تصاویری از شوخی جالب با تحقیرشدن بواتنگ

تصاویری از شوخی جالب با تحقیرشدن بواتنگ

51709
10:01
17 اردیبهشت 1394
بواتنگ در بازی مقابل بارسا، درون محوطه مقابل لیونل مسی محو شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - بواتنگ در بازی مقابل بارسا، درون محوطه مقابل لیونل مسی محو شد.

به گزارش وبسایت نود، صحنه دریبل لیونل مسی مقابل بواتنگ در محوطه جریمه در دیدار تیم های بارسا و بایرن، موضوع شوخی در شبکه های اجتماعی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقایسه با برج پیزا

 

نابودی بواتنگ !؟

بواتنگ ناکام !

 

 

2021

نظرات کاربران
yaser
خداروشکرتوزمانی بدنیااومدم که میتونم بازیهای مسی روببینم
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۱:۲۵
پاسخ
0
1
رامین
دیگه میخواستیدید منتخبه جهان زخیره های بایرنو نبره؟؟؟؟؟ولی خداوکیلی مسی ثابت کرد یک سرو گردن از رونالدو بهتره من به عنوانه یک آدمه بیطرف که از هیچکدومه این 2 بازیکن خوشم نمیاد دیشب بهم ثابت شد مسی تها بازیکنیه که میتونه یک تنه یک تیمو به فینال ببره حالا در آرزانتین شک داشتم اما باز بازیه دیشب بهم ثابت شد ضمنا یکم انصاف داشته باشید هرکس دیشب به جای نویر تو دروازه بود کمه کمه 8تا گل میخورد باید به احترامه نویرم ایستاد!
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۴:۳۶
پاسخ
0
3
از بهونه گیر بدم میاد
باختید بهونه نیارین ستا هم خوردید پس لطفا ساکت
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۴:۱۱
پاسخ
1
1
ejl
دو سال پیش هم بایرن با بارسایی مواجه بود که هم مسی و هم ویا و خیلیای دیگه مصدوم بودن و حتی مربی تیم به خاطر سرطان در امریکا به سر میبرد ولی با این حال بارسایی ها بهونه های ریال مادریدی و بایرنی در نیاوردن و منتظر موندن تا به همه ثابت کنن برتر بودن و بهترین تیم دهه اول سال 2000 بودن رو در ده دوم سال 2000. بایرن کلی بازیکن داشت که گوتزه نیمکت نشینشون بود ولی بارسا دو سال پیش به جای مسی باید بازیکن بارسا ب رو با 17 سال میفرستاد داخل زمین. یکم عادل باشید .
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۶:۲۵
پاسخ
8
23
دانیال
بازی برگشتی هم هست منتظر اون بازی هستم مطمئنم اینطوری خوشحال نیستید طرفدارای مسی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۳:۲۴
پاسخ
1
0
مهدی ش
تنها صحنه ی قشنگ بازی جایی بود که پپ 4 نشون میداد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۳:۰۲
پاسخ
19
0
ابراهیم عرب نصرابادی
رونالدو اصلا سیسش به این حرفها نمیخوره خخخخخخخخخ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۷:۴۹
پاسخ
12
1
sina
واقعامسی دیشب گل کاشت بابازی قشنگش.هیچ دروازه بانی نمیتونه مسی رو متوقف کنه حتی بهتربن دروازه بان دنیا.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰:۴۰
پاسخ
8
2
Amin...
روبن و ریبری نبودن اصلا مهاجم نداشتن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۸:۳۴
پاسخ
2
14
maryam
بعضی‌ها کلا خیلی حرف میزنن ، کجا 6تا مصدوم داشت بایرن؟ سرجمع 3تا مصدوم داشت. اصلا چطور بازیه 2سال پیش که بارسا نصف بازیکناش نبودن چیزی نمیگفتید الان بایرن دیگه بایرن نیست. درضمن نیمار تمارض نکرد لطفا دقت کنید زدنش، تازه داورم کم کم داشت اون سمتی سوت میزد. به غرور نویر چی کار دارید تموم ژرمن ها اینجورین، بازم نویر بهترین بازیکن و دروازه بان بود . فقط تنها مشکل این بود که بارسا عالیه. ایشاالله قهرمانی هم مال بارساست
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰:۴۱
پاسخ
13
1
یونس
توی بازی برگشت، با یه بازی عالی حداقل با اختلاف دو گل بارسا رو میبریم. همونجور که شالکه جلوی رئال بازی کرد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰:۱۸
پاسخ
1
11
کاتالان سروره
خلاصه ی گل دوم : چیپ زدن بعد از چپ کردن!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴:۴۷