تصمیم عجیب کالدرون برای ملی‌پوش پرسپولیس؛ 4 تغییر در 90 دقیقه!

تصمیم عجیب کالدرون برای ملی‌پوش پرسپولیس؛ 4 تغییر در 90 دقیقه!

22562
20:32
28 مهر 1398
وحید امیری با هر تعویض کالدرون، به یک پست جدید منتقل می‌شد.

به گزارش وبسایت نود، وحید امیری در روزی که کم‌فروغ ظاهر شد، تغییر پست‌های پیاپی را تجربه کرد. اتفاقی که در تمرکز پایین او نقش پررنگی داشت و تا می‌خواست به بازی در یک پست عادت کند، کالدرون با یک تعویض، وظایف او را  تغییر می‌داد. در شروع بازی، امیری در آرایش 2-4-4 پرسپولیس، هافبک چپ بود.

با عملکرد ضعیف جونیور براندائو و خروج او در بین دو نیمه، امید عالیشاه وارد زمین شد و وحید امیری جای خالی براندائو را پر کرد. در شروع نیمه دوم وحید امیری زوج علیپور را در خط حمله تشکیل می‌داد.

کالدرون که زمان زیادی برای تغییر نتیجه تساوی نداشت، محمد نادری را از بازی بیرون کشید. وحید امیری هم با ورود مهدی عبدی دیگر جایی در خط حمله نداشت و به کانال سمت چپ منتقل شد تا به عنوان دفاع چپ جای محمد نادری را پر کند.

پرسپولیس گل زد و این بار برنامه کالدرون ورود جلال حسینی بود. با آمدن سیدجلال، محمد انصاری از قلب دفاع به سمت چپ رفت و پرسپولیس برای حفظ نتیجه، با 5 دفاع بازی می‌کرد. این بار امیری بالِ چپ شد. 

14001

نظرات کاربران
بهنام
همه اینا نتیجه تصمیمات کالدرون بوده و هست ..!! واقعا از انتخاب بازیکنانی مثل مهاجم برزیلی تا خط زدن سروش و شریفی تا نگه داشتن ربیع خواه و ماهینی ..، با این مربی بعید میدونم نزدیک نتایج فصل قبل هم بشیم
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۵۵
پاسخ
88
31
پدرام
مستر کالدرون هم خودش و هم هواداران را گیج کرده است ، بیش از دو ماه از حضور او در تیم میگذرد اما تا به امروز نه ارنج درست و درمانی داشته ، نه تعویضهایش بموقع و مناسب بوده و نه نظریاتش قابل فهم اند ، بازیکنی را که مسن و تمرین نکرده و بدرد نخور میدانست در دقایق آخر مثل فرشته نجات برای نگهداشتن نتیجه به زمین فرستاد تا خودش حرفش را هم پس گرفته باشد .
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۲۳
پاسخ
55
29
مهدی سرخ جامه
پرسپولیس امروز ابدااا بار فنی نداشت بازیش و بسیار بی برنامه و سردرگم بود بازیکنان افت بسیار محسوسی داشتند از نظر بدنی و این نشون میده که بدنسازی پیش فصلشون به هیچ وجه درست نبوده مقایسه کنین با دوره برانکو که بازیکن عین فنر می رفت تو زمین و اگه بعدشم می شد باز یه گل کوچیکم با هم می زدن نه الان که وحید امیری دیگه کم مونده بود از خستگی بخوره زمین و عصبی شده بود...بعدشم ارنج تیم بسیار عجیب بود از سر لجبازی که ببینه صدای سید جلال و عالیشاه در میاد یا نه که بذارتشون کنار نشونده بودشون رو نیمکت بعد اومده از براندئو و ربیع خواه استفاده می کنه. خداییش کاری ندارم ربیع خواه بازیکن بدی نیست گاهی هم حتا به درد می خوره اما توی این بازی چند بار اسمشو شنیدین؟ تو کدوم نبرد موفق بود؟ کی بازی سازی کرد؟ استاد پاس به عقبه فقط. جونیورم این که می گن فرصت بدین بهش درست اما به کسی فرصت میدن که همه کار می کنه فقط گل نمی زنه نه این که فقط یه سال باید استپ کردنو بهش یاد بدن و اینکه دروازه سمت خودمون نیست! متاسفانه باید پذیرفت که این بازیکن ابدااا خلاقیت و فکر نداره و حتا اصول اولیه فوتبال رو نمی دونه و فقط بیخودی میدوه تو زمین که بگه آماده ام وگرنه هیچی نداره و در واقع یک نیمه ما ده نفره بودیم. به خدا این فرصتا رو به عبدی یا روستایی یا همون همتی بده مشکلمون حل خواهد شد ولی نمی دونم چرا فرصت دادن واسه خارجی طبیعیه ولی واسه جوونای خودمون گناه کبیره س...خلاصه که امیدوارم حواشی تیم جمع شن زودتر و این فاجعه ای که امروز دیدیم فقط دلیلش تعطیلات بوده باشه وگرنه فاتحه تیم خوندس در ادامه
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۲۴
پاسخ
62
66
کیوان
به نظر من داره خوب جلو میره. خیلی منظم و هماهنگ. تو حمله مشکل داریم. عجول نباشیم. تیم خوبیه. بار فنی بازیکنها هم خوبه. امیری هم در هر نقطه ای در سمت چپ توانایی بازی داره.
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۲۳
پاسخ
15
67
طوفان سرخ اسیا
جالبه پرسپولیس کالدرون یا برد یا باخت کلا مساوی تو خونش نیست..یا برد یا باخت...
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۸:۳۱
پاسخ
1
64
رامین
ارتش سرخ لطفا، حمایت حمایت حمایت. این تیم شیران ه
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۵۰
پاسخ
6
81
عشقم پرسپولیس ولاغیر...
تو رو خدا... حمایت کنین، نتیجه در آینده! هرچی کالدرون بگه. ❤
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷:۵۱
پاسخ
29
136
ارتش سرخ آسیا
ما با این بردها راضی نمیشیم آقای کالدرون.ما پرسپولیسیم،یجور بازی کن که تیم حریف از قبل باخته تو زمین بیاد...براندو اصلا فوتبالیست بوده که آوردینش...سید باید باشه...یکی نیست به این مربی بگه پرافتخار ترین بازیکن لیگه...
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶:۵۷
پاسخ
102
95
ایوب قرمز خورموج
نباید پشت این برد قایم شد.... بازی امروز هیچ بار فنی نداشت و تیم کاملا بی برنامه بود و فقط براساس خلاقیت فردی گل زدیم
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷:۳۴
پاسخ
87
165
R
دقیقادرسته امیدوارم بازی بعدتیم خودشونشون بده
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱:۳۶
41
71
ققنوس سرخ
به لطف وزارت در تمام دوره ها بازیکنای ضعیف زیاد به پرسپولیس اومدن،ولی واقعا"این جونیور تو تمام اون بازیکنا یه پدیدست!بازیکنی که حتی از کنترل ساده ی توپ هم عاجزه!
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲:۲۵
پاسخ
22
172
یاس کبود پرسپولیسی
مربی بسته به روند بازی و تغییر تاکتیک تیم حریف نفراتش و پست اونها رو عوض میکنه. این کاملا طبیعیه. در ضمن قرار نیست یه بازیکن یه مدت تو یه پست بازی کرد تا آخر فوتبالش تو همون پست بازی کنه. مثال:تو زمان بلازوویچ کریم باقری قبلش تو تیم ملی هافبک رو به جلو بود. ولی وقتی تیم تو دفاع وسط مشکل داشت اومد تو اون پست. و مثال های فراوان داخلی و خارجی از این دست. پس بعضی هواداران ک به این کار کالدرون انتقاد میکنند، صبور باشند و بزارند مربی تیم دلخواه خودش رو بسازه. و بهش باید زمان داد تا تفکراتش تو تیم پیاده بشه. و از دخالت تو ترکیب تیم اجتناب کرد. در نهایت هر چی آقامون کالدرون بگه.
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۲۳
پاسخ
29
90
محمد
این مربی خیلی ساده به همه ثابت کرده که مربی بزرگی نیست و دور بازنشستگی خودش را در ایران می گذرد و دلالها هم از بی مدیریتی ایرانی ها سواستفاده می کنند و در موقعه قرار داد ، بندی را به نفعه تیم پرسپولیس در قرار داد نمی گنجاند که مربی نتیجه نگیرد باید برود و بدون جریمه !!!
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸:۱۶
پاسخ
100
71
دو ستاره ای که فقط لگوی پیراهن شماست
بردیم اما متاسفانه باید قبول کنیم این تیم تیمی نیست که ما سه چهار ساله داریم از پرسپولیس میبینیم و متاسفانه اصلا مربی بادانش و تاکتیکی نیست کالدرون و فقط امیدوارم حداقل تا نیم فصل یه تزریق اساسی به تیم بشه و مهاجم به تیم اضافه بشه چون رسما برانداو نقش یه مهاجم درجه هفتمی هم نداره تو این تیم و فقط یجوری بار اضافست
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷:۰۹
پاسخ
105
88
یاس کبود پرسپولیسی
دوست عزیز : 1_تیم الان رو باید با تیم زمان اومدن برانکو سنجید نه تیمی ک چند سال دستش بود2_تیم تو بازی با تیم های مدعی (ک برانکو هم بازی با اون تیم ها راحت نبود) از اونا سر بود و رو اتفاق باخت3_رزومه مربیگری کالدرون و اکثر کارشناسان به ایشون نمیگند بی تاکتیک ولی شما!! 4_شما ک میگفتید عرب خوب نیست و انصاری فرد رو تایید کردید. همون انصاری فرد از کالدرون حمایت کرده5_چه خوشمون بیاد چه نیاد برانکو رفت و مدیریت با اون سابقه تصمیم به بازگشتش نداره6_ تا وقتی یاد نگیریم حول محور مدیریت و سرمربی متحد بشیم بازم عین زمان قبل برانکو باید چند سال خون دل بخوریم
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸:۳۱
10
74
کامیار زرافشانی
شما دارین با برانکو مقایسه میکنین کالدرون این تفکر اصلا حرفه‌ای نیست درسته سطح این مربی مثل براکنو در زمان پرسپولیس نیست برانکو در پرسپولیس ذوب شده بود کالدرون زمان میخواد. وقتی بازیکن یه استپ ساده بلد نیست چه کاری از مربی بر میاد دیدین که امروز جونیور و علی پور چند بار با استپ اشتباه توپ ازشون فاصله گرفت و لو رفت. قبول دارم ارنج تیم ارنج تیم برنده نیست امید وارم هر چه زودتر ترکیب برنده پیدا کن. به امید پیروزی پرسپولیس
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵:۳۸
4
54
سعید سعیدی
کالدرون باید به هر بازیکن تو پست خودش بازی بده و از بازی بعد با اضافه شدن شجاع و سیامک و فرشاد و بشار میتونه با دست باز و ابتکار عمل بیشتری ترکیب بچینه .به نظر من برای بازی بعد میتونه از ترکیب 4-1-4-1 بازی کنه و از ربیع خواه تنها هافبک دفاعی و نورالهی و عالیشاه و ترابی و بشار چهار هافبک وسط بازی کنند.
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱:۵۵