تساوی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

تساوی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

5814
19:17
25 تیر 1397
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل گل‌گهر به تساوی رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل گل‌گهر به تساوی رسید.

به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (دوشنبه) از ساعت 17 در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل گل‌گهر سیجان قرار گرفت که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی 2 -2 به پایان رسید.

گل‌های تیم فوتبال پرسپولیس علیپور و اسدی به ثمر رساند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از مسابقات جام جهانی 2018 به مدت 2 هفته در استراحت بود، امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد. 

 

1004

نظرات کاربران
مهدی
آقا چرا اینجور میگید گل گهر یه حریف سرسخت هستش و یکی از خوباس مساوی مقابل این تیم خودش 6 امتیازی هس مرسیییییییی بچه ها ایول دارید این تیم قهرمانه ...
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱:۵۷
پاسخ
3
5
مسعود گل باشی
با گلگهر 2-2 مساوی کردین؟ خخخخ بعدش میگن استقلال ز سوپر جام ترسیده باز ما با یکی از تیمای معروف مراکش مساوی کردیم
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۲:۱۵
پاسخ
7
15
عادل
خوبه پنشتا نخوردن باز... شنیده بودم طرف هشتش گرو نهشه ندیده بودم طرف پنجش گرو چهارش باشه!!! خخخخخ (یکی بیاد ضرب المثلو دقیق بگه من یادم رفته چی بود اصلش... امان از پیروزی، حواس نذاشته واس ما)
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۶:۲۷
پاسخ
6
13
mona
خخ سوپر جامم میخ ان...
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴:۵۱
پاسخ
6
10
یوسف نعمتی
بزن به افتخارشون یه ستاره دیگه!
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰:۴۹
پاسخ
6
22
M75A
این اسدی داره بازکن خوب و با کیفیتی نشون میده تو تمرینات انگار باید منتظر یه بازیکن خوب و پدیده جدید زیر نظر برانکو باشیم
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴:۲۹
پاسخ
12
9
سرخ نهاد
با تیم دومش بازی کرد. اول بازی 2 بر صفر بود که دقیقه 60 برانکو همه بازیکنا رو بیرون کشید و تیم دومو به زمین فرستاد وبازی 2 بر 2 شد.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۱:۱۶
پاسخ
15
12
حسن
با تیم دوم بازی میکرد بعد تیم دوم و کشید بیرون بعد تیم دوم و فرستاد تو ؟؟؟ چی میگی یه بار دیگه بخون خودت
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲:۳۹
2
6
تاج تهران
هتریک قهرمانی مبارک ( 5-1 به تیم هشتم لیگه ده تیمیه اسلوونی می بازد) ما استقلال رو میبریم ( با گل گهر سیرجان به زور مساوی میکند) خدایا اینارو از ما نگیر یه کم بخندیم
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۴۷
پاسخ
13
23
✔✰✰سجاد✰✰✔ ✰S47✰
خخخخ چه تیمی دارن اینا... اون از پنج تایی شدن. اینم از تساوی مقابل تیم لیگی یکی.اونم با ترکیب اصلی. ما تا بحال با تیم دوممون بازی دوستانه انجام دادیم... اونم با تیم های خوب... ولی شما:)):))
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۴۶
پاسخ
10
19
تیم مردمی
ترسوها که جلو وزارت وزارت ورزش واسه لغو سوپرجام گریه می کردن لطفا سکوت کنند.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵:۱۰
3
3
حسن
العین ۶ عزیزم پرسپولیس هم با تیم پر ستاره و تمام ملی پوشاش بازی با فتح دسته دویی تهران 6تا خورد اونم توی جام حذفی توی مسابقه مرگ و زندگی که براش مهم بود و خیال میکرد حریفش دست و پا شکسته س عزیزم توی تاریخ خیلی چیزا نوشته شده برو خوب بخون بعد نشون دادن عدد 4 توسط فرهاد خان تیم شما چندین بازی پشت سر هم 4 تا خورد برو سرچ کن می بینی
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳:۵۵
1
6
العین ۶
شیشتقاال با تیم اصلیش ازدانشجویان ۴ تا خورد
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۳:۳۶
10
11
یک پرسپولیسی
فقط خدا کنه الدحیلم مثل ما اماده سازی داشته باشه وگرنه باز فاجعه است
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۶:۳۳
پاسخ
8
19
عادل
خوبه خودتونم میدونید... باز قضیه آلبالومینیج، الهلال، الغرافه، فتح، و... ماشالا یکی دوتام نیستن یه طوماره لیست فجایع پیروزی... ید طولایی دارید تو زنگ تفریح بودن!!! خخخخخ
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۱:۲۴
11
11
f
از گهر 2تا خوردند باز میگند اگه جلو پرتقال اسپانیا سید بود نمیخوردیم...پرسپلیس مربعی خوب آلمانی یا پرتقالی میخواد
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳:۱۷
پاسخ
11
22
reza
جلو اینا تساوی میکنن خدا به داد فوتبال ایران تو بازی الدحیل برسه اینا بودن از بازی هجومی جلو اسپانیا حرف میزدن اون روز میاد هممون پایه تلوزیون
۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶:۲۳
پاسخ
19
31
۶
یعنی رادو عالیه!!! هر بازی بطور متوسط ۲ تا میخوره شانس اوردیم بیرانوند موند هرچند نیم فصل جدا میشه از تیم...
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۵:۲۰
7
15
عادل(مثلا طرفدار پیروزی!)
پس این برانکو چیکار میکنه؟؟ تا کی ما باید به تیمای محلات ببازیم؟؟؟ تا کی از آلبالومینیج پنشتا بخوریم و از گل گهر هم همچنین؟؟؟؟ نمیدونم چه حکمتیه برانکو طفلی بیکاره اما به هیچ کاریم نمیرسه...
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۴:۳۳
17
14
میلاد
لغو سوپرجام اشتباه بود... این پرسپولیس رو استقلال با داغون ترین تیمش هم میتونست با اختلاف ببره...
۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴:۴۰
پاسخ
14
28
ببرهای آبی (النمر الایرانی)
مساوی با تیم بین المللی گل گهر خودش اندازه یه جام می ارزه. همین تیم میخواست جلو استقلال بازی کنه؟:)) تیم نونهالان استقلال هم برنده سوپر جام بود لطف وزارت به قرمزهای کمرنگ ادمین عصر بخیر
۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴:۰۹