تفاوت مسی و رونالدو از نظر کارلوس توز

تفاوت مسی و رونالدو از نظر کارلوس توز

7006
20:10
21 شهریور 1397
ستاره فوتبال آرژانتین درباره تفاوت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره فوتبال آرژانتین درباره تفاوت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، کارلوس توز که سابقه بازی با لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین و با کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد را دارد در درباره تفاوت این دو بازیکن که به عقیده بسیاری جزو بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می شوند صحبت کرده است. 

توز به نقل از مارکا گفته:

من هیچ وقت مسی را در سالن بدنسازی ندیدم. هیچ وقت ندیدم برای استپ کردن توپ و یا دیگر کارهای تکنیکی تمرین کند. استعداد او غریزی است. البته دیدم که برای زدن ضربات آزاد تمرین کند. قبلا ضربه آزاد نمی زد اما الان اکثر ضرباتش گل می شوند. این به خاطر تمریناتش است.

رونالدو اما همیشه پس از تمرین به سالن بدنسازی می رفت. او همیشه زودتر از همه سر تمرین حاضر می شد. او می خواهد در همه چیز بهترین باشد. مثلا قرار تمرین ساعت ۹ صبح آغاز شود و من ساعت ۸ به محل تمرین می رسیدم و می دیدم که رونالدو زودتر از من آمده است. حتی اگر ساعت ۷:۳۰ هم می رسیدم باز رونالدو آنجا بود. یک بار تصمیم گرفتم از او جلو بزنم و تصمیم گرفتم ساعت ۶ به تمرین بروم اما این بار هم رونالدو زودتر از من آمده بود!

۲۰۳۱

نظرات کاربران
رونالدو کاملترینه سروقیچیم میزنه
رونالدو دریبل زدن وبلده اینوزمانی که تومنچستربود نشون داده رونالدو بعداز یه مدت سعی کرد رونقطه ای که لازمه تمرکز کنه که گل زنی با چپ راست سر قیچی پشت پا وغیره وقتشو الکی صرف دریبل نکرد اینم درنظربگیرید مسی توبارساهمیشه بازی کرده اونم 5سال بهترین دوران تاریخ باشگاه توتیم کاملا حجومی اگه رونالدو تویه بازی 2گل میزد کل موقعیتهای گل تیمش 5تابوده اما مسی همون تعدادگلو حتی کمترشو توتیمی که تمام بازی تومحوطه حریف بودن زده کمااینکه دیدیم مثلا سوارز هم تویه فصل بیشتراز مسی تولالیگاگل زد یعنی رونالدو توبارسایتوبارسای اون زمان بود مطمئن باشید هربازی هتریک میکرد دراخر مسی بجز بارسا هیجای دیگه نتونسته خودشونشون بده امارونالدوتوتیم ضعیف پرتغال گل میزنه تیمشوبه قهرمان میشه فدات ادمین جان ببخشید زیاد بود
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲:۲۶
پاسخ
17
5
این دوتا بهترین تاریخن
اما رونالدو ی مهاجم کامل ک هم پرشش هم شوتش هم سر زدنش هم ایسکای بهتر از مسی.مسی تو دریبل سر تره.گلهای ک رونالدو میزن استثنای.نمونش گلش ب یوونتوس.این وسط نیمار هم در حال غلط زدن تو زمین و دایو کردن
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۲:۴۶
پاسخ
17
27
حامد
هردواز بهترین هایه تاریخ هستن درکنار زیدان مارودونا پله..اما فرق رونالدو با مسی در اینه رونالدو تو همه تیمها جواب داده و همه لیگ ها عینه زیدان همه مسی فقط تو قالب بارسا جواب داده ایا مسی درلیگ خشن انکلیس میتونه اقایه گل باشه یا در سری A ایتالیا...البته نکته مهم هردو احترام و رابطه خرفه ای که باهم دارن تا بیست سال دیگه هم رودست این دونمیاد.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳:۵۸
پاسخ
30
42
دوستدار صیادمنش
همه ؟ یوونتوس ......... تو منچستر بود رونی پاس خوب دروازه خالی میداد رونالدو گل میزد رئال هم همینطور رو نالدو به جز بعضی اوقات که حرکت و گل های خاص میزند سالی یکبار هیچی نیست
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۲:۳۵
14
20
JJ
برای اینکه بفهمی بهترین کار وفاداریه همین بس که مسی اسطوره بارسلونا ست اما رونالدو اسطوره کجاست؟!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۷:۳۱
12
29
حامد مسی عشق آرژانتین
اول اینکه رونالدو هم توی یک تیم بیشتر جواب داده و اونم زمان جوونیش بوده، در ثانی فعلا مشخص نیست تو ایتالیا هم موفق باشه، از اینا گذشته دلیل نمی‌شه که مسی بره موفق نشه، من ۴ سال پیش دوست داشتم مسی از بارسا جدا بشه ولی هر کسی یه دیدگاهی داره، ولی مطمئن بودم اگه جدا می‌شد بهتر از بارسا عمل می‌کرد، اینجا همه کارو انداختن گردن مسی، کم مونده بگن وایسا دروازه‌بان شو
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۴:۱۵
10
25
ایران من
کسی تلاش و کوشش کنه میتونه رونالدو بشه, اما هر چقد زحمت بکشی مسی نمیشی !!! رونالدو, همیشه جلوته مسی, بدو که بهش برسی, اما..... نمیرسی !!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۷:۵۹
پاسخ
50
52
JJ
داداش من فهمیدم که خطاب به رونالدو گفتی بدو به مسی برسی، ولی دوستان فکر کردند به مسی گفتی بدو خخخخخ
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۳:۲۷
6
38
حامد مسی عشق آرژانتین
فعلا که رونالدو می‌دووه که به مسی برسه، کوچکترین نمونه‌اش توپ طلا که خودم هیچ ارزشی واسه جوایز فردی قائل نیستم
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۰:۵۲
30
20
محمد
یک واقعیت تلخ وجود داره که فوتبال فقط بدنسازی نیست. فوتبالیست شدن نیاز به استعداد ذاتی داره و فقط با بدنسازی و غرور زیاد نمیشه یک فوتبالیست کامل شد و کسی که به این شکل وارد فوتبال میشه حتما یکجا کم میاره مثل دریبل زدن باز کردن بازی با یک پاس و گل زدن وقتی تیم کارش گره خورده. البته با استعداد تنها هم نمیشه یک فوتبالیست بزرگ شد و باید سخت تمرین کرد.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۲:۵۳
پاسخ
25
63
Cr7-18
یک واقعیت تلخ وجودداره که فوتبال نیاز به یک بدن اماده داره تاوقتی سنت یکم رفت بالا بازهم بتونی بازدن۱۵گل بیشترین تاثیرروتوقهرمانی تیمت داشته باشی وبا هورمون نمیشه یک فوتبالیست کامل شد ونهایت میتونی جلوتیمهای درپیت گل بزنی وجلوبزرگان محومیشی حتی نه چندان بزرگان!(رم) !Hala Cr7 !Hala madrid¡
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۶:۳۲
51
33
حامد
رونالدو واقعا واقعا بازیکن بی‌نظیری هست یا تلاش فراوان به اینجا رسیده و خدا هم مُزد زحماتش رو داده، اما بیایم واقعا حقیقت رو ببینیم، مسی ی چیز دیگست، نمیدونم واقعا چطور بعضی ها خودشون رو راضی میکنن که رونالدو بهتره اما واقعا بحث مسی ی چیز دیگست، مسی رو خدا درست کرده فقط و فقط برای فوتبال و دیگر هیچ.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶:۴۸
پاسخ
30
65
عشقممم نیمار
اول درباه مسی بگم : مسی درسته استعدادش ذاتیه..ولی باید ب اینم توجه کنید ک اگ مسی ..استعدادش ذاتی نبود..ب چ‌بازیکنی تبدیل میشد... یه بازیکنی کاملا اماتور... تازه ..اگ‌یکی مث رونالدینیو...ژاوی.. اینیستا..و عشقممم نیمارم...‌کنارش نبودن.. بنظرتون‌میتونست از استعدادش ب خوبی استفاده کنه؟؟؟ معلومه ک نه... پس استعداد ذاتی کافی نیس... :-P درباره رونالدو: عاقای توز... اگ‌ رونالدو ..ب قول تو ..از صبح خیلی رود ..ب سالن بدنسازی میرفت و تمرین زود شروع میکرد..بنظرت برا چی اینکاره میکرد...‌چون صدرصد اگ اینکاره نمیکرد..سریع فوتبالش تموم میشد و مجبور بود ک اینکاره کنه و ن از لذت بردن و دوست داشتن و علاقه داشتن!!! :-P الانم ک‌میگ‌بدنش مث جوون ۲۳سالست.. واقعا دیدم چقد مث یه بازیکن ۲۳سالست ..اونم از دروازه خالی گل نکردن و‌گل نزدن تو‌لیگ سطح پایین سری آ... واقعا ثابت کرد... :-)
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۱:۱۳