر پیروز این بازی خواهد بود.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳:۵۰
پاسخ
17
79
عشقممم نیمار
ب نظرم ک محترمه ..تبریزی وینگر میشه و دیاشاه نوک :-P ب امید برد پرگل تاج کبیر :-)
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷:۱۸
پاسخ
24
87
MHR
حسینی، غفوری،دانشگر،طاهرخانی،عارف غلامی،ریگی،باقری،اسماعیلی،شجاعیان تبریزی ورضاوند بنظر من ترکیب فردا اینه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۰۴
پاسخ
23
25
استقلال 60
استقلال و پرسپولیس تیم های معمولی نیستن و باید ستاره داشته باشن تو زمین که بتونن نتیجه بگیرن چیزی که الان مشخصه غیر از یک یا دو بازیکن بقیه در حد و اندازه های استقلال با این همه هوادار نیست
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۱۵
پاسخ
36
156
A.gol
هیچی!؟! لیگ شروع نشده آه و نالشون درومد بازم زمین کج شد
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳:۰۳
15
16
ستارگان سرخ ایران
سوال به نظرتون میلیچ بهتر نیست جای زکی پور بازی کنه؟!!!!
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶:۱۲
پاسخ
101
39
hamed ss
میلیچ ۲ روزه به تیم اضافه شده و نه از نظر بدنی نه تاکتیک تیمی آماده نیست.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲:۴۸
10
39
saman
نه. چون آمادگی بدنی نداره احتمالا.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۲۶
7
32
استرسی به نام تراختور
اگه این ترکیب باشه ماشین صد در صد زده البته زور هوادار هس ک حریفان در تبریز زانو میزنن
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳:۲۵
پاسخ
335
12
حامد اس اس
اتفاقا شاید تو شروع فصل به ظاهر ستاره نداشته باشیم ولی تیممون تیم دونده ایه و ایشالله بعد سه یا چهار هفته خیلی از این اسم های معمولی ستاره لیگ میشن.حالا این خط و این هم نشون.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۵۲
9
47
یکی مثل همه
از تیم دوم زنوزی حمایت میکنی دیگه نباید ازتون خرده گرفت بالاخره صاحب هر دو تیم یه نفره.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸:۴۸
26
34
تک پر
شما اول برو یاد بگیر چجوری اسم تیمت رو تلفظ کنی بعد بیاو راجب تیم سرورت صحبت کن