تصویری از پورشه خاص جواد نکونام

تصویری از پورشه خاص جواد نکونام

19840
09:11
05 فروردین 1395
پورشه نکونام ماکان نام دارد و جزو ماشین های تاپ بازار ایران به حساب می آید.

وبسایت رسمی برنامه نود - پورشه نکونام ماکان نام دارد و جزو ماشین های تاپ بازار ایران به حساب می آید. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، جواد نکونام کاپیتان سابق ایران، دیروز با ماشینی خاص به اردوی تیم ملی رفت تا با کی روش و بازیکنان دیدار کند. ماشین او اینقدر خاص بود که رسانه های مختلف درباره آن نوشتند و توضیح دادند تنها 5 دستگاه از آن در ایران وجود دارد. پورشه نکونام، ماکان نام دارد و دارای رنگی خاص است. به رنگ این پورشه «مسی طلایی» می گویند و در کل ایران فقط یک دستگاه پورشه ماکان با این رنگ در ایران وجود دارد. 

2051

نظرات کاربران
بهنام
من جواد رو از بچگی میشناسم ،خداییش خیلی زحمت کشیده تا به اینجا رسیده حالا هم نوش جونش خیلی ها که نمیدونن فوتبال حرفه ای یعنی چی و چقدر باید زحمت بکشی وتمرینات طاقت فرسا انجام بدی فکر میکنن فوتبال کار ساده ایست هرکسی راه خودش رو انتخاب میکنه یکی پزشک میشه یکی فوتبالیست
۰۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱:۱۶
پاسخ
5
18
nimaaa
سلام دوستان چه عیبی داره پورشه داشته باشه نباید همه مردمو با هم مقایسه کنیم بلاخره همه جا هم پولدار داره هم فقیر همه توی یک سطح نیستن در ضمن این روزا یکی دو میلیارد پول زیادی نیست که حالا بخایم بگیم این آقا ماشینش چه قدر ارزش داره همین ادمین لطفا چاپ کن
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۹:۳۵
پاسخ
4
22
ابوالفضل
از پول داری هست دیگه ما هم بخریم ؟
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۰:۵۴
پاسخ
2
7
z
شیک باشه، راحت باشه، تمیز و تازه، بی دردسر برسونه آدمو، بسه دیگه. این مسخره بازیا چیه؟؟؟ وارد دنیای خاص بودن بشی دیگه در نمیشه بیای به این راحتی. عمرت به فناست.....
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۲:۰۷
پاسخ
5
11
faeze
خواستم یه کامنت روی این خبر بزارم.ولی هر چی فک کردم نتونستم چیزی بنویسم.نمیدونم کاش همه مردم کشورم پورشه داشت.همین.آرزو بر جوانان عیب نیست
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۷:۴۹
پاسخ
1
21
میلاد 1556
بله دیگه. پول مفت. اونوقت میان میگن ما پول نداریم.خونه اجاره ای داریم.پول غذا نداریم و .... ینی این آقا تو ایران انقد خاصه؟ از این آقا خاص تر تو ایران نیست؟ ادمین لطفا بچاپ
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۱:۱۷
پاسخ
7
13
احسان
اگه خواست بشوردش ی ندا بده............... اخی
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۴:۰۴
پاسخ
1
13
هاتف
این چرا هی با کیروش دیدوبازدید میکنه؟
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۳:۵۰
پاسخ
1
11
senator
اون یکی دیگشو که هم رنگ همینه من دارم.
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۵:۲۹
پاسخ
1
16
محمد(6)&10-10-(3)
نکونام که بازیکن نیست همین مقصر بود ما با ارزانتین مساوی کردیم تو هر تیمی هم بود انگار اون تیم دهنفره بود...منم پول مفت عربا رو بگیرم اینجوری ماشین میخرم ...باید خجالت بکشه که تو لیگ عربا بازی میکنه
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱:۳۱
پاسخ
20
21
مرتضی
من تو Need For Speed پولم نمیرسه اینو بخرم :)
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲:۱۵
پاسخ
1
47
ملت
حالا شما بیاین هی درمورد این فوتبالیستا جروبحث کنید و سرکله همو بشکونید.اونا زندگانی میکننو ما زنده مانی
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۵:۴۰
پاسخ
0
41
سیامک
خدا اول به همه سلامتی بده، بعد هم به مال همه برکت بده. مبارکشون باشه، ان شاءالله همیشه تو شادی ازش استفاده کنن.
۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵:۱۱